PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
e-n-m harmaana
heippa kaikille!!!
Ihanaa päästä taas pikaisesti lukemaan kaikkien kuulumisia ja nopsasti ite jotain kirjottelemaan, elikkäs meillä edelleen netti rikki. Kyllä sitä nyt huomaa kun on kuukauden ollu ilman nettiä, et aika paljon sitä pitää muuhun maailmaan yhteyttä sähköisesti...
Mutta joo, nyt ollaan miun vanhemmilla ni on sitten kone käytössä.
Elli tuolla nukkuu takapihalla raittiissa ulkoilmassa ja nukkuukin loistavasti! Ihan niinkun aina kun saa nukkua rattaissa; pihalla nukkuu kolmen tunnin päikkärit, sisällä puolen tunnin ja sitte kaipaa aina uusia tirsoja ja uusia... Eli meille sopii toi raitis ilma loistavasti. Nyt vielä kun Elli kävelee niin touhuttaa paljon enemmän kun ennen, nyt sitten kaipaa unta ja paljon!!!
Kovasti olen jo innoissani, että kohta on marraskuun loppu ja meillä juhlitaan ensimmäistä synttäriä!!! Kortit olen jo leikannu ja värittäny, nyt enää Ellin käden jälki, niin kutsut on valmiina. Sitten vaan odottelua, että H-hetki lähestyy ja pääsee leipomis puuhiin!
Mutta katsotaan tota tapaamista, meillä on kyllä silloinkin tontilla touhua, mut jos saan talkooväen ruokittua ja miuta ei tarvita, niin mielellämme suuntaamme kohti Mairea ja Villeä!

moiiiikka :p
 
JEKHu
Anteeksi, Marza, nyt mun täytyy perua grillaamaan tuleminen. Meille tuleekin vieraita koko viikonlopuksi. On se jännä, että ensin ei ole mitään puoleen vuoteen ja sitten tulee kaikki yhtä aikaa... Viikonlopuksi lupasi ihan lämmintäkin uudelleen. Saa nähdä saadaanko huomenna lunta :xmas:
 
no voi ei....
Siis muutenkin täällä on hiljaista ja kukaan ei ole tulossa grillaamaan lauantaina varmaan vaikka tosiaan on luvannu lämmintä uudelleen.
Ja e-n-m me eilen treffattiinkin ja lapsilla ja meillä isommillakin oli kivaa =)
Mutta en tiiä minne porvoon väki on kaikonnu muutenkin :/
Ehkä saadaan järkättyä joku tapaaminen kuitenkin jolloinkin niin että osallistuja määrä olisi runsas koska toki äitejä porvoossa on mutta miten ne saa liikkeelle???
lunta tullut yöllä valtavasti ja pitää pukea pojulle runsaasti vaatetta ja viedä se nauttimaan valkeasta maasta... mahtaa olla ilme makee kun maa on valkoinen =)
 
JEKHu
Hemmetti tätä :headwall:

Kirjoitin äsken kymmenisen minuuttia tänne ja tämä paska ei suostunut lähettää sitä...Oli muka sessio vanhentunut. :(

Mutta uudestaan: toivon todella, että saisimme tapaamisia aikaan ja tutustuisimme toisiimme kunnolla ja lapsetkin varmaan nauttisivat seurasta.

Ja: ulkona oli kivaa.

(Tämä oli nyt lyhennetty versio)
 
Minsi66
Olishan se kiva saada tapaaminen aikaseksi. Meille vaan ei kello 12 käy kun silloin Niko käy päikkäreille ja jos hän ei pääse nukkumaan ajallaan niin sit ei tule mistään mitään.
 
JEKHu
Tulipahan mieleen, miten olisi pikkujoulut vaikka joulukuun alussa? Ihan baariin ilman lapsia! Lopettelen imetystä heti kun isäntä tulee kotiin ja voisin kyllä käydä yhdellä tai kahdella sen jälkeen... :p
 
Hei kaikille,

olette näköjään suunnitelleen ensi viikonlopulle tapaamista. Me ei taideta päästä. Lapset olivat viime viikon flunssassa eli se siitä syyslomasta. :(

Minä olen nyt sitten flunssan kourissa. Eilen vielä kärvistelin kuumeisena töissä, minäkö ultrahölmö!? Tänään sitten jouduin jäämään kotiin sairastamaan. Raakun kotosalla ääneni kadottaneena loppuviikon. Olen myös loppuviikon puhekiellossa, kun tuli taas kurkunpääntulehduskin.

Pikkujoulu kuulostaa kivalta. Minä en ole koskaan käynyt Porvoossa missään :ashamed: , mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Itsenäisyyspäivän tienoilla lähdetään, jos ollaan kaikki terveinä sukuloimaan eli tapaamaan vanhempiamme Itä-Suomeen. Eli joulukuun eka viikonloppu on varattu. Marraskuun viimeisenä lauantaina olisi tarkoitus mennä miehen kanssa ostamaan joululahjat. Säästetään tänä vuonna kustin jalkoja ja viedään joululahjat samalla matkalla, kun käydään idässä vanhempien luona.

Oletteko muuten jo ostaneet joululahjoja? Minä ikuinen jouluihminen olen ostellut muutamia, lapsille. Ensimmäisten pimeiden iltojen tultua olen alkanut poltella kynttilöitä ja odottelen tässä kuumeisesti joulun lähestymistä, niin saan taas kaivaa kaikki joulukoristeet esille.

Lapset polttivat eilen illalla ensimmäiset tämän joulun tähtisadetikut ja tänään oli sitten lumi yllättänyt iloisesti, siis lapset.

Toivottavasti saamme tapaamista kasaan. Yritän käydä katsomassa säännöllisen epäsäännöllisesti näillä sivuilla ainakin Porvoon kuulumiset.

Pirteää lokakuun loppua kaikille!

-mammutti- B)

ps. muistaakseni joku teistä, ettei ollut JeKHu (anteeksi, jos kirjoitin nimen väärin) käynyt Vantaan Jumbon Prismassa tai Cittarissa. Siis kysymys kuuluu, onko siellä miten edullista? Olen tähän saakka tehnyt ruokaostokset aina Malmin cittarissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 12:01 JEKHu kirjoitti:
Tulipahan mieleen, miten olisi pikkujoulut vaikka joulukuun alussa? Ihan baariin ilman lapsia! Lopettelen imetystä heti kun isäntä tulee kotiin ja voisin kyllä käydä yhdellä tai kahdella sen jälkeen... :p
Kuulostaa tosi kivalle, mä olen kyllä heti valmis tuleen mukaan :wave:
 
Pliis pliis ei 3.12 kun sillon on työporukan pikkujoulut, mut ihan mikä muu vaan käy. Niin kysyin jo aiemmin et asuukohan kukaan keskustan tuntumassa ja voisko siellä tavata alkuillasta vai nähdäänkö vasta cityssä? Paikka mulle ihan sama. Voihan sitä kierrellä, mut mä en henk.koht. tykkää kikkelistä tai hovista.. :/ mut lähen messiin jos muutkin menee. Mä ainakin olen innokas karaoketyyppi, joten vaik näsin krouvista vois alottaa ja hivuttautua cityynpäin. Nää on vaan mun ehdotuksia..
 
JEKHu
En ole käynyt kampaajalla kymmeneen vuoteen, mietin kumminkin uutta leikkausta. Mitä paikkaa suosittelette Porvoossa? Varsinkin jos antaisi vapaat kädet?

-Mammutti- ,me käydään aika usein Jumbon cittarissa, mutta hintoja en osaa verrata kuin Porvooseen ja siten siellä on halpaa
 
mammutti harmaana
PIkaisesti kampaaja-juttuun. Itse olen käynyt Parturi-kampaamo Merituulessa, S-marketissa. Palvelu hyvää, hinnat kohtuulliset ja olen muutenkin ollut kaikin puolin tyytyväinen. Meillä käy koko perhe samassa paikassa. Suosittelen.
 
Mä en uskalla heittää mitään päivää, kun meillä se muutto joulukuun alussa. Katon minkä päivän valitsette ja katson kykenenkö osallistumaan. Toivottavasti kykenen!! :)

olipas muuten pitkälle pudonnut tämä ketju.... :whistle:
 
mammutti harmaana
Huomenta kaikille,

olemme reissussa perheen kanssa 2.-6.12. Mahdollisesti marrraskuun viimeisenä lauantaina olemme perheen kanssa adoptio-vanhempien tapaamisessa Helsingissä.

Toivottavasti saadaan jotain päivää aikaiseksi.

-mammutti- B)
 
JEKHu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 08:42 JEKHu kirjoitti:
Äänestän joululuun tokaa, niin on mies lapsia vahtimassa. Vai oliko -mammutti- silloin vielä reissussa?
Siis tarkoitin joulukuun toista viikonloppua :ashamed: Eli 11. tai 12. päivä =)
 
JEKHu
Nyt viimenkin olen vieroittanut meidän pikkuneidin tissistä. Ei tämä ollutkaan niin vaikeata =) Kaisa heräilee vielä öisin, mutta rauhoittuu nukkumaan heti kun tuntee minut siinä lähellä. Päiväunetkin on pidentynyt ulkona 3 tuntiin! Joudun kyllä vielä nukkumaan pitkähihainen päällä, ettei tyttö tunne paljasta ihoa; rupeaa muuten heti hamuamaan... Illalla kun sanoan hänelle, että nyt mennään nukkumaan, Kaisa sanoo "vää vää-tä" joka tarkoitaa hyvää yötä :heart:
 
Heippa kaikille!

Tänään piipahdettiin Porvoossa ja ajeltiin ympäri ämpäri paikkoja tutkiskellen. Löysin ihanan tavarahelvetin, Mikrokulma tms. :D mä olisin voinut pyöriä siellä tuntitolkulla. Kivoja kynttilälyhtyjä, ym eikä mitään jättikalliita.

Selkis Brunbergin tehtaanmyymälänkin sijainti ihan ohimennen, mutta meidän harmiksi se oli just mennyt kiinni. No ens kerralla sitten!! :p


 
JEKHu
Olen visiisn käynyt kaksi kertaa Mikrokulmassa. Melkoinen labyrintti kun yritin 2 lasta kärryissä luovia eteenpäin. Peruuttaa sain aika monesti... Lattiakin viettää sinne tänne, sai tosissaan puskea kärryjä eteenpäin ( ja taaksepäin). Ei löydetty sitä mitä etsittiin, mutta löysin sattumalta kauan kaipaamani oikeanlaisen kehyksen lasten kuville ja halvalla
 

Yhteistyössä