PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
JEKHu
Tervetuloa joukkoon my selene

Jos me nyt saatas ne pikkujoulut kasaan, niin minä olisin kaupungissa joskus klo 21-22. Käydään synttäreillä Helsingissä ensin ja ukko vois tiputtaa mut kyydistä kaupungilla. Eli mikä olisi alkuillan hyvä paikka tavata? Ja miten tunnemme toisemme, Carneval Girliä en ole vielä edes nähnyt :xmas:
 
Anteeksi, en ole piiiitkään aikaan käynyt taas täällä... Jotenkin saamaton :ashamed:

En edes jaksa alkaa lukemaan tätä ketjua kun siinähän menee ikuisuus saada luettua. Kuitenkin sain sen käsityksen että kaikki ovat melkosen kunnossa ja että menee ihan hyvin :flower:

Vai pikkujouluja suunnittelette, voi kun oisin aikasemmin huomannut. Me vietettiin kaveriMAMMOJEN kesken pikkujoulua viime lauantaina, joten nyt en taida mukaan päästä, vaikka mielenkiinnolla olisinkin halunnut tietää minkälaisia ihmisiä nimimerkkien takana piilee. =) Osa varmaan puolituttuja kasvoja, tää porvoo kun ei mikään iso paikka ole =)
Mutta pitäkäähän hauskan hauska pikkujoulujuhla.. ja jos minä sitten vaikka vahingossa tulenkin toisiin aatoksiin, niin kysäsen mieheltä josko hän jäisi kotia tytön kanssa ja liittyisin seuraan..

Koitan nyt jokatapauksessa saada ilmoteltua itsestäni hiukan useammin kuin 4kk välein. En tosin tiedä onko siitä ihan noin kauan, mutta kuitenkin. Saamaton olen tosiaan :ashamed:

Hmm.. Kertoisin nyt vielä jotain meistä, eli olen jatkamassa opintojani tammikussa, ja nyt ollaan tiistaina ja keskiviikkona käyty tutustumassa päiväkotiin, Näsin päikkäriin, hippiäisiin on pikkuneiti menossa 9.1-> mulla alkaa opinnot jo 2.1, mutta silloinon päikkärissä niin kauhia kaaos, kun on 5 hoitopaikasta lapset ja hoitajat, että ei sinne kannata uutta pientä laittaa, kun kaikki on sekasin ja ihan erilaista kun normaalisti.
Tutustuminen on mennyt kivasti ja tyttö on tykännyt. Mäkin olen tykännyt, mukavia työntekijöitä, ja pikkuserkun lapsonen samassa ryhmässä.. Joka asuu vielä naapurissakin =) Eilen Sini aristi hiukan sisäänmennessä, jäi eteiseen seisomaan, mutta pian jo oli täysillä "leikeissä mukana". Kotiin kun piti lähteä, alkoi itku kun ei olisi halunnutkaan :( TOisaalta, eikö se ole melkosen hyvä merkki, ainakin viihtyy... Varsinkin kun äiti on mukana :whistle:
Koitan olla kauheesti murehtimatta, tulevaa kun ei voi ennustaa, ja useimmitenhan kaikki menee suhteellisen hyvin, mutta kyllä kieltämättä jännittää.. Kaikista eniten mietin, miten tulee syömis ja nukkumistilanteet menemään, ne kun on ollut aina enemmän tai vähemmän hankalia pikkuselle. Tai syöminen on nyt alkanut sujumaan, mutta se nukkuminen..........

Muttamutta, pitemmittä puheitta, koitan aktiivisemmin ilmotella itsestäni, nyt menen tuonne miehen viekkuun sohvalle hetkeksi, ennenkuin hän lähtee alakerran naapurin kanssa saunaan.

-S&S-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 15:35 JEKHu kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon my selene

Jos me nyt saatas ne pikkujoulut kasaan, niin minä olisin kaupungissa joskus klo 21-22. Käydään synttäreillä Helsingissä ensin ja ukko vois tiputtaa mut kyydistä kaupungilla. Eli mikä olisi alkuillan hyvä paikka tavata? Ja miten tunnemme toisemme, Carneval Girliä en ole vielä edes nähnyt :xmas:
Eiköhän me jotenkin toisemme tunnisteta...vaikka neilikka rintaan :LOL:
Onkohan muita tuloillaan? Mulle käy ihan mikä vaan paikka kunhan ei ole kovin meluisa.
 
JEKHu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 21:36 CarnevalGirl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 15:35 JEKHu kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon my selene

Jos me nyt saatas ne pikkujoulut kasaan, niin minä olisin kaupungissa joskus klo 21-22. Käydään synttäreillä Helsingissä ensin ja ukko vois tiputtaa mut kyydistä kaupungilla. Eli mikä olisi alkuillan hyvä paikka tavata? Ja miten tunnemme toisemme, Carneval Girliä en ole vielä edes nähnyt :xmas:
Eiköhän me jotenkin toisemme tunnisteta...vaikka neilikka rintaan :LOL:
Onkohan muita tuloillaan? Mulle käy ihan mikä vaan paikka kunhan ei ole kovin meluisa.
Mennäänkö me sitten kaksistaan, jos muita ei tule? En ole moneen vuoteen käynyt missään, niin en oikein paikkaa osaa keksiä...
 
e-n-m harmaana
SARINA84

Tyttösi Sini?? reilun vuoden ikäinen??? Mietin tossa vaan, että oltiinkohan me uimassa yhtenä päivänä vajaa kuukaus sitten samaa aikaa??? Onko Sini kova tyttö halailemaan??? Meitä oli kaks mammaa ja vuoden vanhat tytöt. Meil Elli ei suostunu halattavaksi mutta vilkutteli kovasti....
 
JEKHu: mulle sopii kyl kaksistaankin =) En mäkään ole vähään aikaan missään käyny ja tosiaan paikalla ei väliä, kunhan jutella pystyy. Täytyy miettiä sitä paikkaa sit myöhemmin, mut missäs nähtäis niin että tunnistetaan?
 
sarina84 harmailee
Sama Sini :heart: Mähän sanoin että Porvoo on pieni paikka =)
Ei olla nyt uimassa päästy käymään kun tytöllä oli 2 korvatulehdusta putkeen, tänä aamuna oli lääkäri ja molemmat korvat kunnossa, joten ensi tiistaina varmana meidät voi bongata taas altaasta :)
 
JEKHu
Sopisiko, että nähtäisiin Glory Days-baarissa klo 21?
KAIKKI MUKAAN, jotka pääsee!!!

Jos vaihdetaan yv:nä kännykkänumeroita ja soitetaan toisillemme kun baariin tullaan, niin näkee kuka vastaa puhelimeen ;) Minulla on varmaankin sitten päällä oranssi villakangastakki. Siitä on hyvä tunnistaa ja minulla on aika pitkät, tummat hiukset, silmälasit ja olen 160 cm lyhyt. Voisin tietysti värkätä illalla kuvani profiiliin. Jos niin pienestä kuvasta ketään tunnistaa
 
Noh, tapasiko kukaan ketään ja oliko kivaa? Meinasin kyllä tulla sinne Gloryyn, mutta meillä oli tosi inhottava kiukkuviikonloppu täällä kotona, ja en uskonut että mielentila olisi parhain ihmisten tapaamiseen..

KERTOKAA =) =)
 
JEKHu
Eipä ollut meistä kukaan Gloryssa lauantaina :( Ehkäpä sitten joskus toiste =)

Melkein on ollut vieroitusoireita netistä, kun piti viedä modeemi huoltoon. Saatiin kyllä lainamodeemi tilalle, mutta eihän se toiminut. Haettiin seuraavana päivänä toinen eikä sekään toiminut... Kolmas päivä, kolmas modeemi ja nyt toimii.
 
Kiitos kiitos. :flower: Hauskaa uutta vuotta teidänkin perheelle ja tietty kaikille muillekin Porvoon palstalaisille! :wave:

Meillä muutto ohi, mutta silti niin kesken... keittiön hyllyt ja kaapit asennetaan todennäköisesti huomenna. Olis kiva, koska lauantaina tulee vieraita. :) pieni vesivahinkokin sattui -ei omaa syytä, vaan lämminvesivaraajan putken liitos falskas. Niinpä tuli yläkerrasta vesi alakerran keittiöön. On ollut rakennuttaja melko nöyrää poikaa. ;) asunto on kiva ja olen viihtynyt. Viihdyn varmasti pitkään!

Kesälomareissu on tilattu ja sekin lämmittää mieltä. B) lähdetään kesäkuussa viikoksi Cannesiin ja ajateltiin poiketa myös San Remossa ja Monacossakin. Mukaan lähtee yksi kaveripariskunta ja heidän 8 v tyttö. Ihanaa!!! :p ei meinaa taas jaksaa odottaa...

Mitenkäs väen joulu meni? Ja minkälaisia suunnitelmia uuden vuoden vastaanottoon? me ollaan ihan kotona. Sisko tulee kylään ja tää samainen pariskunta, jonka kanssa lähdetään reissuun. Mukavaa oloa ja eloa siis tiedossa. :)
 
JEKHu
Kiitos ja samoin =) =)

Jaa-ha, uusi vuosi vähän jännittää! Minun pitää palata töihin jo 2. päivä ja klo 6!!!! En varmaan osaa nukkua koko yönä, kun kumminkin hermoilen heräänkö. Ihan niinkuin sillä olisi loppujenlopuksi mitään väliä, vaikka myöhästyisin 2 tuntia :kieh: Joudun taas aloittaamaan kaiken alusta, vieras kone ym. Enpä kyllä varmaan vanhoistakaan koneista mitään muista.

Aattona mennään varmaankin Nikkilään katsomaan ilotulitusta, kun se siellä alkaa jo klo 19. Pitää varmaan ottaa Pommac-pullo mukaan ja skoolata :D

Tervetuloa, Luminella porvoolaiseksi. :flower:
 
UUTTA VUOTTA PORVOOLAISILLE...2006 eli huomenna sitten kun se vihdoin vaihtuupi =) =) =)
Meillä joulut on menny mukavasti ja Ville kävelee jo muutamia askeleitaan hienosti ilman tukea, kyllä se siitä lähtee rullaamaan.
Kovasti on kakkonen tilauksessa mutta ei oo kuulunu mitään,,,snif :'( mutta ei kai sais liikaa koko ajan oottaa vaan unohtaa tavallaan niin onnistus kuulemma helpommin.
Onneksi on kumminkin tuo yksi pikku mies joka pitää mielen virkeenä ja äidin touhussa mukana.Kyllä tänään säikähin kun poika kipus jenkkisängyn päälle ja lens suoraan selälleen lattialle!!!!!
Jumatsuikka ku säikähin ja olin varma että hullusti kävi.
Kumminki ihan touhukas ollu ja huus ku vietävä mutta ei mitään merkkejä oo ollu kumminkaan mutta kyllä sitä vaan tulee seurattua koko ajan ettei oo mitään aivotäräyksen merkkejä. Hui kauheeta
Niin ja minä aloitan autokoulun sitten 2.1-06 eli samana päivänä kun Jekhu menee töihin.Meillä ollaan oltu aika terveinä paitsi nyt alkaa näköjään villellä joku räkätauti ja nenästä vuotaa tavaraa ku niagaran putouksesta vettä konsanaan.
Ei ollenkaan mukavaa kun toinen ei anna millään nenääniistää, ja miten ihmeessä se on aina niin vaikeaa pienillä se niistäminen.Ei kun näkeekin että äiti tulee nenuliinan kanssa niin oitis säntää karkuun,,,,Argghh!!! ei aloillaan hassu oo olleskaan.Me ollaan ihan onnessaan alettu laittamaan tuolla yksiön puolella kaikkea kuntoon ja nyt vaan ootellaan että saadaan siihen puhkastua sitten oviaukko ettei tartte koko ajan rampata ulkokautta yksiön ja kaksion väliä.Kyllä se varmaan jo piakkoin saapuu se päätös sieltä rakennuslupa toimistolta.Niin j atosiaan nyt kun vuosi vaihtuu niin ei mennä minnekkään vaan ollaan kotona kun siskon poika on täällä ja ikävää on se kun meillä isäntä menee yövuoroon töihin.No mutta pakkohan se on käydä tietty töissäkin.
Mutta nyt riennän iltapalan tekoon kun meillä on mun siskon vanhin poika tullut uutta vuotta viettelemään niin saapi kaikki ukkelit jotakin naposteltavaa. Mutta heikun keikun taas ja kirjoitellaan =)
Maire ja Ville 1v ja pian kuukaus päälle

 
e-n-m harmaana
Hyvää tätä vuotta kaikille!
Nyt on jäännyt kirjottelutkin vähille, kun oli joulu hässäkkä ja nyt meillä on alotettu hoitoharjottelu. Ens viikolla 3pv. ilman äippää on Elli hoidossa. 16 päivä alotan sitten työt ja Ellistä tulee kokopäivä hoitolainen. Olen kyllä luottavaisin mielin, et kaikki menee hyvin, koska meillä ei vierasteta lainkaan ja muutenkin Elli on viihtyny, ku ollaan käyty yhessä leikkimäs tuolla ryhmiksessä. Ja sit on pari entuudestaan tuttua lasta, ni menee varmaan ihan hyvin...
 
JEKHu
No niin, nyt on sitten ensimmäinen työviikko kärsitty ja palkkapäiväkin oli =) Ihmeen hyvin asiat palasivat tällä kertaa mieleen. Pomo kierrättää minua nyt koneelta koneelle muiden opetettavana ja luulee, etten minä mitään enää osaa... En valita, helppoa on ollut. Lapsetkaan ei ole ollut moksiskaan, vaikka äiti on kadonnut kun heräävät. Kyllä niillä vissiin vähän ikäväkin on, kun Joonakin pakkas tänään syliin :heart:
 
Joo olen huomannut että on aika hiljais eloa porvoon puolella nykyään..huoh
aina koitan vilkaista jos olis kuulumisia muiltakin mutta aina on niin tyyntä täällä porvoon puolella totta tosiaan. meille ei kuulu sen kummempia, Ville kävellä jölkyttelee jo kovasti ja on niin onnellinen uudesta taidostaan, mutta pääosin meillä kontataan kun huomataan että niin ollen vielä pääsee nopeammin.itse tosiaan olen ollut vuoden ja kolmen kuukauden kun olen alkanu kävellä ja Ville on nyt vuosi ja yks kuukausi.
mutta hiljaa hyvä tulee.Kaikkea kivaa meillä sitten keksitään ja asunto on aina sen mukainen.joka paikka on kuin ydinpommin jäljiltä.ville kauhoo kaiken levälleen keittiön kaappeja myöden.Puhtaat pyykit saa kyytiä jos hetkeskään ne jättää vartioimatta vaikka sängyn päälle.Kaikki maittaa mitä ruokaa vaan antaa.hyvät ruokahalut on pojalla =o)
Vetelee aamuin illoin julmetun puuro annoksen ja päälle päivän mittaan pottua lihaa yms...hedelmiä ja napostelupaloja.
Ollaan justiin tässä ulkoilemaan menossa liukastelemaan tuonne jäiseen suomen talveemme.hirvesti noita kunnon pulkka ilmoja ei oikee oo ollukkaan.Meillä kaikki tiet hiekoitetaan tai sitten luontoäiti pitää huolen että sataa vettä ja sulaa kaikki valkee pois.
No mutta nyt ulos ja kuulostellaan taas mitä porvoolle kuuluu?
Jaksuja kaikille porvoolaisille
Haleja Maire ja Ville
 
Eipä tänne sen ihmeempiä.. SAirastellessa on viikko mennyt.. Löytyy yskää ja korvatulehdusta... Nyt jo parempi tilanne...

Maanantaina pitäis pojan taas mennä tarhaan melkein kuukauden tauon jälkeen... On jo kovasti odottanutkin että pääsee kavereita katsomaan...

Näin niinkusta lyhykäisyydessään...
 
JEKHu
Tulihan se talvi tänäkin vuonna! =) Ihanaa, kun on pakkasta ja lunta.

Ostettiin Joonallekin ekat luistimet taidetehtaan kirppikseltä. Nyt vaan pitäs poikien lähteä kokeilemaan, miten onnistuu. Minä itse olen syrjäseutujen kasvatti, enkä osaa luistella. Muutaman pakollisen luistelutunnin yläasteella onnistuin välttelemään... :whistle: Tuossa muutaman kilsan päässä näyttikin olevan hyvä kenttä minne pääsee harjoittelemaan.
 

Yhteistyössä