PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
olipoli
pitäskö jotenkin mietiskellä mitä kukin tuo ettei sitte tuu miljoonasti samaa syömää.. ja allergioita jos on jollain niin kertokaahan! vai oliko se nyt niin että nyyttäri meinigillä?

t:heini ja oliver
 
my selene
Tietsikat on just mun juttu joo.. :LOL:

Laitoin sun ostetta meseen mutten oikein tiedä onnistuiko. en oo ihan pätevä näissä asioissa mutta jos ei onnistunu niin ehkä saat jutun toimimaan. mun osote on my.selene @ hotmail.com.

nyt kauppaan..

-ms ja tyttölauma-
 
Ilmottautuisi alustavasti mukaan hän. Meillä on isi armeijassa joten tietenkipienellä varauksella pitää suhtautua meidän tulemisiin ja menemisiin, ikinä ei tiedä sen lomista ja suunnitelmista. Mutta joka tapauksessa, jos nyt alustavasti tungen mukaan. Kun tuo viikonpäiväähn on lauantai, eikö Minna? Ja säävarauksella? Jos on ihan tämmöset kammottavat sadepäivät niin sitten ei ainakaan nyyttärit puistossa onnistu, ellei oteta telttaa mukaan. Olisi muuten varmaan elämys lapsille, hih..

Mutta, mä tulen ilmottamaan ittestäni paremmalla ajalla enempi. Nyt on opiskelut pahassa välissä, pitäis vielä lukea pari lukua yhdestä kirjasta, ja huomenan pitäisi vielä jotain muistaa.. Haha.. Oon siis aloittanut täysipäiväisen opsikelun ynt. Se on rankempaa mitä muistin, ja kauhean pitkiä päiviä tulee mun murulle. Joka muuten täytti 2vuotta eilen.. rakas pieni..


Kuulumisiin ja näkemisiin..
-S&-
 
joo siis jos nää ihanat sateet jatkuu niin sitten keksitään jotain muuta mukavaa mutta pidetään nyt kiinni että nähdään ainaskii. onnea sinille 2v!!

jeps olet lisätty mun meseen muita ei oo vielä tullukkaan.

mäkin aloitan täys päiväsen opiskelun ens viikon maanantain musta tulee erityis kouluavustaja.. vihdoinkin saa sen ammatin mistä olen niin pitkäääään unelmoinu..... jepuli kepulis mutta kuulemisiin...
 
porvoonmamma
meinasitteko tavata kaupunginpuistossa la klo 12? tullaan varmaan tytön kanssa käymään, en tiedä jäädäänkö pidemmäksi aikaa mutta olisi mukava tulla moikkaamaan kuitenkin! mistä tunnistan teidät?
 
Mutka matkaan.. En taida ollakkaa tulokunnossa silloin lauantaina. Ollaan menossa 23.9 naimisiin ja 15.9 on "polttari" (minua ei näy sitten mihinkään miniminiin, tai mihinkään muuhunkaan puettuna, siitä heittomerkit) Kaveriporukalla olisi tarkoitus lähteä ulos juhlimaan ja en ole kotiin tulossa yöksi, jotenkas.. Kunto tuskin sallii puistottelun, se ei olisi edes tytölle kivaa enää. Neiti pääsee muuten nauttimaan kalliista ja nykyään aika harvinaisesta ajasta isin kanssa ihan kaksin. :heart:

Mutta että sellaista tulin kertomaan. NYt pitäisi mennä nukkumaan kuumetta pois, huomenna olisi koulua mutta taitaa jäädä menemättä. En viitsisi koko luokkaa tartuttaa.

-S&S-
 
olipoli
siis eikös kyse ollut 9.9?? olinko nyt ymmärtäny ihan väärin?? meillä ei mese toimi..en voi lisätä sinne ketään.. se on jotenkin rikki... ja jos mut joku lisää se näyttää että oon offlinessa vaikka olisinki paikalla.. no joku voi yrittää mut sinne lisätä. vanilla_670@hotmail.com


me luulatavasti ollaan tulossa.
 
olipoli
minnukka..näin sun kuvan eikös se ollu tänpäivän uusimaassa? joku työmessu juttu??


ehdotuksia mulla ei ainakaan tuu mieleen mitään.. en oo muutenkaa ikään keksiny mitää kahvila tms..minne voi lapsenkaa mennä musta porvoossa on tosi huonosti otettu ylipäätänsä huomioon lapsiperheet. täälä ei oo mitään järkevää toimintaa.. prkl..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 21:58 olipoli kirjoitti:
minnukka..näin sun kuvan eikös se ollu tänpäivän uusimaassa? joku työmessu juttu??


ehdotuksia mulla ei ainakaan tuu mieleen mitään.. en oo muutenkaa ikään keksiny mitää kahvila tms..minne voi lapsenkaa mennä musta porvoossa on tosi huonosti otettu ylipäätänsä huomioon lapsiperheet. täälä ei oo mitään järkevää toimintaa.. prkl..

jeps oli!! ja messut on mun järkkäämät!

joo siis olen samaa mieltä että porvoossa ei ole mitään lapsiperheille ja oon aatellu ajaa asiaa eteen päin. ja saada porvooseen jonkinlaista lapsi/mamma kahvilaa.
 
my selene
jos sää sallii niin voi nähä siellä leikkipuistossa. voitais tulla nopeesti käymään. mun äiti tulossa sit käymään niin me tullaan vaan nopeesti moikkaamaan. ehkä saan mieskin mukaan niin ei joudu ajaa ees taas. :kieh:

jos sataa niin ehkä jää meiän osalta tulematta kun ei viitsi raahata kaikki mukaan kahvilaan mutta katon huomenna mikä on tilanne.

Hanna ja yli-pirtee Mai.
 
Iltaa/yötä

Minä täällä kukun ja koitan vääntää opinnäytetyötä. Minna pyysi ilmoittamaan että hän ei tule, ja meilläkin saattaa jäädä tulematta, Sintukka on hiukka flunssanen ollut, ite just taudin kourista parannuin. Oli nopea mutta ärhäkkä flunssa :\| Mikäli siis tuo lapsonen alkaa kuumeiseksi tai on muuten erittäin kipsun olonen ei meitä siellä huomenna näy. Mikäli taas tilanne parempi ja säätkin sallii niin tottakai tullaan!! Tarkoitus siis tulla tuohon kaupunginpuistoon? Ei vissiin sitten tuoda mitään kun ei kukaan mitään sanonu. Mutta jos ainaki Heini ja my selene nähtäisiin niin olisi mukavaa. Meidän tytön ainakin tunnistaa sellaisesta v.pun hatusta, missä lukee pikku emäntä (tosi hailakasti sitten lukeekin, ei millään näy) tai vaihtoehtoisesti (riippuu millä tuulella tyttö aamulla on) tummanpunaisesta piosta, missä lukee riiviö!

Nyt meen yrittää että saisin pyykit kuvaa ja menen vielä hetkeksi lukee o.näytetyön matskuu sängyn puolelle ennen kuin kurkistan unten maailmaan..

ÖITÄ!!

-S&S-
 
my selene
Täälä hetkellä sää ainakin on semmonen et voitais tulla sinne leikkipuistoon puistopikinkin vieressä. jos vaikka tavattais ensin siellä ja sit ne jotka ehtii voi mennä kahvilaan tai jotain. me tuskin ehitään kun äiti tulossa hakee vanhimmat tytöt yökylään.

oliko se klo 12???

Hanna ja tyttölauma.
 
my selene
tääkin tarvis tökkäystä! :wave:

nähdään juuh..mulla luultavasti musta sonata arctica huppari ja ympärillä on kolme huutavaa lasta. yks varmaan kolmipyörärattaissa tai kantoliinassa.

H&M =)
 
olipoli
ei hitto hemmetin hemmetti tätä mun päätä.. mä unohdin ihan ja totaalisesti koko tapaamisen.. tuli vieraita tossa heti aamulla ja äsken hokasin/ muistin et ei hitto piti mennä teitä moikkaamaan puistoon.. no ..ei voi minkään. ehkä muistan sitte toisella kerralla tulla.. että mä oon lahopää nykyään.

ANTEEKSI :flower:
 
Delenna
Tietääkö kukaan teistä, miksei Avoin päiväkoti ole avannut vieläkään? Keväällä elimme siinä uskossa, että koulujen alkaessa jatkuu myös avoimen toiminta. Meille ei tule Uusimaata, mutta selasin tänään vanhemmillani viikon lehtiä ja joku oli tekstaripalstalla ihmetellyt, miksi Avoin pk on lopetettu... Voiko olla totta!?

Siinä olisi sitten mennyt meikäläisen, kolmen pienen lapsen äidin, henkireikä... Kamppulan Famili on liian kaukana, kun ei ole autoa käytössä (samoin Kevärin pe MLL kahvila).

:eek: :( :$
 
olipoli
joskus lehdestä luin että etsivät uusia tiloja.. ja aukeaa kun tilat taas löytyy.. hmm muistinkohan oikein.. muistaakseni tällaista luin joskus uusimaasta. joo täälä tosiaan on nihkeesti toimintaa. itse olen pohtinut että ei edes kahvilaa minne vaunujenkanssa voisi mennä ei siis mitään pienten lasten vanhemmille. kerran kävin tossa kevarin seurakunnan kerhossa mutta en oikein tykännyt. oli vähän ulkopuolinen olo. ja olen kuullut että se kevarin mll:n kerho on ihan kuollut paikka. no ehkä käyn senkin kattomassa vielä jokupäivä.
 

Yhteistyössä