Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Voi jösses jotta mä olen iloinen :heart: :D

Varmaan runsaan vuoden tästä haaveilin ja nyt se on totta...meidän pirpalaisilla on oma prinsessalinna"kerrossänky" :)

Ja se on niiiiiin hieno, ettei tosikaan :D Toki palstalle tyypilliseen tapaan (viittaan mun mekkoketjuun ja vaippakakkuketjuun) osa teistä lyttää tuon linnan alimpaan maanrakoon, koska esim. googlen avulla löytyy hienompiakin.
Mutta mä olen tehnyt tämän ihan itse, rakkaudella mun rakkalaisilleni ja tää on sen vuoksi hienompi kuin mikään muu linna, minkä maa päällään kantaa :heart:







Kyltistä on poistettu nimet, siksi se on vähän hassu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä en sun mekoista innostunut mutta tuo on ihan helvetin hieno!!!!!!!!!


Siinäpä sulle duunia kun alat myymään moisia =)
Kiitos :)

Oli senverta hermoja kiristävää hommaa tuota tehdä, että en mä ajatellut kyllä enempää noita vääntää. Tosin lopputulos on joka hikipisaran arvoinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi hieno!! Nuo piilotettavat tikkaat on hyvä idea, estää pienempien pääsyn korkealle.
Tämän takia oli nimenomaan pakko ne piilottaa. Tuo on siis mein pienten huone eli tällä hetkelä siellä leikkii ja alapedissä nukkuu 1v6kk ikäinen...kun vauva 4kk kasvaa niin hän siirtyy sitten alapedille ja isompi menee yläpedille. Mutta kulkeminen portaissa ilman valvovaa silmää pitää tosiaan estää. Jota jos lapset meinaa leikkiä siellä päiväsaikaan ilman vahempia, niin pitää saada portaat piiloon. Siinä on nyt sekä keskellä, että ihan ylhäällä haka, jotta eiköhän ne pidä nuo lapset pois yläpdeiltä :)
 

Yhteistyössä