Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

kahden äippä
Voi apua! Mitenhän tuota voisi soveltaa kun meillä yläpedissä nukkuu rinsessa ja alapedissä ritari... Hmmm... Mietintämyssy päähän! ;)

Mutta upea tuo sinun! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toikka:
Yritin etsiä googlen kuvahaulla kivoja ideoita, mutten löytänyt juuri mitään. Mitää hakusanaa kannattaisi käyttää?
Princess castlella mä hain. Ei sieltä tuollaista tullut, mutta sieltä sai vähän haettu inspistä ja pieniä ideanpoikasia :)


Tässä linkki siihen ketjuun, jossa on se IHANA prinsessalinna josta oma ideani lähti :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1286896,25
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kulkeeks tuolla alakerrassa happi kunnolla? Hieno on, jos tykkää tosta v.pun prinsessalinjasta :D
Kyllä mä luulen että kulkee. On siinä linnassa kuitenkin avoin takaseinä, 3 ikkunaa ja iso oviaukko :)

Ja juuh, mä tykkään ihan hirmuisesti prinsessajuttusista...toivotaan vaan, että lapsetkin tykkää siitä vielä pitkään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Voi apua! Mitenhän tuota voisi soveltaa kun meillä yläpedissä nukkuu rinsessa ja alapedissä ritari... Hmmm... Mietintämyssy päähän! ;)

Mutta upea tuo sinun! :flower:
Jos sängyn saa sijoitettua huoneeseen siten että vain pääpääty on seinää vasten, niin sitten toinen puoli vois olla prinsessalinnaa ja toinen ritarilinnaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:
ihan kiva, mut toi "alkuperänen" mistä idean sait on ihan jotain käsittämättömän mieletöntä :eek:
Joo, tykkäsin siitä itsekin todella paljon :)

Mutta meille se tapetti ei oikein passaa, kun taaperolla on joku "väritetään kaikki maailman pinnat"-taipumus jonka seurauksena mm. keittiön kaapistot ovat saaneet erinäisiä viiruja itseensä :eek:

Maalia on siis helpompi fiksata, kuin tapettia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Wau. :heart: Hieno on. Multa tilattiin jo sellainen. :D Tytöt kysyy täällä, että tiedätkö sää äiti miten toi tehdään. ööö.... en... :whistle:
Chef neuvoo ja lainaa vehkeet...äiti ja Herra J toteuttaa?!? ;)
Öööö.... no, chef voi lainata kyllä vehkeet ja neuvoja antaa mut mä taidan sit toteuttaa sen ihan itse. :D :whistle: Mutta mun pitäis ensin saada ne sängyt. :ashamed: Mä olen sitä kerrossänkyä metsästänyt, mutta tietty tähän siis kävis kai parvisänkykin, ja sitten toinen meidän tyttöjen sängyistä vaan maalattuna sinne alle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Wau. :heart: Hieno on. Multa tilattiin jo sellainen. :D Tytöt kysyy täällä, että tiedätkö sää äiti miten toi tehdään. ööö.... en... :whistle:
Chef neuvoo ja lainaa vehkeet...äiti ja Herra J toteuttaa?!? ;)
Öööö.... no, chef voi lainata kyllä vehkeet ja neuvoja antaa mut mä taidan sit toteuttaa sen ihan itse. :D :whistle: Mutta mun pitäis ensin saada ne sängyt. :ashamed: Mä olen sitä kerrossänkyä metsästänyt, mutta tietty tähän siis kävis kai parvisänkykin, ja sitten toinen meidän tyttöjen sängyistä vaan maalattuna sinne alle.
Juu, parvisänky käy ihan siinä missä kerrossänkykin :) Meilläkin tuo on tosiaan tehty puoliparvesta jonka alle on laitettu lasten sänky josta sahattiin jalat poikki...ettei alapetiläisellä osu otta yläpetiin :LOL:
 

Yhteistyössä