Profiilissa meidän uusi "vauva" :) / LEMMIKKIKUVAPINO

BootyPeppi
Todellakin :D mies ja poika oli riehumassa sen kanssa ja upea kuvasarja tuli reissusta, myös pojasta. Vaikea valita minkä olisi laittanut :D
Nuppu on vähän toista maata ku emäntänsä....mä inhoon lunta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Todellakin :D mies ja poika oli riehumassa sen kanssa ja upea kuvasarja tuli reissusta, myös pojasta. Vaikea valita minkä olisi laittanut :D
Nuppu on vähän toista maata ku emäntänsä....mä inhoon lunta
Voi ihana mikä koheli. Meidän tipsuneiti ei enää kohella noin. On jo 10,5v. :)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Todellakin :D mies ja poika oli riehumassa sen kanssa ja upea kuvasarja tuli reissusta, myös pojasta. Vaikea valita minkä olisi laittanut :D
Nuppu on vähän toista maata ku emäntänsä....mä inhoon lunta
Voi ihana mikä koheli. Meidän tipsuneiti ei enää kohella noin. On jo 10,5v. :)
onko miten luonne muuttunut vanhetessa?
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Todellakin :D mies ja poika oli riehumassa sen kanssa ja upea kuvasarja tuli reissusta, myös pojasta. Vaikea valita minkä olisi laittanut :D
Nuppu on vähän toista maata ku emäntänsä....mä inhoon lunta
Voi ihana mikä koheli. Meidän tipsuneiti ei enää kohella noin. On jo 10,5v. :)
onko miten luonne muuttunut vanhetessa?
Luonne ei ole muuttunut. Juuri katseltiin lasten kanssa viedeota missä koiramme on 8vkoa - 1,5v ja totesin mielessäni, että muuten ihan samanlainen kuin nykyisinkin, mutta ei enää kohella niin. Mutta meidän koira on aina ollut rauhallinen, pentunakin. Ei koskaan ole hypännyt esim. sohvalle tai sängylle ja aina on pitänyt nostaa sieltä alas, jos joku on nostanut esim. sohvalle istumaan. Ja sellainen hieman arka vaikkakin utelias ja toisaalta rohkea. Menee siis reippaasti ison koirankin luo uhoamaan, mutta pikkukoiran yli-innokkuus taas on ärsyttänyt aina.

Ai niin ainut asia, joka on oikeastaan muuttunut on se, että koira on nykyisin ihan rohkea ja reipas lasten kanssa vaikka ennen omia lapsiamme suorastaan pelkäsi pikkuihmisiä. Koiramme oli 4,5v esikoisen syntyessä.
 
BootyPeppi
Ok. Meitin koira on aivan mahdoton....hyppii ja pomppii ja jos ei saa tahtoaan läpi niin kiukuttelee...ihan mahoton kaveri :D Sen rakkaimmat puuhat on naaman painaminen pehmeään lumihankeen ja rakastaa kun pojalla on paksu naru lattialla, Nuppu ottaa toisesta päästä kiinni hampailla ja menee maate lattialle ja poika vetää sitä pitkin lattioita ja koiralla on hauskaa :D
Kun poika tekee läksyjä eikä huoomioi tyttöä, menee hän nappaamaan pojan leluja ja lähtee kovaa vauhtia pakoon lelu suussa, joskus ehtii piillottaa ja joskus ei....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda85:
kiitos BootyPeppi! Hih täällä meidän cava narttu 1,8 vuotias..Sylvi :heart: mutta mihin se kuva nyt hävisi ja mistä sen saa tänne kun se sen äsken latasi... :ashamed:
Et kopioinut sitä linkkiä tänne :)

ota vaikka se missä lukee PIENI KUVA ja liitä se tähän sun tekstin sekaan :D
 

Yhteistyössä