Pukisitko lapsesi näihin vaatteisiin?

  • Viestiketjun aloittaja no joo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen joskus vaatettanut tuon kokoisena joihinkin tuon tapaisiin, ne olivat siskon tytön vanhoja. Muutama mekko oli tosi söötti, tosin nuo eivät ole sellaisia. Tämä siskon tyttö on nykyään yli 20 vuotias =)
 
"myy"
Näyttää siltä, kuin olisi mistä tahansa hyväntekeväisyyskirpparilta käyty kasaamassa tuo sisältö. Armotonta kasarimeininkiä. Samahan on tarttunut jo trendivaatteisiin, ei ilmeisesti oikein lastenvaatteisiin.

Ehkä sen ruutuliivarin voisin kelpuuttaa. Muutaman kohdalla kieltämättä kulmakarvat hieman kohosi, kuten niiden aivan risojen kurahousujen. "Housut ovat paljon käytetyt ja se näkyykin niissä. Menevät kuitenkin hyvin vielä loska- ja kurakelien pihaleikeissä. Kunhan muistaa saappaat! Punteissa vähän reikää ja lahkeiden kumilenksut on puhki kuluneet. Puntit saappaan sisään ja homma pelittää." Tai sitten ei...
 
"vieras"
Joo, siis oliko nuo 80-luvun vaatteita?

Kurahousut oli musta kivan näköiset. Sit ne tumput oli kivat.

Muuten kauheaa kuosia. Enkä koskaan osta myyjiltä, joilla lukee tähän tyyliin kuin tällä:

"Odotan maksua ja yhteyden ottoa 5 päivää, jonka jälkeen annan negatiivisen palautteen ja laitan kohteen uudelleen myyntiin. Lisää maksuaikaa saa pyytämällä!"
 
Suzyanne
Selvästi kasarivaatteita, en käyttäisi lapsellani jos minulla olisi tyttö.

Sen sijaan anoppini on säilyttänyt mieheni vanhoja vaatteita 60-luvun lopulta. Niissä on jotain ihan aarteita, joita oln pojalla käyttänyt. Omia, lapsuudessa 70-luvulla käyttämiäni vaatteita voisin myös tytöllä pitää hyvin, tosiaan jos olisi tyttö, minulla oli tosi kivoja vaatteita.

Kaipa se kasari-ysärikin tulee joskus lapstenvaatteissa takaisin.
 
Herranjestas. Ei, en pukisi lastani noihin. Näyttävät siltä, että ne on otettu kirpputorien eteisten "ota tästä ilmaiseksi"- lootasta tai dyykattu roskiksista :snotty:

Villasukat kelpuuttaisin :D ja kurahousut on söpöt, ne kelpaisi jos olisivat ehjät & jos mulla olisi kokoa 110 käyttävä tyttö.
 
Mä luin kommentit jo kun huuto.net vasta lataili itseään. Kommenttien perusteella kuvittelin jotain paaaaljon pahempaa. Kyllä vaan voisin käyttää tuon kokoisella tytöllä suurinta osaa noista.

Näitä käyttäisin:
- Pääkuvan hame ja paita menis molemmat käyttöön, kylässä käydessä yms ihan jees, paidasta auki ylimmät napit.
- Kisuvillapaita menisi käyttöön myös, mutta ei missään nimessä tuon alla olevan paidan kanssa ;) Tuo kisuvillapaita olisi kiva esim. nykyaikaisten farkkujen kanssa.
- Mustapohjainen kukkamekko, ihan kiva mun mielestä.
- Punaiset sukkahousut, tottakai.
- Aivan ihana essu, tottakai käyttöön! :)
- Rusetillinen farkkuhattu, minusta aivan ihana ;)
- Jenkkihuivi, ihan ok, voisin käyttää päässä kesällä ja kaulassa viileämmillä kaulaliinana.
- Oranssi huivi, ihan söpö.
- Punaiset villasukat, ivan söpöliinit.
- Valkoiset lapaset, aivan ihanat!

Näitä käyttäisin kotioloissa (en ns. ihmisten ilmoilla):
- Sinipohjainen pikkukukallinen mekko, jossa iso valkoinen pitsireunainen kaulus (tai joo, oikeestaan tätä voisi käyttää kotipihalla kesäpäivinä kyllä, mutta en ihmisten ilmoilla)
- Punapohjainen mekko, jossa ylhäällä edessä vihreät liehukkeet (käyttäisin kotona joulun aikaan, ilman noita vihreitä liehukkeita menis myös päiväkodissa)
- Ulkohousut kotipihakäyttöön
- Helmet menis prinsessaleikkeihin

Roskiin menisi:
- Kurahousut, en käytä rikkinäisiä vaatteita lapsillani enkä varsinkaan kurahousuja joissa reikiä.
- Lumiukko-mikki -lippis oli mun makuun liian kamala

Kengännauhat ja lelut menis myös käyttöön.

Että näin :)
 
"minä"
MInä voisin ihan hyvin käyttää suurinta osaa paketin vaatteista lapsillani. Ei toki niin, että joka päivä kulkisivat kasarivaatteissa, vaan silloin tällöin voisi vaatetuksessa käyttää myös noita. Mutta en tokikaan huuda tuollaisia netistä, noita saa sukulaisilta, kirppareilta ja kierrätyskeskuksista. Itse tykkään pukea lapsia monipuolisesti. Minusta pelkkään m&i hin tai h&m ään pukeminen olisi tylsää.
 
"vieras"
Tuli mieleen, että joku on hakenut tuon kuorman kahdella eurolla jostain kierrätyskeskuksesta ja nyt yrittää lyödä rahoiksi... Kamalaa ysäriä, mulla on ollut tuollaisia mekkoja pienenä ja jo silloin ajattelin niiden olevan kamalia!
 
[QUOTE="minä";22183443]MInä voisin ihan hyvin käyttää suurinta osaa paketin vaatteista lapsillani. Ei toki niin, että joka päivä kulkisivat kasarivaatteissa, vaan silloin tällöin voisi vaatetuksessa käyttää myös noita. Mutta en tokikaan huuda tuollaisia netistä, noita saa sukulaisilta, kirppareilta ja kierrätyskeskuksista. Itse tykkään pukea lapsia monipuolisesti. Minusta pelkkään m&i hin tai h&m ään pukeminen olisi tylsää.[/QUOTE]

Mulla ihan sama ajatuksenkulku tässä asiassa. Esikoistyttö on jo 9v ja hän ihan itsekin kirppiksiltä valitsee itselleen myös persoonallisia vaatteita, ei aina sitä viimeistä muotia olevia. Toisaalta ostetaan myös sieltä H&M:ltä ja Me&I:ltä, mutta kyllä on oma tietty tyyli ja ei kelpuuttaisi kaikkia tiettyä merkkiä olevia. Pintamuoti ei vaan ole meidän juttu... Miettikää jos jossain noista mekoista lukisi ME&I ja se olisi esitelty ihanana uutuutena niin kyllä kuhina kävisi... Pitäisi osata vähän ajatella itsekin. Ei sillä, kyllä ne Ticketit sun muut on myös kivoja, mutta tosiaan itse kaipaan jotain persoonallisuuttakin ja ilmeisesti olen lapsetkin opettanut tähän.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22183448]Tuli mieleen, että joku on hakenut tuon kuorman kahdella eurolla jostain kierrätyskeskuksesta ja nyt yrittää lyödä rahoiksi... Kamalaa ysäriä, mulla on ollut tuollaisia mekkoja pienenä ja jo silloin ajattelin niiden olevan kamalia![/QUOTE]

Lyödä rahoiksi :LOL: ?? Kokonaista 5€ sais voittoa tolla sun määrittelemällä ostohinnalla :D
 
[QUOTE="vieras";22182233]Ja noi kurikset, mutten rikkinäisiä (en laita kuriksia kumppareiden sisään niin kuin myyjä neuvoo, vähän epämukavaa lapselle!)[/QUOTE]

mikä järki on laittaa kurahousut kumppareiden sisään muutenkaan?? jos läträä kunnolla niin se vesihän valuu suoraan housuja pitkin sisään kumppareihin...
 

Yhteistyössä