Pystyisitkö myymään itseäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Kurtisaanitar
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Mistä löydät asiakkaat? Asutko isommalla paikkakunnalla vai lähdetkö muualle myymään? Minkälaista hintaa miehet on valmiita maksamaan? Onko ne olleet ihan siistejä miehiä ja käyttäytyneet asiallisesti?

Sori jos utelen liikaa, mutta olisi tosi mielenkiintoista jos jaksaisit vastata!
 
..
Maksavat 120euroa puolistatunnista(yleensä se kestää kuitenkin 10min, mutta saat silti tuon 120e). Kaikki ei kuitenkaan pysty pitämään noin kovaa hintaa, ulkonäön vuoksi...
 
Minä
Kaikkihan me tavalla tai toisella myydään itseämme, joten juu, myyn itseäni työnantajalle. Jos tarkoitat että myisin lisääntymistoimintaani, niin en voisi. Ekä myöskään myisi elimiäni niitä tarvitseville.
 
asdkda
Et varmaan kauaa omatoimisesti pystyisi myymään itseäsi. Prostituutio on alamaailman hallussa joten ennen pitkää asiakkaanasi on sutenööri jolle joudut töihin. Eikä sulta itseltäsi tosiaankaan kysytä että haluatko vai et.
 
Äiti
En voisi kuvitella. Joskus nuorena tuli harrastettua irtosuhteita jonkin verran ja sekin harmittaa. Jos huoraisin, en varmaankaan pystyisi katsomaan itseäni enää peilistä. En toki tuomitse ihmisiä, jotka sitä tekee; minulle vain ajatus on vieras.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja asdkda:
Et varmaan kauaa omatoimisesti pystyisi myymään itseäsi. Prostituutio on alamaailman hallussa joten ennen pitkää asiakkaanasi on sutenööri jolle joudut töihin. Eikä sulta itseltäsi tosiaankaan kysytä että haluatko vai et.
Hahhaa, näin ehkä venäjällä...ei suomessa! Suomessa vain venäläiset prostituoidut ovat sutenöörin vallassa...suomalaiset pelaa vaan omaan pussiin. Se on yksi soitto poliisille, niin suomalainen sutenööri haetaan kiven sisään!
 
Mulla on menny jo parasta ennen käyttöpäivä ohi tästä majavasta kahen lapsen synnytyksen ja välärin leikkauksien takia että tuskin tästä mitään herus vaikka myisinkin :LOL:

No, joo. Ihan vakavasti puhuen niin kyllä ihan lasten elannosta saisi olla kiinni että ilkeäisin itteäni maksusta tarjota kenellekkään, ei minusta vaan olisi semmoseen. Mutta en lähde ketään tuomitsemaan joka niin omasta vapaasta tahdostaan tekee.
 
:D
Sanna meinaa vaihtaa alaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Mistä löydät asiakkaat? Asutko isommalla paikkakunnalla vai lähdetkö muualle myymään? Minkälaista hintaa miehet on valmiita maksamaan? Onko ne olleet ihan siistejä miehiä ja käyttäytyneet asiallisesti?

Sori jos utelen liikaa, mutta olisi tosi mielenkiintoista jos jaksaisit vastata!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Sanna meinaa vaihtaa alaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Mistä löydät asiakkaat? Asutko isommalla paikkakunnalla vai lähdetkö muualle myymään? Minkälaista hintaa miehet on valmiita maksamaan? Onko ne olleet ihan siistejä miehiä ja käyttäytyneet asiallisesti?

Sori jos utelen liikaa, mutta olisi tosi mielenkiintoista jos jaksaisit vastata!

Pitäähän se pitää vaihtoehdot avoimena :whistle:
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Sanna meinaa vaihtaa alaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Mistä löydät asiakkaat? Asutko isommalla paikkakunnalla vai lähdetkö muualle myymään? Minkälaista hintaa miehet on valmiita maksamaan? Onko ne olleet ihan siistejä miehiä ja käyttäytyneet asiallisesti? Sori jos utelen liikaa, mutta olisi tosi mielenkiintoista jos jaksaisit vastata!
Pitäähän se pitää vaihtoehdot avoimena :whistle:
Markkina-arvo laskee joka päivä :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
En opiskeluja tms. varten, mutta pakon edessä kyllä. Esim lapseni elättääkseni, jos todella muuta vaihtoehtoa ei olis.
Näin. Lasteni vuoksi olisin pakon edessä valmis tekemään pahempiakin asioita kuin itsensä myyminen.

 
..
Alkuperäinen kirjoittaja varmasti harmaa:
Olen tehnyt ja teen edelleen harvoin jos rahapula on kova. Olen nyt ollut nykyisen mieheni kanssa 3 vuotta, ja olen yrittänyt kertoa hänelle, mutta pelkään liikaa menettäväni hänet. Lapsia meillä ei ole vielä
Älä kerro. En ole itse asiaa harrastanut, mutta opin edell. liiton aikana pitämään salaisuuksia. Miehet voi olla arvaamattoman herkkiä, ja tällainen asia voisi olla todella vaikea käsittää. Mies ei ehkä koskaan luottaisi sinuun, vaan ajattelisi, että voisit ehkä vielä tehdä saman. Ja muutenkin, arvostus voisi kärsiä kovan kolauksen, Joten pidä omansa tietonasi, oikeasti!
 

Yhteistyössä