Räjähtävä ovulaatio!

  • Viestiketjun aloittaja Haalistunut
  • Ensimmäinen viesti
Haalistunut
Siis aivan räjähtävä kipu aina ovulaation aikaan. Muita?
Mitä ihmettä tässä nyt uskaltaa tehdä, kun ei uskalla kovin särkylääkkeitäkään nappailla kun se sitten saattaa vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen (1/10000000000).
 
katjuusa
Kuule ihan sama vaiva täällä. Omaa ovistani en ehkä kuvailis räjähtäväksi, mutta kipu on useita tunteja (esim. puol vuorokautta) tosi kova, tekee kipeetä kävellä, jumppaan ei pysty menemään ja vielä vähemmän tekis mieli tehdä *sitä* jota just pitäis harrastella :whistle: . Vessassa käyminenkin sattuu....

Särkylääkettä en mäkään uskalla ottaa, niin että siedettävä vaan on. Mietin kauhulla, että miten kohta alkavassa ekassa ivf:ssä pystyn mihinkään, kun jos muniksia tulee vaikka 16 kun nyt yhdelläkin olen näin kipee... :\|
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 00:34 helmi78 kirjoitti:
Mulla tekee kanssa ovis ihan hemmetin kipeetä.Ja joudun melkein joka kerta ottaan särkylääkettä.Jä yleensä vieläpä 800mg.Kolme ivf/icsiä on nyt takana eikä kipuja ole juurikaan ollut.
Tuo on kyllä helpottavaa tietää.
Itsellä sattui ihan sairaasti, kun kaksi munasolua irtosi, se oli tietenkin tuplakipeä ovulaatio.
Meilläkin on siis nuo kalliimmat hoidot edessä.
 
apua
Kuinka kauan teillä noi kipuilut kestää??

Mulla la ovistesti plussaa ja sika kipeä olin,kaikki sattui. Istuminen,yhdyntä jne. Eilen lievempää kipuilua ja yhdyntä helpompaa ja olin tooosiii märkä. Kipua vielä tänäänkin..

Onkohan tämä enään normaalia?
 

Yhteistyössä