Rakastuin Turkissa

  • Viestiketjun aloittaja Riitta-Liisa 20
  • Ensimmäinen viesti
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
kuule ne tarjoilijat sun muut lomapaikoissa on kyllä sellasia jokanaisen kuksijoita aivan varmaan..mä en sinuna olis ees koskenut siihen äijään..mutta mutta..jos haluat sen taia heittää kaiken mitä sula suomessa niin hasta la vista!
onneksi näitä samankaltaisia kukasta kukkaan lentäjiä löytyy ympäri maailmaa niin miehiä kuin naisiakin...
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja EVER NEVER:
JA SITTEN ITKETÄÄN SEISKA-LEHTEEN KUN MIES VEI OMAN IHANAN KULLANNUPPUVAUVAN!

Mä olen vannonut, että en ikinä anna yhdenkään lapsen mennä etelänihmisen kanssa naimisiin. Ikinä!

Niistä ei koskaan koidu yhtään mitään hyvää, ei koskaan!
No sun vallassahan se ei sit enää ole!
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kun tätä ketjua lukee alan uskoa että teillä on joku joukkohysteria ulkomaalaisia kohtaan:/ HUh huh
Siis just ja just paranoidisuuden rajoilla liikutaan
No seuraavaksi katsos voidaan sanoa että kaikki pääkaupunkiseudun miehet on surkeita luusereita jotka tekee vaan uraa ja lapset unohtuu ;)
Ja sitten taas vastavetona joku sanoo, että kaikki pikkukaupungeissa olevat on taas vielä surkeampia kun eivät tee uraa jne

ihan sama miten päin on niin aina se on väärin kuitenkin...sen toisen mielestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Lemppaa ne molemmat ja kypsy hiukan ennen kuin seuraavan kerran vakiinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Lemppaa ne molemmat ja kypsy hiukan ennen kuin seuraavan kerran vakiinnut.
Arvaa ootko sille pelkkä VÄLINE tulla sosiaaliturvan ja sivistyken pariin. Sillä on ollu jo kaksi oikeeta sun jälkeen:D :D :D
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Lemppaa ne molemmat ja kypsy hiukan ennen kuin seuraavan kerran vakiinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Lemppaa ne molemmat ja kypsy hiukan ennen kuin seuraavan kerran vakiinnut.
Arvaa ootko sille pelkkä VÄLINE tulla sosiaaliturvan ja sivistyken pariin. Sillä on ollu jo kaksi oikeeta sun jälkeen:D :D :D
siis ettekö voi todella kestää sitä että joku olis löytänyt sen elämänsä oikean.
Pakko yrittää saada uskomaan pahaa toisesta??
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
No seuraavaksi katsos voidaan sanoa että kaikki pääkaupunkiseudun miehet on surkeita luusereita jotka tekee vaan uraa ja lapset unohtuu ;)
Ja sitten taas vastavetona joku sanoo, että kaikki pikkukaupungeissa olevat on taas vielä surkeampia kun eivät tee uraa jne

ihan sama miten päin on niin aina se on väärin kuitenkin...sen toisen mielestä.

Tässä oli aika hyvää idean pointtia....se mun täytynee allekirjoittaa että näin se vaan on että yleinen ajatusmaailma helsingissä eroaa pikku kylien ajatusmaailmasta....mutta kyllä se sieltä vielä aikanaa sinne tuppukyläänkin saapuu.....kuten muodit ja niin pois päin....
 
o.o
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
No seuraavaksi katsos voidaan sanoa että kaikki pääkaupunkiseudun miehet on surkeita luusereita jotka tekee vaan uraa ja lapset unohtuu ;)
Ja sitten taas vastavetona joku sanoo, että kaikki pikkukaupungeissa olevat on taas vielä surkeampia kun eivät tee uraa jne

ihan sama miten päin on niin aina se on väärin kuitenkin...sen toisen mielestä.

Tässä oli aika hyvää idean pointtia....se mun täytynee allekirjoittaa että näin se vaan on että yleinen ajatusmaailma helsingissä eroaa pikku kylien ajatusmaailmasta....mutta kyllä se sieltä vielä aikanaa sinne tuppukyläänkin saapuu.....kuten muodit ja niin pois päin....
Jaksat olla optimistinen:) Mee nyt ja tiedä, kuinkahan kauan sitä pitää odottaa et saapuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvaa ootko sille pelkkä VÄLINE tulla sosiaaliturvan ja sivistyken pariin. Sillä on ollu jo kaksi oikeeta sun jälkeen:D :D :D
Niin mäkin kuulemma olin mun miehelle.

Mutta mielenkiintoiseksi asian tekee se, että a) miehellä ei ollut minkäänlaista mielenkiintoa muuttaa Suomeen: minä hänet tänne puoliksi väkisin toin, ja meidän piti olla täällä vain yksi talvi (mies on edelleen hieman katkera siitä, että täällä ollaan edelleen). Ja b) miehellä oli minut tavatessaan jo oleskelu- ja työlupa sekä työpaikka valmiina Lontoossa, joka on kenties hieman hohdokkaampi paikka kuin yksikään Suomen kaupunki, ja vielä c) miehellä on ollut pysyvä oleskelulupa jo vuosia, eli mahdollisuus ottaa ero ja silti jäädä Suomeen, mutta yhdessä me vieläkin ollaan.

Ja muuten, miehen tuttavat oli meidän suhteen alussa sitä mieltä, että minä käytän miestä hyväksi: hänen avullaan sain mahdollisuuden jäädä asumaan Turkkiin, sain ilmaisen asunnon, elättäjän itselleni, jne :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ja muuten, miehen tuttavat oli meidän suhteen alussa sitä mieltä, että minä käytän miestä hyväksi: hänen avullaan sain mahdollisuuden jäädä asumaan Turkkiin, sain ilmaisen asunnon, elättäjän itselleni, jne :xmas:
Ovela paskiainen olit ;) :D
No älä B)
Sain ilmaisen asunnon ja ilmaiset juomat :xmas:
Sekä munaa, tietty :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvaa ootko sille pelkkä VÄLINE tulla sosiaaliturvan ja sivistyken pariin. Sillä on ollu jo kaksi oikeeta sun jälkeen:D :D :D
Niin mäkin kuulemma olin mun miehelle.

Mutta mielenkiintoiseksi asian tekee se, että a) miehellä ei ollut minkäänlaista mielenkiintoa muuttaa Suomeen: minä hänet tänne puoliksi väkisin toin, ja meidän piti olla täällä vain yksi talvi (mies on edelleen hieman katkera siitä, että täällä ollaan edelleen). Ja b) miehellä oli minut tavatessaan jo oleskelu- ja työlupa sekä työpaikka valmiina Lontoossa, joka on kenties hieman hohdokkaampi paikka kuin yksikään Suomen kaupunki, ja vielä c) miehellä on ollut pysyvä oleskelulupa jo vuosia, eli mahdollisuus ottaa ero ja silti jäädä Suomeen, mutta yhdessä me vieläkin ollaan.

Ja muuten, miehen tuttavat oli meidän suhteen alussa sitä mieltä, että minä käytän miestä hyväksi: hänen avullaan sain mahdollisuuden jäädä asumaan Turkkiin, sain ilmaisen asunnon, elättäjän itselleni, jne :xmas:
Suomi ja suomalaiset kansainvälistyy kovaa vauhtia, ehkä me (juntit :saint: )jonain päivänä päästään noista epäilevistä vanhanaikaisista asenteista)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Suomi ja suomalaiset kansainvälistyy kovaa vauhtia, ehkä me (juntit :saint: )jonain päivänä päästään noista epäilevistä vanhanaikaisista asenteista)
En mä siltikään ottais ikinä itselleni turkkilaista miestä,never ever :D
So? Ei sun ole pakkokaan ottaa.
Moni ei varmaan ottaisi sinua vaimokseen never ever, tai sun miestä miehekseen never ever, mutta onneksi maailmassa on ihmisiä niin paljon, että jokaiselle löytyy se oikeanlainen kumppani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Suomi ja suomalaiset kansainvälistyy kovaa vauhtia, ehkä me (juntit :saint: )jonain päivänä päästään noista epäilevistä vanhanaikaisista asenteista)
En mä siltikään ottais ikinä itselleni turkkilaista miestä,never ever :D
So? Ei sun ole pakkokaan ottaa.
Moni ei varmaan ottaisi sinua vaimokseen never ever, tai sun miestä miehekseen never ever, mutta onneksi maailmassa on ihmisiä niin paljon, että jokaiselle löytyy se oikeanlainen kumppani.
Mä vaan sanoin etten halua ikinä turkkilaista,mut ei mua haittaa vaikka joku toinen ottaakin =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta-Liisa 20:
se kyllä vakuutti että oon oikee sille.. ja haluais tulla suomeen käymäänkin.. mut minne laitan sen mun kundi kaverin sit?? ollaan seurusteltu sen kaa kolme vuotta.. ja nyt nyt tuntuu ettei se oo enää oikee
Tottakai ne on pelimiehiä ja osaa vakuuttaa. Ihanhan nuo suomipojatkin osaa.. jotkut..
 
Ulkosuomalainen!
Voe etta mina saan nauraa taalla teille.. Miks suomalaisten ( Ei kaikkien ) pitaa olla noin TYHMIA?? Siis en todellakaan tajua miks teidan pitaa kaikkia turkkilaisia taalla tuomita.. Aivan sama kun joku idiootti pentu myyrmannissa rajaytti kauppakeskuksen niin tuomitaanko me kaikki suomalaiset samanlaisiksi?? EI mutta miksi sitten kun olet kuullut tapauksia hyvaksikaytösta turkisssa jne niin pitaa kaikkia syylistaa siita?! ESIM itse asun Turkissa turkkilaisen mieheni kanssa ja ollaan oltu yhdessa jo kauan ja lapsikin meilla on..Miehelleni ei tulisi mieleenkaan pettaa minua --> on kunnon muslimi.. ITSE haluisin asua Suomessa mieheni kanssa mutta mieheni EI HALUA muuttaa Suomeen ja monta kertaa olen yrittanyt kaantaa hanen paansa mutta ei halua niin ei halua..Joten ette voi vaittaa etta jokaikinen mies haluisi naimisiin vain paastakseen asumaan Suomeen! Tunnen monia KUNNON miehia taalta seka niita pettajia.. ottakaa myös huomioon etta TUNNEN suomestakin monia pettajia miehista etta naisista.. joten alkaa vaittakö etta ainoastaan turkkilaiset tekevat tata, samanlaisia ovat suomalaisetkin!! Jos ette ole asuneet taalla niin te ETTE tunne turkkilaisia / turkkilaista kunnon elamaa.. te olette nahneet muutaman viikon matkalla ainoastaan vaan turisti elamaa mika ei ole oikeata turkkilaista elamaa!! ( En tavannut miestani matkalla / saatikka turisti kohteessa ) Ja te ketka vaitatte etta turkissa nainen olisi tossun alla on myös taysin potaskaa, tietysti joissain kodeissa mutta ON niita perheita jossa nain ei ole!! ENNEN asia oli niin, mutta Turkki tulee perassa ja nuorehko sukupolvi ei enaa ole samanlaista porukkaa kuten ennen.. Kasvakaa ihmiset elkaaka tuomitko kaikkia ihmisia vain joidenkin apinoiden vikojen takia!! Aivan sama kun me taalla sanottas etta kaikki Suomalaiset ovat huoria kerta moni Suomalainen nainen makaa taalla lomalla ollessaan turkkilaisen miehen kanssa.. En vaan ole kertaakaan kuullut kenenkaan taalla yleistavan KOKO Suomea..
 
:LOL: :LOL: :LOL:
Itse asun Turkissa, ollut täällä 5 vuotta töissä ja kuullut saman liian monta kertaa.
Baarissa ja ravintolassakin olen ollut nuorempana töissä ja todistanut miten tarjoilita ja muutkin ravintolatyöntekijät vaihtavat tyttöystävää sitä mukaan kun toinen lähtee.
Jokainen vakuuttaa rakastavansa, osa on myös useamman kanssa kihloissa, voi olla myös naimisissa jonkun kanssa. Ja sitten kihloissa viiden kanssa samaan aikaan.

En tietenkään yleistä mutta niitä poikkeuksia olen viiden vuoden aikana tavannut ERITTÄIN VÄHÄN.

Saanko kysyä missä päin Turkkia olit ja mikä on kyseisen ravintolan nimi? Mikäli Alanyassa olit niin saattaisin hyvällä tuurilla vaikka tietääkin jotain kyseisestä ravintolasta tai sen työntekijöistä ja voisin vähän vinkata :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
[
Mä vaan sanoin etten halua ikinä turkkilaista,mut ei mua haittaa vaikka joku toinen ottaakin =)
Ikinä ei pidä sanoa ei ikinä :whistle: :D
Juuh, minäkin sanoin aikoinaan etten ikinä käy edes ulkona turkkilaisen miehen kanssa (kun sinne töihin lähdin) ja kattokaas ny miten mun kävi |O :D
 

Yhteistyössä