Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
haluaa että muutan hänen luokse Portlandiin. Ollaan tunnettu 4kk, seukattu 1kk. Että vähän äkkiä.. tää tulee. Mulla 2v lapsi joka sitten ei ehkä näkis isäänsä enää koskaan. Mitä te tekisitte? Tekis mieli lähteä, ei mulla täällä ole edes työtä tai mitään.
=) Itsekkin menin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa lyhyen seurustelun jälkeen 4kk seurusteltiin ennen avioon astumista. Toisin meidän tapauksessa mies muutti Suomeen ja nyt ollaan oltu jo 10 vuotta yhdessä mieheni on minua 6 vuotta nuorempi ja hänellä on 1 lapsi aikaisemmasta liitostaan ja tapaa isäänsä 4 kertaa vuodessa täällä suomessa :heart:

Yhden kultaisen neuvon annan älä katkaise lapselta yhteyksiä sukulaisiin jotka jää suomeen sillä kyllä lapsi muistaa ja jää kaipaamaan isää,mummoa,ukkia ja muita läheisiä :heart:
 
miikkulan nalle
ihan varmana on provo eihän nyt kukaan voi olla noin vain tuiki tuntemattoman kanssa menossa naimisiin.

Provoksi paljastaa jo se ettei se sinne amerikkaan muutto ole ihan noin helppoa että tuosta vaan lähdetään ensinäkin tarvitsee ne kaikki lupa-asiat yms ja minkään maan kansalaisuutta ei todellakaan saa mistään nettiarpajaisista.Sanoo passit järjestyy noin viikossa jo sekin kertoo että on provo viesti ,no on ainakin ollut huvittavaa seurata tätä stooria

Taitaa olla joku vedonlyöti juttu siitä kuinka pitkä tästä ketjusta saadaan no osaltani voin luvata jos menee yli 100 sivun niin syön 10 fazerin sinistä putkeen heh heh heh heh taitaa siitä tulla ähky olo ja minusta luultavasti suklaan vihaaja sen jälkeen

 
Oho
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Mun tietääkseni sillä on oma firma jos oon käsittänyt oikein. Iso lava auto on jossa lukee sen työpaikan nimi ja sil se ajelee että vois olettaa et oma firma.
Sanokaa miten kysytään Onko se sun firma? Is that your firm??
Herranisä. Mä muistan lukeneeni et oot kielitaitoinen, mut eiks toi oo kolmannen luokan eglantia?
 
OTTAKAA SELVÄÄ
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Siis toi ESTA on EDELLYTYS että pääset USA:an, ilman sitä et sinne pääse eli muista hakea myös se!
Passit hoidan täl viikolla kuten sanottua.
Onks sulla joku erittäin paha lukihäiriö oikeesti?
Ei mut onko sulla?
Sulla on ja tyhmäkin olet
LUKIHÄIRIÖ ILMENEE VAIN KIRJAINTEN PUUTTUMISINA, eli onko yksi vai kaksi samaa kirjainta!!!!
 
MUISTA
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
pitää olla aika paljon "pallia" et uskaltaa lähtee tosta noin vaan toiseen maahan! Niihän tuo mieskin tuli ja jätti kaiken sinne .. kova juttu! nostan hattua ja laitahan sit kutsu häihin! :hug:
kAUANKO ootte tunteneet? HÄIHIN tullaan kaikki kaks plussan väki (ollaanhan melkein sukuakin jo)
 
UUUHHHH
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Tiedätkö mikä on ESTA?
VASTAA!!Tiedätkö mikä on ESTA?
VOITTEKO LUKEA, mä oon sata miljoona kertaa sanonut että passi asiat menee kondikseen TÄLLÄ VIIKOL.
PLEASE opetelkaa lukemaan. Please. Tank you.
VASTAA kysymykseen tiedätkö MIKÄ ON ESTA?En kysy PASSISTA VAAN MIKÄ ON ESTA?VOISITKO vastata KYSYMYKSEEN?
Mä oon vastannut jo tyhmä. Hoidan passi asian kuntoon täl viikolla ja vuokra asiat ens viikolla.
MENIKÖ KAALIIN JO VIHDOIN!
Mutta mitä? Kuka hoitaa Esta-asian kuntoon? Vai voiko mitenkään olla, ettei sitä hoida kukaan? Hupsis, mites nyt näin pääsi käymään?
Asia ratkes, ei se pääse lähtemään ilman tota!!!!!
 
huhuhhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
no onneksi Suomen suurlähetystöstä saat paluuliput jos homma kusee.
Ei se tarvii paluulippuja jos se menee New Yorkin kautta. Se lento on suora Hki-Vantaalta eikä ne päästä sitä koneeseen ilman ESTAa. Sääli Craigin rahoja...
tää oli JOS se älyää hommata sen ESTA:n ;)
Sshhh, ei se tajuu ;). Vaikka onhan se ihan kiva käydä Helsinki- Vantaan lentokentälläkin huvittelemassa. Näkee lentokoneita ja kaikkee. Ja kun ei ole sitä vuokrakämppääkään enää niin ei ole mikään kiire kotiinkaan. MUTTA PASSI ON! JA VAATTEET!
Hehheh, mut voihan hän lentää kanarialle, ai mut ei sil ollukkaan rahaa, no mamin luokse sit kun velikin oli hirvee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Alkuperäinen kirjoittaja VASTAA:
Tiedätkö mikä on ESTA?
VASTAA!!Tiedätkö mikä on ESTA?
VOITTEKO LUKEA, mä oon sata miljoona kertaa sanonut että passi asiat menee kondikseen TÄLLÄ VIIKOL.
PLEASE opetelkaa lukemaan. Please. Tank you.
VASTAA kysymykseen tiedätkö MIKÄ ON ESTA?En kysy PASSISTA VAAN MIKÄ ON ESTA?VOISITKO vastata KYSYMYKSEEN?
Mä oon vastannut jo tyhmä. Hoidan passi asian kuntoon täl viikolla ja vuokra asiat ens viikolla.
MENIKÖ KAALIIN JO VIHDOIN!

ESTA ei ole sama kuin PASSI!!MENIKÖ KAALIIN VIHDOIN!!
Menikö sun talkkuna aivoon että MÄ HOIDAN MUN JA POJAN ASIAT TÄLLÄ VIIKOL. ELI PASSIT. Craig ostaa lentoliput! MENIKÖ KAALIIN? Plase menihän.
Kuule nyt TALKKUNA AIVO mihin se ESTA jäi?MENIKÖ KAALIIN? Menihän??SÄ olet oikeesti niiiiiiiiiiiin tyhmä että sitä on vaikea käsittää.Ihminen jonka aivot on talkkunaa niin ei voi ymmärtää.Olet niin tyhmä ettet edes tiedä millanen vuokrasopimus sulla on.Mene nyt hyvä ihminen pyöreään huoneeseen vaikka ihan vain latamaan itseäsi jos sun aivotkin alkaisi toipua talkkunasta
Tyhmä ei kyl oo sama ku hullu. (hullukin voi olla viisaampi)
 
>Ikävä
Alkuperäinen kirjoittaja äityliini75:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
haluaa että muutan hänen luokse Portlandiin. Ollaan tunnettu 4kk, seukattu 1kk. Että vähän äkkiä.. tää tulee. Mulla 2v lapsi joka sitten ei ehkä näkis isäänsä enää koskaan. Mitä te tekisitte? Tekis mieli lähteä, ei mulla täällä ole edes työtä tai mitään.
=) Itsekkin menin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa lyhyen seurustelun jälkeen 4kk seurusteltiin ennen avioon astumista. Toisin meidän tapauksessa mies muutti Suomeen ja nyt ollaan oltu jo 10 vuotta yhdessä mieheni on minua 6 vuotta nuorempi ja hänellä on 1 lapsi aikaisemmasta liitostaan ja tapaa isäänsä 4 kertaa vuodessa täällä suomessa :heart:

Yhden kultaisen neuvon annan älä katkaise lapselta yhteyksiä sukulaisiin jotka jää suomeen sillä kyllä lapsi muistaa ja jää kaipaamaan isää,mummoa,ukkia ja muita läheisiä :heart:
Mahtavaa, miten tapasitte?
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
miten sä saat ne liput? mulle ku kukaan ei ole niitä toisesta maasta hommanu ikinä niin en tiedä =)
En mä tiedä. Pitää kysyä tänään. Jostain amerikan expressistä se on puhunut.
Se on American Express
Eihän tuossa nyt ollut kuin k/c erona.



No mut eihän tuo ole mikään matkatoimisto eikä lentoyhtiö vaan luottoyhtiö.
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja mary:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mua jäi mietityttään, että missähän ap:n poika mahtoi olla kun ei ollut kotona. Eihän ap:lla pitänyt olla ketään jolle muutosta pitäis ilmoittaa. Kai nyt joku läheisempi on jolla poika nyt on.
Mua kiinnostaa edelleen tämä... Jospa ap vastaisit
Poikani on isänsä ja mummonsa luona perjantaihin asti.
Olet vain niin kovasti painottanut, että olet yksinhuoltaja ja isän mielipidettä muuttoon ei tarvita. Lapsi on kuitenkin näköjään isänsä kanssa tekemisissä joten isän kuuluisi saada sanoa oma mielipiteensä asiaan.
Mun mielestä on väärin, että poika repäistään täysin irti omasta isästään ja viedään toiselle puolelle maapalloa. Varmasti kaipaa omaa isäänsä vaikka et sitä uskoisikaan.

Ei poikaa saa maasta vietyä, kun omakin matka loppuu viimeistään usan rajalla kun puuttuu se ESTA.
No onneksi ei. Mutta jo ajatuksena tuo, että riistää lapsen isältä ja mummolta ja mahd. muilta läheisiltä... :(
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
miten sä saat ne liput? mulle ku kukaan ei ole niitä toisesta maasta hommanu ikinä niin en tiedä =)
En mä tiedä. Pitää kysyä tänään. Jostain amerikan expressistä se on puhunut.
Se on American Express
Eihän tuossa nyt ollut kuin k/c erona.



No mut eihän tuo ole mikään matkatoimisto eikä lentoyhtiö vaan luottoyhtiö.
haha,niin muuten onki;:D

 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Ei mun tarvi kysyä pojan isältä koska se ei oo huoltaja. En mä voi elää elämää niin et mun pitäs silt kysyy mitä saan tehä. Ootte te hassuja.
Ai mekö? Katoppas peiliin. Isä on isä, vaikkei olisikaan huoltaja.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Teil ei kuulu mun lapsen isä.
Lapsesta tulee Usalainen kuten musta.
Mutta ymmärrätkö kulta pieni, että isälläkin on asiaan sanansa sanottavana kun kerta lapsen elämässä on mukana.
Poikasi tuskin sinua siitä isompana kiittää jos erotat hänet täysin isästään. Ethän ollut yhtään varma tuletteko enää koskaan Suomeen, kun ei Amerikan sulho välttämättä vierailulentoja maksa.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja mary:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Ei mun tarvi kysyä pojan isältä koska se ei oo huoltaja. En mä voi elää elämää niin et mun pitäs silt kysyy mitä saan tehä. Ootte te hassuja.
Mietipä jos lapsi olisikin isällä ja kävisi vain sinua tapaamassa. Yhtenä päivänä isä ilmoittais tai vain katoais lapsen kanssa toiselle puolelle maapalloa. Olisiko se sinusta oikein? Sitten mies vaan sanois sulle, että mähän oon yksinhuoltaja. Ei mun sulta tarvi mitään kysyä.
Aikuistu jo hyvä ihminen!!
Oletko miettinyt asiaa näin päin???
 
big ho
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Teil ei kuulu mun lapsen isä.
Lapsesta tulee Usalainen kuten musta.
Mutta ymmärrätkö kulta pieni, että isälläkin on asiaan sanansa sanottavana kun kerta lapsen elämässä on mukana.
Poikasi tuskin sinua siitä isompana kiittää jos erotat hänet täysin isästään. Ethän ollut yhtään varma tuletteko enää koskaan Suomeen, kun ei Amerikan sulho välttämättä vierailulentoja maksa.
Asia järjestyy joskus ja saahan poika tulla isompana Suomeen jos haluaa. En mä sitä voi kieltää eikä oo tarvetta.
 
big ho
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja mary:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Ei mun tarvi kysyä pojan isältä koska se ei oo huoltaja. En mä voi elää elämää niin et mun pitäs silt kysyy mitä saan tehä. Ootte te hassuja.
Mietipä jos lapsi olisikin isällä ja kävisi vain sinua tapaamassa. Yhtenä päivänä isä ilmoittais tai vain katoais lapsen kanssa toiselle puolelle maapalloa. Olisiko se sinusta oikein? Sitten mies vaan sanois sulle, että mähän oon yksinhuoltaja. Ei mun sulta tarvi mitään kysyä.
Aikuistu jo hyvä ihminen!!
Oletko miettinyt asiaa näin päin???
Miks mä tollasta mietisin nyt on tärkeempiäkin miettimis juttuja.
 

Yhteistyössä