Rasittavaa kun ostat kirppari palstalta niin myyjän saatua rahat siitä ei enää kuulu mitään.

Siis ei vasta kun 5 päivää menny siitä kun maksoin mutta laitoin myyjälle viestin kun maksoin vaatteet ja sitten oon vielä laittanu viestiä että onhan saanu mun yv:n..mut ei vastausta.

Vaikka kirjautunut on ollutkin.Olis kiva kun vastattais edes että tiiän ettei huolestua tarvi rahojensa perään.... :/
 
Voi ei...en oo huomannu koko ketjua..jos teistä jompi kumpi tietää sen huijarin nikin niin voisitteko laittaa mulle sen yv:nä? :flower:

Mut jos päätti mun rahat huijata niin voi olla varma et eipä jää siihen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja kustu:
Muakin huijattu. Millä kirjaimella nikki alkaa?
Laita mulle vaikka yv.tä,en viitsi täällä paljastella edes sitä hänen nikin alkukirjaintaan etten keitä mitään soppaa tänne palstalle. :)
En osaa laittaa voestiä, joten laitatko mulle! Täytyy perehtyä tuoghon viestittelyyn myöhemmin :) :attn:
 
UHU
Multakussu,oletan että sait nikin. Oliko sinun tapauksessa sama kuin varokaa ketjussa vai eri? Jos et uskalla tähän vastailla niin laitatko vaikka yv:n? Tämän varokaa -ketjulaisen nikin tiedän onneksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Multakussu,oletan että sait nikin. Oliko sinun tapauksessa sama kuin varokaa ketjussa vai eri? Jos et uskalla tähän vastailla niin laitatko vaikka yv:n? Tämän varokaa -ketjulaisen nikin tiedän onneksi!
Öö..mä laitoin sulle viestiä takaisin.Ei vissiin saanut mun yy:tä?Koitan uudestaan! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Multakussu,oletan että sait nikin. Oliko sinun tapauksessa sama kuin varokaa ketjussa vai eri? Jos et uskalla tähän vastailla niin laitatko vaikka yv:n? Tämän varokaa -ketjulaisen nikin tiedän onneksi!
Eikun mä sekoitin sut näköjään yhteen toiseen nikkiin. :D Juu eli ei ole sama mikä siinä huijari ketjussa oleva nimimerkki on.
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Multakussu,oletan että sait nikin. Oliko sinun tapauksessa sama kuin varokaa ketjussa vai eri? Jos et uskalla tähän vastailla niin laitatko vaikka yv:n? Tämän varokaa -ketjulaisen nikin tiedän onneksi!
Eikun mä sekoitin sut näköjään yhteen toiseen nikkiin. :D Juu eli ei ole sama mikä siinä huijari ketjussa oleva nimimerkki on.
Kyllä tuossa sinunkin tapauksessa huijaukselta vaikuttaa.
Että näitä on siis sitten monia :kieh: :kieh:

 

Yhteistyössä