Raskautuminen minipillereiden jälkeen?

Hei! Olen syönyt nyt noin vuoden ajan endometrioosin hoitoon orgametrillia (keltarauhashormoni, 5mg), jonka lopetin päälle kuukausi sitten. Heti lopettamisen jälkeen tuli normaalit menkat, ja tästä noin kaksi viikkoa ja ovulaatio (ovulaatio on mulla niin kivulias että tiedän sen). Juuri ovulaation aikaan tapahtui hupsis ehkäisyssä, mutta mies ei kuitenkaan lauennut sisälleni. Tästä taas noin viikko ja tunsin pientä vihlontaa alavatsalla ja tuli ihan vähän vaaleenpunaista vuotoo. Menkkoja ei kuitenkaan ole kuulunut, yli viikon jo myöhässä. Mahdollinen raskaus siis ei ollut suunniteltu eikä niinkään toivottu tähän elämäntilanteeseen, joten toiveajattelu ei ainakaan tässä aiheuta valhe oireita. Oireina tissien ja nännien älytön kipeys ja niiden turpoaminen, pahoinvointi, oksentelu, etovia tuntemuksia joitain ruoka aineita kohtaan ja toisaalta himo toisiin. Maha on ollut sekaisin ja alavatsalla välillä pientä vihlontaa, yleensä toispuoleisesti. Väsymys on ihan ääretöntä ja kokoajan täytyy rämpätä pissillä. Ruumiinlämpö on jatkuvasti puoli astetta korkeampi kuin normaalisti. Kuitenkin sekä lukuiset kotitestit että verikoe näyttävät negaa (hCG 1). Tämä pienoinen vauvakuume alkoi vasta siitä, kun aloin tosissaan miettimään että olenko raskaana. Ensi viikolla taas uudet verikokeet. Kuitenkin nyt oireet ovat jo vähän helpottaneet, niin pelkään että onko tullut keskenmeno tai jotain? Vai olenko edes ollutkaan raskaana? Voiko tällaiset oireet johtua ihan vaan noiden pillerien lopettamisesta?
 
Mulla on minipillerien lopettamisen jälkeen ollut kaikki maailman raskausoireet ja kroppa aivan sekasin. Ovuloin kyllä mielestäni ja lämmöt koholla. Muistan myös että edellisellä kerralla lopetettuani oli menkat pois pitkän aikaa. En ole myöskään tullut raskaaksi vaikka juuri ovulaation jälkeen mies on sisälle lauennut :/ itsekin järkyttynyt kuinka nuo pillerit saa kropan sekaisin, vai mikä lie?! Itse olen myös miettinyt olisiko endometrioosia tms kun on kovia kipuja ovulaatio aikaan, sen jälkeen 2 viikkoa (juuri sitä vihlontaa, jomotusta, tuikkimista, paineen tunnetta ja kuumotusta) enkä ole ollut raskaana. :( Gynellä ultrassa ja alatutkimuksessa kyllä kaikki ok. Todetaanko endometrioosi jotenkin muuten?
 

Yhteistyössä