Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te tajua, että palaute on ensiarvoisen tärkeää. Ikävää se on jos ihmiset lopettavat ostamisen jos tuotteissa on jatkuvasti vikoja tai laadussa ylipäätään puutteita. Ihan kuin joku mainitsi kone voi olla rikki.
Ajatelkaapa sitä Kiinan "myrkky"-juttua, jos kukaan ei olisi tuosta välittänyt niin moniko lapsi olisi kuollut.
Kyllä, on tärkeää antaa palautetta mutta senkin voi tehdä useammalla tavalla.
A Kuva ja olen tosi loukkaantunut, miten hyvitätte?! tai
B Ostin ja huomasin... kuva... tiedoksi tuotannosta vastaavalle ja yhteystiedot. Jos lahjovat niin lahjovat mutta muuten meni tiedoksi. Ja tietty tuoteen tietojen kanssa, siis jos on eränro, parasta ennen päiväys tai muita tunnistetietoja.
Eri asia on jos oikeasti on tullut vahinkoa, sitten tottakai vaatimuksen kanssa mutta pari pientä kovaa perunaa
Peruna kun ON luonnontuote että koko voi vaihdella...