Reklamaatio Rainbow:lle *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mitä vikaa noissa sipseissä oli? 2cm halkaisija eli pikkasen normaalia pienempiä. Oliko niitä pieniä useampi kuin nuo 2 yksilöä? Maku oli varmaan iyhan niin kuin pitikin.
Kyllä ihmiset kaikesta keksii reklamoida
Siis nää on ihan kivikovia ja ku jotain muovia. No tuskin ne mitään muovia on, mutta ei tuollasia voi syödä. Vai tykkäätkö ite syödä jotain mikä tuntuu raa'alta makaronilta? :xmas:
 
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
 
huoks
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Ne ajatteli vain sun parasta, kuka nyt pystyy syömään edes yhtä kabanossia!!!! Aika sissi olet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja huoks:
On teillä ongelmat. Jos niitä ei muuten ole, niin sitten niitä voi aina tehdä....
Mut eiks oo hienoa, että meillä on elämässä muuten kaikki hyvin, niin jaksaa tälläsiä touhuta tässä ohella ;)?
Herää epäilys, että onko....... :0
Niin, siinäpä miettimistä loppupäiväksi ;)
 
huoks
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Rankaisivat sitten sinua lahjakortilla, jolla sai ostaa vain Atrian tuotteita!!!! Aaaarggghhhhh
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoks:
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Ne ajatteli vain sun parasta, kuka nyt pystyy syömään edes yhtä kabanossia!!!! Aika sissi olet!
En mä kabanosseja pystykään syömään! Yök! Ne oli meidän kesävieraille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja to kalinka:
näyttää ihan sille juqurtille mis on vaahtoa se pinta eri IHAN ERI KU HILLO.
juu, mie kanssa katoin samaa, ja tuossa purkissa lukee tuo top ni eikös se oo just tuo missä on se vaahto päällä
niin niin, se on kalinka top-jogurtti. Ja kuten kuvasta näkyy niin se jogurtti tursus tuolta vaahdon seasta (vaahtokin oli tollasta lössähtänyttä) tollasena vetisenä ja tota oli reilusti.
 
Kaupan täti
Hei,kaikille vastaan vänkääjille. Mä nostan näille reklamoijille hattua siitä, että
he valittavat tuotteista suoraan valmistajalle, koska sieltä saa usein juuri
lahjakortteja ja muuta hyvitykseksi. Jos tuot viallisen tuotteen kauppaan, saat
ainoastaan rahasi takaisin. :) Ja jokainenhan saa hoitaa asian tyylillään, jos ei jaksa
reklamoida itse miksi tulla tähän ketjuun itkemään?:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja huoks:
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Ne ajatteli vain sun parasta, kuka nyt pystyy syömään edes yhtä kabanossia!!!! Aika sissi olet!
En mä kabanosseja pystykään syömään! Yök! Ne oli meidän kesävieraille.


kabanossi on muuten HK:n tuote...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja huoks:
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Ne ajatteli vain sun parasta, kuka nyt pystyy syömään edes yhtä kabanossia!!!! Aika sissi olet!
En mä kabanosseja pystykään syömään! Yök! Ne oli meidän kesävieraille.


kabanossi on muuten HK:n tuote...
Ok, sorry. Sitte se oli joku vastaava a-luokan makkara atrialta. En mä niiden nimiä muista, kun en käytä itse.

 
vieras
Ettekö te tajua, että palaute on ensiarvoisen tärkeää. Ikävää se on jos ihmiset lopettavat ostamisen jos tuotteissa on jatkuvasti vikoja tai laadussa ylipäätään puutteita. Ihan kuin joku mainitsi kone voi olla rikki.

Ajatelkaapa sitä Kiinan "myrkky"-juttua, jos kukaan ei olisi tuosta välittänyt niin moniko lapsi olisi kuollut.
 
vieras
Se on toki tärkeää, että virheistä valitetaan, pienistäkin, mutta tuo "olen kamalan pettynyt tuotteisiinne..." ynnä muu veisu ei yhtään paranna teidän palkkiotanne. Palautteen vastaanottaja ei korviaan lotkauta sille kuinka pahoillanne/pettyneitä olette. Tietty se on eri asia jos on tilannut tuotetta sadalle hengella ja koko bileet menee huonon tuotteen vuoksi piloilla, mutta yksi puuttuva makkara tai kuiva shipsi ei saa heiltä kyyneliä herumaan.
Nim. tässä kokoajan noita palutteita kuulevana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te tajua, että palaute on ensiarvoisen tärkeää. Ikävää se on jos ihmiset lopettavat ostamisen jos tuotteissa on jatkuvasti vikoja tai laadussa ylipäätään puutteita. Ihan kuin joku mainitsi kone voi olla rikki.

Ajatelkaapa sitä Kiinan "myrkky"-juttua, jos kukaan ei olisi tuosta välittänyt niin moniko lapsi olisi kuollut.
Kyllä, on tärkeää antaa palautetta mutta senkin voi tehdä useammalla tavalla.

A Kuva ja olen tosi loukkaantunut, miten hyvitätte?! tai
B Ostin ja huomasin... kuva... tiedoksi tuotannosta vastaavalle ja yhteystiedot. Jos lahjovat niin lahjovat mutta muuten meni tiedoksi. Ja tietty tuoteen tietojen kanssa, siis jos on eränro, parasta ennen päiväys tai muita tunnistetietoja.

Eri asia on jos oikeasti on tullut vahinkoa, sitten tottakai vaatimuksen kanssa mutta pari pientä kovaa perunaa :eek: Peruna kun ON luonnontuote että koko voi vaihdella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja to kalinka:
näyttää ihan sille juqurtille mis on vaahtoa se pinta eri IHAN ERI KU HILLO.
juu, mie kanssa katoin samaa, ja tuossa purkissa lukee tuo top ni eikös se oo just tuo missä on se vaahto päällä
niin niin, se on kalinka top-jogurtti. Ja kuten kuvasta näkyy niin se jogurtti tursus tuolta vaahdon seasta (vaahtokin oli tollasta lössähtänyttä) tollasena vetisenä ja tota oli reilusti.
ok, sitten ei mitään..ei muuta kun valitusta vaan menemään :)
itse oon kerran tuota top jugurttia ostanut ja en taida toiste edes ostaakkaan. En tykännyt tuosta vaahdosta yhtään :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te tajua, että palaute on ensiarvoisen tärkeää. Ikävää se on jos ihmiset lopettavat ostamisen jos tuotteissa on jatkuvasti vikoja tai laadussa ylipäätään puutteita. Ihan kuin joku mainitsi kone voi olla rikki.

Ajatelkaapa sitä Kiinan "myrkky"-juttua, jos kukaan ei olisi tuosta välittänyt niin moniko lapsi olisi kuollut.
Kyllä, on tärkeää antaa palautetta mutta senkin voi tehdä useammalla tavalla.

A Kuva ja olen tosi loukkaantunut, miten hyvitätte?! tai
B Ostin ja huomasin... kuva... tiedoksi tuotannosta vastaavalle ja yhteystiedot. Jos lahjovat niin lahjovat mutta muuten meni tiedoksi. Ja tietty tuoteen tietojen kanssa, siis jos on eränro, parasta ennen päiväys tai muita tunnistetietoja.

Eri asia on jos oikeasti on tullut vahinkoa, sitten tottakai vaatimuksen kanssa mutta pari pientä kovaa perunaa :eek: Peruna kun ON luonnontuote että koko voi vaihdella...
Pidät sä mua oikeesti niin tyhmänä, että reklamaatioon kirjottaisin olevani korvausta vailla? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.
Tai mitä sille mahtaa, jos joku ei vaan tajua, mitä yrittää tässä selittää ja on kuvankin vielä laittanut :whistle: Se jogurtti oli viallinen, ei siksi, että siinä olisi ollut jogurttia pinnalla, vaan kun se jogurtti ei ollut edes mitään kunnon jogurttia, vaan tollasta luirua ja vetistä. Ei ollut sellainen kuin olisi pitänyt. Ja noita samoja purkkeja ostin useamman kpl:een ja kaikissa sama vika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.
Kattosivat vähän paremmin mitä sinne pussiin tunkevat. Edelleenkään ne ei ollu vaan pienempiä, vaan myös kivikovia.
 

Yhteistyössä