Reklamaatio Rainbow:lle *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.
Tai mitä sille mahtaa, jos joku ei vaan tajua, mitä yrittää tässä selittää ja on kuvankin vielä laittanut :whistle: Se jogurtti oli viallinen, ei siksi, että siinä olisi ollut jogurttia pinnalla, vaan kun se jogurtti ei ollut edes mitään kunnon jogurttia, vaan tollasta luirua ja vetistä. Ei ollut sellainen kuin olisi pitänyt. Ja noita samoja purkkeja ostin useamman kpl:een ja kaikissa sama vika.
On joo vähän luetun ymmärtämisessä vikaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.

eikun se yks sipsihän oli ihan törkeen kova :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
Niin niin, että mistään muusta ei sitten saa valittaa vaikka kuin olis virheellinen?



:LOL: saa toki, en mä tai muutkaan sitä KIELTÄNYT ole..
mut kuinka virheellinen on jogurtti jossa on jogurttia pinnalla?
:headwall:
Tai mitä välii jos sipsipussissa on kaks pienempää.

eikun se yks sipsihän oli ihan törkeen kova :D
Kaks
:saint:
 
Meillä on useinki sattunu noita koppuraisia sipsejä pusseihin, eikä kyllä oo tullu mieleenkää lähtee tekeen valitusta! (On ollu vihreitä ja palaneita ja vähä vaikka mitä )
Perunoissa kun saattaa olla huonoja kohtia joten loogista on ettei niistä silloin tule huippulaatua ja toisekseen, on aika hitsin hankalaa lähtee joka sipsi erikseen tarkistamaan että täyttääkö se huippu-ulkonäön vaatimukset! :D
 
joillain on liikaa aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Mulla oli kerran herne-maissi-paprika-pussien herneet ihan kovia, kuivia ja jauhosen makusia.
ne menee semmoseksi liian pitkästä kypsennyksestä! opettele laittamaan ruokaa tai edes lukemaan ne pussin kyljessä olevat kypsennysohjeet ennen kun valitat joka jumalan asiasta...
 
Vieras
Missä menee raja.

Minä olen tehnyt aikanaan mattoja myyntiin. Tämän mukaan minulle ei olisi "saanut" antaa palautetta jos olisin epähuomiossa kutonut kahdella erisävyisellä kuteella. Tai jos olisi tilattu kaksi samankokoista mattoa ja toinen olisikin pienempi niin eihän siitä tule reklamoida, kun mitä se haittaa.

VÄÄRIN! Minulle olisi pitänyt kyseisissä tapauksissa antaa palaute ja olisin näin ollen voinut korjata virheeni. Sama se on varmaan makkarafirmallakin. Tiedostavat mahdollisen ongelman ja voivat tällöin puuttua asiaan. Ilman tietoa on hyvin vaikea puuttua asioihin, kun nääs ei tiedä mihin puuttua.

Nämä oli nyt esimerkkejä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joillain on liikaa aikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Mulla oli kerran herne-maissi-paprika-pussien herneet ihan kovia, kuivia ja jauhosen makusia.
ne menee semmoseksi liian pitkästä kypsennyksestä! opettele laittamaan ruokaa tai edes lukemaan ne pussin kyljessä olevat kypsennysohjeet ennen kun valitat joka jumalan asiasta...
Jahas, jahas. Minä kun en niitä erikseen kypsentele, vaan nakkaan jäisinä risoton joukkoon sulamaan...
 
---
Sain kerran 8 euron lahjakortin HK:lta kun kanasuikaleet oli menny pilalle ennen viimeistä käyttöpäivää.
Valiolta sain myös 8 euron lahjakortin, kun jugustista löytyi risunpätkä.
Atrialta olen myös saanut hyvityksenä lahjakorin, en summaa enkä syytä enää muista.

Ei se mitä saa hyvitykses oo pääasia vaan se että kiva ele yrityksen puolelta, tulee sit vastaisuudessakin ostettua ko. yrityksen tuotteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Mä valitin kans joskus rainbow-tuotteista. Ostin jätskipaketin ja niis jätskeis ei ollu tikkuja :kieh: Sain sit hirveen lastin suklaapatukoita,lakuja,purkkaa ja muuta karkkia hyvitykseks, Pari viikkoo sit valtin Hartwallille,ku mun jaffassa ei ollu hiilihappoja,kun avasin sen pullon,ei ees sihahtanu,mut eipä oo kuulunu mitään sieltä :|

Kyllä sulle nyt ainakin vuoden limsat kuuluu hyvitykseksi kamalasta tragediasta-tietysti rahallinen korvaus olisi parempi. Niin, ja jotka vastuussa ovat tästä, saavat tietysti erota toimestaan ja pyytää julkisesti anteeksi.
no niimpä niin. tiedättehän että myös yhtiöt ovat tyytyväisiä siitä että kuluttajat antavat palautetta jos on tarpeen. joskus tuotantolinjassa on jotain häikkää ja viallisia tuotteita pääsee kaupan hyllyille asti. ja minä pienituloisena haluan ainakin rahoilleni kunnon vastineen. siitä minä maksan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Mä valitin kans joskus rainbow-tuotteista. Ostin jätskipaketin ja niis jätskeis ei ollu tikkuja :kieh: Sain sit hirveen lastin suklaapatukoita,lakuja,purkkaa ja muuta karkkia hyvitykseks, Pari viikkoo sit valtin Hartwallille,ku mun jaffassa ei ollu hiilihappoja,kun avasin sen pullon,ei ees sihahtanu,mut eipä oo kuulunu mitään sieltä :|
Mä laitoin kanssa hartsulle palautetta samasta "ongelmasta" ja seuraavana aamuna oli jo viesti että voisinko palauttaa pullon heille. Laitoin postiin ja taas oli seuraavana aamuna viesti et pullonsuussa oli reikä ja tilille pätkähti 10? hyvitystä. Outoa et sulle ei ole mitään vastattu?
 
Räpis pikana
Mä valitin Nokian kumppareista, kun ostin kaupasta uudet ja ekalla käyttökerralla kastu sukat kengissä. Lähetin ne suoraan sinne tehtaalle vielä takas (ei oo siis Nokian jalkine vaan jonkun muun niminen kenkäfirma nykysin) ja kas! Sain uudet saappaat toimitettuna rahtina kotiovelle! Kiva hyvitys minusta selkeesti viallisesta tuotteesta, vaikkakaan en mitään voittanut koska kengät maksoin kuitenkin.

Näiden reklamaatioiden avullahan tuotteiden valmistajat saavat tuotekehittelyä eteenpäin. Eriasia sitten on ns. turhanvalittajat kun tuotteessa ei oikeasti ole mitään vialla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
ja mie valitin hartwallille ku coca cola maistu valopetroolille... aiheestaki. pulloissa oli säilytetty jotain bensaa tms. ja vaikka heillä onki hyvät pesulinjat, ei semmosia jäämiä saa kyllä pois...

sain vaivanpalkaksi yheksän litraa loca lolaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Te valitatte kummallisista asioista..
mä sentään oon valittanut vaan kerran, TAFFELILLE, kun mun ostamassa sipsipussissani oli kuollu koppakuoriainen.
ja mie valitin hartwallille ku coca cola maistu valopetroolille... aiheestaki. pulloissa oli säilytetty jotain bensaa tms. ja vaikka heillä onki hyvät pesulinjat, ei semmosia jäämiä saa kyllä pois...

sain vaivanpalkaksi yheksän litraa loca lolaa... :D
Kun vein tota omaa pulloa postiin niin postin täti kertoi kanssa palauttaneensa pullon jonka limu maistui kamalalle. Siinä oli kanssa joku säilyttänyt jotain liuotetta. YÖK!!!
 
kimallus
Mä olen viime viikkoinen valittanut:
- HK:lle kummallisen värisestä nakista. Pyysivät lähettämään paketin sinne, pistin vielä nakin mukaan. Vielä ei oo tullut vastannut.
- Inexille homeisesta Rainbow-rahkasta. Sain tuotepaketin, joka sisälsi pähkinöitä, karkkia yms.
-Inexille Rainbow-vaipoista. Sain hoitopyyhkeitä ja pienen pinon vaippoja.
-S-markettiin 2 viikkoa vanhasta juustosta. Hyvityskortti odottaa kaupassa.

En todellakaan valittanut hyvitysten toivossa, tai siis, kyllä mä nyt viallisen tuotteen hinnan haluan hyvitettävän eikä nyt vastaan pane jos muutakin haluavat antaa.
 
savolainen
Onko kyse vääryydestä vai siitä että voiko kenelle tahansa myydä mitä tahansa. Kuluttajalla on oikeuksia edelleenkin vaikka ei aina uskoisi. Joku raja kuitenkin valittamisellakin. Jos tuotteissa on jotain vikaa niin palaute on aina paikallaan, asioita ei muuten saada kuntoon.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Eipä tulllu tähänkään koskaan vastausta.. :kieh:
tästä on aikaa "vasta" noin 2viikkoa että nou hätä.
Joillakin firmoilla menee kuukaus - 1,5kk kun vastaavat.
Eli 2viikon päästä huolestuisin..

mutta itse kuvaan :x näyttää ihan ällöiltä pilaantuneilta hötöiltä jotka ois oikeesti uinu öljyssä
 
Murttis
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Kerran valitin Atrialle, kun Kabanossi-paketissa ei ollut kuin kolme makkaraa, vaikka kääreen mukaan piti olla 4! Sain hyvitykseksi 5 euron lahjakortin, jolla voi ostaa Atrian tuotteita muista kaupoista, paitsi Siwoista.
Mulle kävi saimoin Atrilli-paketin kanssa. Sain myös 5? lahjakortin, ei käy siwassa, eikä lidlissä. Kyllä kahta lasta harmitti kun oli vaan kolme makkaraa ja se yksi piti sitten puolittaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Eipä tulllu tähänkään koskaan vastausta.. :kieh:
tästä on aikaa "vasta" noin 2viikkoa että nou hätä.
Joillakin firmoilla menee kuukaus - 1,5kk kun vastaavat.
Eli 2viikon päästä huolestuisin..

mutta itse kuvaan :x näyttää ihan ällöiltä pilaantuneilta hötöiltä jotka ois oikeesti uinu öljyssä
Niimpäs onkin! Tuntuu että pari kk sitte kirjotin :D
 
Tietääkö kukaan muuten siitä asiasta, että jos tuotteessa on eri hinta kuin mitä siitä kassalla velotetaan, eli esim. paketissa 2 euroa, kassalla veloitetaan 4 euroa. Niin sitten kun siitä menee sanomaan, niin saa rahat takaisin ja pitää sen tuotteen. Me kun luultiin että saatais se erotus, mutta yllätyttiin positiivisesti, kun saatiinkin rahat takaisin. :)

Itse oon valittanut esim. Liptonille liian lyhyestä teepussin narusta!!! :LOL: Sain kauhian kasan teetä. :)
 
nekku
Alkuperäinen kirjoittaja Squeeze:
Tietääkö kukaan muuten siitä asiasta, että jos tuotteessa on eri hinta kuin mitä siitä kassalla velotetaan, eli esim. paketissa 2 euroa, kassalla veloitetaan 4 euroa. Niin sitten kun siitä menee sanomaan, niin saa rahat takaisin ja pitää sen tuotteen. Me kun luultiin että saatais se erotus, mutta yllätyttiin positiivisesti, kun saatiinkin rahat takaisin. :)

Itse oon valittanut esim. Liptonille liian lyhyestä teepussin narusta!!! :LOL: Sain kauhian kasan teetä. :)
Se kaupan moka ei liity millään tavalla valmistajaan, ja silloin yleensä annetaan erotus vain takaisin. Tradekan kaupoissa (siwa, valintatalo ) on hintatakuu, eli jos hyllyssä/tuotteessa on eri hinta kuin kassajärjestelmässä niin tuote on ilmainen. Paitsi tietysti jos kassa huomaa ja korjaa virheen, mutta jos siis asiakas ehtii maksaa ennenkuin huomaa että eri hinta oli, niin sitten tuotteen saa ilmaiseksi.
 

Yhteistyössä