Relaatio 12

  • Viestiketjun aloittaja relis
  • Ensimmäinen viesti
Z
Tulin taas tämän relaation pahasti jäljessä. Mielestäni ihan onnistunut relaatio. Ainoa huono puoli oli se apevaunu, kun sitä ei sitten enää Keltaisesta Pörssistäkään löytynyt siinä vaiheessa kun itse tätä täytin. Kyllähän Google antaa apevaunulle lähes 7000 osumaa, mutta ei sitä kyllä maatalouskoneita googlettamalla olisi sieltä ikinä löytänyt. Herkullisin paikka oli selkeästi naula - internet. Itse en ollut sellaisesta blogista koskaan kuullutkaan, joten oikeiden sanojen saaminen tuntui kyllä palkitsevalta.

Hyvä relaatio kaiken kaikkiaan.
 
amy55
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Voiskohan kukaan vielä mahdollisesti auttaa?

Harry Potter 7+8 Luihuisen tuvanjohtaja
- remus lupin 9+5 Naisystävä

Pyhiinvaellus 6
- Intia 6+10 ks. alla, hänen tittelinsä Intiassa
- Yhdistynyt kuningaskunta 8 Kuningattaren nimi

 
Halp
Tiedän, että ketju on vanha kuin taivas, mutta oisko kellään tallessa/muistissa jotain?

Tarvitsisin apua tuon Eino Leino 8 + 8 kanssa, en saa päähäni mitä yhteistä Leinolla on veljesten kanssa, vaikka tiedän että hän Kiveä fanittikin.
 
Ei käsitä
Hyvä, mutta vaikea relaatio. Itseä hämää se, kun pariin kertaan olen ite jo huomannut kirjoittaneeni sanan väärin, mutta ehtinyt kuitenkin kauheella vauhdilla automaattisesti painaa enteriä ja peli onkin hyväksynyt sanan. :O

Monta kohtaa on vielä auki, mutta osa niistä on ihan mahdottomia... Eli niihin kyselen apuja, vaikka koko viestiketjun jo lukenut olenkin.

Harry Potter - 6 - vampyyri (KAIKKI V alkuiset kokeiltu ja ei vaan osu)
Alastor Vaukomieli - 10 - silmä (toi mun mielestä niin ois taikasilmä, mutta ei vaan pelille kelpaa)
Mikko Mielevän autokorjaamo - 5 - Mä oon mahtava mies (????)
Fox Mulder - 3 (FBI kokeiltu sataan kertaan, samoin kun muut vastaavat mitkä mieleen tuli)

Muita koetan miettiä vielä itse, mutta tuossa noi muutamat minkä kanssa menee hermo! :)
 
aivokuollut keksijä
voisko joku antaa vinkkiä mikä tulee romaani ruutuun sen where do i begin. yläpuolelle kohtaan 7+6
Kiitos jo etukäteen :)) päänsä miettiny puhki ku viiimeyönki näitä täytteli
 

Yhteistyössä