Relaatio 12

  • Viestiketjun aloittaja relis
  • Ensimmäinen viesti
superhypernolla
relaatioita kurkkua myöten täynnä mutta ei osaa lopettaa.

Jos Toukkeli vielä kaipaa vastausta niin se on: "sisar hento valkoinen"

Voisiko joku auttaa, 2 sanaa puuttuu. Ja kyllä olen lukenut ketjun miljoona kertaa. Ärsyttää kun joku kysyy jotain ja ilmoittaa sitten että löytyikin. :(

Niin siis puuttuvat sanat: huuhaasta suoraan 11 + 11 ja harry potter - 6 - vampyyri

Kiitos.
 
w
hmm vieläköhän joku osais autella tässä?? Aloin ihan mielenkiinnosta tehdä juuri tätä relaatiota koska olen lukenut ja katsellut harry potterit ja olin varma että tietäisin kaiken :D mutta mutta kuinkas kävikään... En saa millään sopimaan haluamiani nimiä kohtiin
harry potter 7+5
harry potter 6
koukkujalka 6
eli josko yritän kuitenkin epätoivoisesti niihin vääriä nimiä :) Mutta jotta saisin mielenrauhan itselleni voisiko joku kertoa suoraan mitä noihin tulee :) jos joku siis tätä enää edes lukee! KIITOS!
 
mattimyöhäinen
jos nyt ketään enää kiinnostaa, niin Harry Potter 6 löytyy täältä: http://www.viistokuja.net/index.php?page_lang=&tab=group&action=listgroup&groupname=henkilot&ls=V&le=V

ja huuhaa 11 + 11 täältä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Kummitustapaukset
 
kyykkis
myöhässä taas, mutta vinkkejä kaivattaisiin:

Murha-ruutu:
Hypnoosi 13

Hervanta-ruutu:
Kidnappaus 6+8

Anna Rogel-Ruutu:
Keskeltä 15 ylös
Herätysliike ja suviseurat välistä 15
Inrernet ja Chat välistä 8
MTV3 ja Pöllö välistä 4
 
Muutama vastaus vielä myöhäisille ratkojille, koska näköjään wikistä oli poistettu joitakin kohtia.

Harry Potter
--------------
Harry Potter 6 ---> Vereva

Huuhaa
--------
Huuhaa 12 ---> sfnet.huuhaa (ja siitä jatko 6 ---> usenet)
Huuhaa 11+11 ---> Cottingleyn keijukaiset
Maatalouskone 8 ---> traktori, apevaunu, karhotin

Pyhiinvaellus
--------------
Kangas 5 ---> sarka ---> pelto
Skotlanti 11 ---> mallasviski ---> mallas

Suola
-------
Potaska 13 ---> triviaalinimi
Lyijy 16 ---> lyijytetraoksidi
 
vierailija
okei, mä luulen että kukaan ei lue tätä enää. Mutta kokeillaan. En menetä ainakaan mitään. Tiedän olevani todella jälkijunassa, mutta jäi vaivaamaan kun vuosia sitten en saanut kokonaan tehtyä. Ja nyt muutamaa sanaa vailla. En vaan keksi. En vaikka kuinka yritin/yritän. Järki vaan meinaa lähtee. :D

Eli Fingerpori-ruudussa: fingerpori ylös oikea viisto 10+5 ja Pertti Ylermi Lindgren 9.

Kiitos jos joku muistaa vielä. :)
 
vierailija
Lukeeko vielä joku??!! Laitan vastauksia noihin em. jos tarvitaan. Multa puuttuu vielä yksi sana. VInkki tai vastaus siihen kiitos! Vaivaa mieltä, kun on kesken.

HUUHAA
Salaiset kansiot 3+5+2+3+5

Sitte ois taputeltu
Lukee, mutta tuota ei vielä ole. Sain ekan kerran kahlattua tämän ketjun läpi ja vielä puuttuu reilu 20%. Fingerpori jopa vielä kiinni. Vinkkaan kuitenkin, jos sen löydän.

Oisko sulla heittää vinkkiä tuohon MacGyverin etunimestä lähtevään? Olen ymmärtänyt, että liittyisi jotenkin siveydenpuuhun, mutta ei vaan tuppaa aukeamaan.
 
Lukee, mutta tuota ei vielä ole. Sain ekan kerran kahlattua tämän ketjun läpi ja vielä puuttuu reilu 20%. Fingerpori jopa vielä kiinni. Vinkkaan kuitenkin, jos sen löydän.

Oisko sulla heittää vinkkiä tuohon MacGyverin etunimestä lähtevään? Olen ymmärtänyt, että liittyisi jotenkin siveydenpuuhun, mutta ei vaan tuppaa aukeamaa

Kiva, kun joku muukin on vielä täällä :) Tuo liittyy Aku Ankkaan. On Roopen setä ilmeisesti. Se niiden sukuhan on vähän epäselvä :)
 
vierailija
Melkein saanut kahdesti selailtua ketjun läpi, mutta edelleen puuttuu kamaa. Myös se sinultakin puuttuva. Oisko sulla vihjeitä tähän mun puutos listaan? Loppuratkaisuun en ole vielä perehtynyt ollenkaan, vaikka kaikki vihjesanat on jo tiedossa.

Fingerpori

Klaani 4+6
PeYlLi 9
Odessa 6+6
Hum har 9+6+5

Murha

JF 11
Rikos 14
MC 3+7

Pyhiinvaellus

Intia 6+10 ja siitä 8
Rooma 10

Suola

KKnaatti 11
Saatti 10

Teloitus

teloitus (ylös) 7
hautaus 10

MacGyver

Avar 7

Huuhaa

Ppuhe 9
X-Files 3+5+2+3+5 ja 4+6
 
Melkein saanut kahdesti selailtua ketjun läpi, mutta edelleen puuttuu kamaa. Myös se sinultakin puuttuva. Oisko sulla vihjeitä tähän mun puutos listaan? Loppuratkaisuun en ole vielä perehtynyt ollenkaan, vaikka kaikki vihjesanat on jo tiedossa.

Fingerpori

Klaani 4+6, alakautta saa aika helposti, mutta Di studioalbumi
PeYlLi 9, yleisnimitys naistennaurattajalle ja oikeastikin tämä huijari oli olemassa
Odessa 6+6, Ukrainassa syntynyt O:ssa asunut huijarivakooja
Hum har 9+6+5, tämäkin on Di kappale, ja tuo DI on 90-luvun suosittu suomirokkiyhtye

Murha

JF 11, lähisukulaisiin sekaantumista
Rikos 14, ylesinmitys myös tuolle ym.
MC 3+7, Kummelin MC:ssäkin esiintynyt

Pyhiinvaellus

Intia 6+10 ja siitä 8, 1800-luvun siirtomaa-ajan hallitsija ja tuo loppu on hänen nimensä

Rooma 10, uskonto

Suola

KKnaatti 11, loppuosa
Saatti 10, minkä suola?

Teloitus

teloitus (ylös) 7, tämä on erittäin julma ja vielä nykyäänkin käytetty. Usein naisille tehtävä.

hautaus 10, mihin arkku/uurna viedään

MacGyver

Avar 7, jos tarkoitat tuota pidempää avar, niin yhden niistä nimi

Huuhaa

Ppuhe 9, synonyymi, loppuosa siivouspäivänä pyyhittävää
X-Files 3+5+2+3+5 ja 4+6, tuo eka puuttuu ja 4+6 hahmot sarjasta
 
vierailija
Melkein saanut kahdesti selailtua ketjun läpi, mutta edelleen puuttuu kamaa. Myös se sinultakin puuttuva. Oisko sulla vihjeitä tähän mun puutos listaan? Loppuratkaisuun en ole vielä perehtynyt ollenkaan, vaikka kaikki vihjesanat on jo tiedossa.

Fingerpori

Klaani 4+6
PeYlLi 9
Odessa 6+6
Hum har 9+6+5

Murha

JF 11
Rikos 14
MC 3+7

Pyhiinvaellus

Intia 6+10 ja siitä 8
Rooma 10

Suola

KKnaatti 11
Saatti 10

Teloitus

teloitus (ylös) 7
hautaus 10

MacGyver

Avar 7

Huuhaa

Ppuhe 9
X-Files 3+5+2+3+5 ja 4+6
Muutamat ehdin kaivella ja yhtä vaille sain nyt kaikki purkkiin. Edelleen aiheuttaa harmaita tuo RIKOS 14. Varmaan hyvin yksinkertainen, mutta ei vaan aukea. Oisko tuohon vielä rautakankiversiota vihjeen muodossa?

Sinulta puuttuvaan vihjeenä: "tunnuslause"
 

Yhteistyössä