Relaatio 18

Täällä taas hetkisen aikaa!
Löysin eilen kaikki oluet, osa ellei jopa kaikki oli jotain oluttyyppejä, jos muistan oikein. Ei sillä että niitten ratkaseminen niin tärkeää vielä ees ole, ei niistä päässy yhestäkään enää eteenpäin. :(
 
"rosehip"
edes että MINKÄ tuotantokauden jakso on kysessä. Aika vaikea etsiä jun jaksoj aon varmaan sata !
Ei siellä kovin montaa jaksoa ole, joissa on nuo määrät kirjaimia. Niitä kokeilemalla aukeaa. :)

Mulla on jumi Pulttibois 5+8 ja esim. se vasemmalle lähtevän 8-kirjaimisen kissan jatkot, esim. 11+11. Ei raksuta. Olisko apuja? Vaihtareita voin antaa, jos on jotain sellasta, mitä ei muilla vielä oo.
 
joksu
edes että MINKÄ tuotantokauden jakso on kysessä. Aika vaikea etsiä jun jaksoj aon varmaan sata !
Muistelisin että ks jakson nimi oli englanniksi,eli enkkuwikistä piti kaivella jakson nimi.

Itse jumittelen näissä ruuduissa :

Terminator
-----------------

Robotti 3+4+3+7
Brit.. 10+11

Biafra
----------
land of the.. 3
kuv.ru...u 9

Ruusu
-----------
ruusu 10 (ylös)
alpru..u 8
ruusu 9+8 vasen (vasta kappale on)

pienet vihjeet suuntaa antavasti,olisi hyvä kun noissa sanoissa pää jumii ja ei vain löydä wikistä.

Autan mielelläni muitakin sanoissa joissa vain voin auttaa
 
joksu
[QUOTE="rosehip";22421924]Ei siellä kovin montaa jaksoa ole, joissa on nuo määrät kirjaimia. Niitä kokeilemalla aukeaa. :)

Mulla on jumi Pulttibois 5+8 ja esim. se vasemmalle lähtevän 8-kirjaimisen kissan jatkot, esim. 11+11. Ei raksuta. Olisko apuja? Vaihtareita voin antaa, jos on jotain sellasta, mitä ei muilla vielä oo.[/QUOTE]

5+8 = taisi olla sketsin nimi tms
kissa 8 löytyy kissaeläimet wikistä
 
ee
Muistelisin että ks jakson nimi oli englanniksi,eli enkkuwikistä piti kaivella jakson nimi.

Itse jumittelen näissä ruuduissa :

Terminator
-----------------

Robotti 3+4+3+7
Brit.. 10+11

Biafra
----------
land of the.. 3
kuv.ru...u 9

Ruusu
-----------
ruusu 10 (ylös)
alpru..u 8
ruusu 9+8 vasen (vasta kappale on)

pienet vihjeet suuntaa antavasti,olisi hyvä kun noissa sanoissa pää jumii ja ei vain löydä wikistä.

Autan mielelläni muitakin sanoissa joissa vain voin auttaa
;-)
 
LS
[QUOTE="ert";22421863]minullaon aika monta sanaa auki mitä sinäkin olet kysynyt mutta enpä taida sitten vastata.

Kummaa porukkaa täällä taas[/QUOTE]

2. kauden taisi olla, ja enkun kielinen :)

Mihin ruutuun toi julkkis tulee?
 
LS
Muistelisin että ks jakson nimi oli englanniksi,eli enkkuwikistä piti kaivella jakson nimi.

Itse jumittelen näissä ruuduissa :

Terminator
-----------------

Robotti 3+4+3+7
Brit.. 10+11

Biafra
----------
land of the.. 3
kuv.ru...u 9

Ruusu
-----------
ruusu 10 (ylös)
alpru..u 8
ruusu 9+8 vasen (vasta kappale on)

pienet vihjeet suuntaa antavasti,olisi hyvä kun noissa sanoissa pää jumii ja ei vain löydä wikistä.

Autan mielelläni muitakin sanoissa joissa vain voin auttaa
Toi alpp....u 8 löytyi suoraan wikistä. Joku lajike kai...
 
joksu
DOS
--------------
Dos 10 vasen
Dos 12 vasen
tipe.. 11 (dosista alaspäin)
tipe.. 10 (dosista alaspäin)
pi...g 4

nämäkin tarvisi pientä vinkkiä,jotta pääsisi kärryille mitä sanoja tässä etsitään
 

Yhteistyössä