Relaatio 29

  • Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"kata"
Haluaisikohan joku vielä auttaa, Kallio ruutu: sörnäinen molemmat?
Yliopisto suoraan alaspäin 11 6?
Raha ruutu: Yhteisö 11 6?

Voi sanoa ihan suoraankin :)
sörnäinen 9: voimalaitos Han....
Sörnäinen 6: entinen kauppa El...
Sörnäinen 5: mutkan synonyymi ku...

yliopisto 11 6: yliopistolla kaikki alkaa 15 min. myöhemmin eli akat.... var...

rahan yhteisö 11 6: yksi kolmesta sosiologi Pierre Bourdieun kehittämästä termistä

Olisko sulla mulle Lontoosta oikealle 6 4 ja siitä 13?
 
knea
Lontoosta oikealle 6 4 Lontoon Wikistä löytyy Ostokset-kohdasta c..... t...
ja siitä 13 kulkuväylällä pidettävä myyntitapahtuma ka..ma.......

Minulta puuttuisi Kallio-ruudusta:
Elanto ja ravintola välistä 6

Meksiko-ruudusta:
Meksiko 6 oikealle

House-ruudusta
New Jersey ja lentokenttä välistä 6 7
 
"mie"
Lontoosta oikealle 6 4 Lontoon Wikistä löytyy Ostokset-kohdasta c..... t...
ja siitä 13 kulkuväylällä pidettävä myyntitapahtuma ka..ma.......

Minulta puuttuisi Kallio-ruudusta:
Elanto ja ravintola välistä 6
myös Fennia ja "piip" Helsingin keskustassa siirtyivät Elannolle

Meksiko-ruudusta:
Meksiko 6 oikealle
rannikkokaupunki Meksikon itäisimmässä osavaltiossa Quintana Roossa.

House-ruudusta
New Jersey ja lentokenttä välistä 6 7
kansainvälinen lentoasema 15 mailia Manhattanilta etelään
 
"Pelaaja"
Se viivakoodi 9 on sellainen nykyisin muovista tehty kapine, jonka avulla saa paperille piirrettyö suoran viivan.

Sitruunaruoko 5 on yleisnimitys sellaisille kasveille, joita käytetään muutoin kuin ravinnoksi. Alkaa Y:llä.
 
"Magnolia"
Olen peesannut teitä koko matkan. Sen verran jäljessä koko ajan, että minusta ei valitettavasti ollut mitään apua muille. Kiitän hyvistä vinkeistä ja juuri sopivan vaikeasta relaatiosta.
 
"Aava"
[QUOTE="sanni";25297011]viimeiset sanat menossa, voisko joku ihana ihminen vielä jelpata?

KALLIO-ruutu:
Hanasaari 9

1980-LUKU:
ruskea 11
BS 9[/QUOTE]

BS - Tällaisia asemia tarvitaan matkan varrella, että kännykätkin kuuluvat.
 
"Aava"
[QUOTE="sanni";25299405]voi kiitos Aava tuosta, vieläkö irtoais nuo kaksi muutakin kun omat pienet tyhmät aivot ei millään keksi eli
KALLIO-ruutu:
Hanasaari 9

1980-LUKU:
ruskea 11[/QUOTE]

Hanasaari - tämä aine sisältää hiiltä, happea ja vetyä, vähemmissä määrin rikkiä ja typpeä.

Ruskea 11 puuttuu minultakin. Aloittelin tätä relaatiota vasta muutama päivä sitten. Nyt tahkoan tilanteessa 456/681 :D. Perästä tullaan siis....
 
"sanni"
kiitos Aava jälleen, voinko auttaa sinua jossakin kohdassa? Minä aloittelin tätä silloin kun ilmestyi mutta kun on tuota muutakin elämää niin tällä kertaa olen jälkijunassa tämän kanssa. :)
 
"Aava"
Pahasti jumissa ollaan. Apuja kaipaan yliopisto ruutuun. En pääse mihinkään suuntaa.

Tampere 7 6 - en löydä mitään sopivaa hotellia.
Alareunan 10 mikä yhdistyy toisessa ruudussa nuorten avoimiin oviin.
 
"Aava"
[QUOTE="sanni";25302776]sitä hotellia en osaa oikein vihjata, hot....i em...s, se toinen on substantiivi kun annetaan apua jollekin :)[/QUOTE]

Kiitos kiitos :D. Tuommoisesta hotellista en ollut koskaan kuullutkaan. Ruskea 11 edelleen minullakin kadoksissa vaikka mitä olen kokeillut.
 
"sanni"
Aava, mä löysin sen ruskea 11! Se on Vantaan kaupunginosa Tikkurilan luoteispuolella :) Sain omani nyt valmiiksi, olipa aika kinkkinen. Se mallinne on aika hankala vinkattava, sanon suoraan eli matemaattinen malli. Toivottavasti saat pian valmiiksi! Voin käydä aina välillä kurkkaamassa (jos muistan) jos tarviit apua :)
 

Yhteistyössä