Relaatio 29

  • Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti
"Aava"
[QUOTE="sanni";25309369]Aava, mä löysin sen ruskea 11! Se on Vantaan kaupunginosa Tikkurilan luoteispuolella :) Sain omani nyt valmiiksi, olipa aika kinkkinen. Se mallinne on aika hankala vinkattava, sanon suoraan eli matemaattinen malli. Toivottavasti saat pian valmiiksi! Voin käydä aina välillä kurkkaamassa (jos muistan) jos tarviit apua :)[/QUOTE]

Sä oot huippu :D. Kiitos sinulle molemmista sanoista. Mulla on vielä matkaa noin sata sanaa. Käy kurkkimassa jossain vaiheessa jos vain muistat. Johonkin jään vielä varmaan jumiin :kieh: :D
 
Olen nyt 34 sivua lukenut, eikä kukaan kysy näitä, eli jotain ylihelppoja vissiin, muttei sytytä...

Syksy:
pääsanasta oikealle 9
kesästä 8

Lontoo:
Cam T ja Port. road yhdistävä 13

ONko vielä paikalla joku, joka olisi ratkonut?
 
Viimeksi muokattu:
"Aava"
Syksy:
pääsanasta oikealle 9 - kurja kuukausi, on myös kappale
kesästä 8 - kesähelteillä virkistävää

Lontoo:
Cam T ja Port. road yhdistävä 13 - kadulla tapahtuva myyntitapahtuma

Toivottavasti sait apua :D
 
Kiitos relaation laatijalle, tämä oli sopivan haastava relaatio!

Ruusuja ja risuja kuitenkin tulee.

Ruusuja: aihealueet olivat mielestäni hyvin valittu. Vähän jokaiselle jotakin. Lisäksi meillä sekä mies että minä teemme relaatioita, istuen omien koneidemme ääressä ja vaihdellen sanoja, joten oli mukava kun kumpikin sai oivaltamisen elämyksiä.

Risuja: osassa sanoista oli kirjoitusvirheitä, jotka eivät ole selitettävissä mitenkään. Lisäksi osa erikoismerkeistä oli sellasia, että oli pakko copy-pasteta, eikä oikeaa kirjoitusmuotoa merkille meinannut löytyä mistään. Ei kiva.

Yleisesti ottaen nautin tämän relaation ratkomisesta. Kiitos siis laatijalle vielä kerran. :)
 
"ruu"
Kiitos relaation laatijalle, tämä oli sopivan haastava relaatio!

Ruusuja ja risuja kuitenkin tulee.

Ruusuja: aihealueet olivat mielestäni hyvin valittu. Vähän jokaiselle jotakin. Lisäksi meillä sekä mies että minä teemme relaatioita, istuen omien koneidemme ääressä ja vaihdellen sanoja, joten oli mukava kun kumpikin sai oivaltamisen elämyksiä.

Risuja: osassa sanoista oli kirjoitusvirheitä, jotka eivät ole selitettävissä mitenkään. Lisäksi osa erikoismerkeistä oli sellasia, että oli pakko copy-pasteta, eikä oikeaa kirjoitusmuotoa merkille meinannut löytyä mistään. Ei kiva.

Yleisesti ottaen nautin tämän relaation ratkomisesta. Kiitos siis laatijalle vielä kerran. :)
mun mielestä joka rellussa on aina erikoismerkillisiä, jotka PITÄÄ copy pastata suoraan netistä. Tekijäkin ihan varmaan tarkistaa kirjoitusasun neitistä ja kopioi sieltä ... niin minä ainakin tekisin...
 
"Aava"
Kuuden viimeisen sanan jumitus. Apuja vielä huutelen näihin.

Pelle Miljoona

Sisko tahtoisin jäädä 9 + 11


House

Pientalo 9


1980-luku

Skotlanti 9
yhteisö 11


Ilmiö

vuoksi 6
luode ja lasku välinen 9
 
"Aava"
Lista hiukan pieneni eli neljän viimeisen sanan jumitus. Apuja vielä huutelen näihin :wave:


House

Pientalo 9


1980-luku

Skotlanti 9
yhteisö 11


Ilmiö

luode ja lasku välinen 9
 
yksi ratkoja
[QUOTE="Aava";25325123]Kuuden viimeisen sanan jumitus. Apuja vielä huutelen näihin.

Pelle Miljoona

Sisko tahtoisin jäädä 9 + 11 -> maauimala Helsingissä


House

Pientalo 9 -> talowikistä löytyy


1980-luku

Skotlanti 9 -> paikka, jossa tapahtui pommi-isku
yhteisö 11 -> yhteisö pienellä paikkakunnalla


Ilmiö

vuoksi 6 -> vaihda viimeinen kirjain
luode ja lasku välinen 9 -> laskuv...[/QUOTE]


tuossa apuja toivottavasti
 
Mie vaan...
[QUOTE="Tera";25331432]Voisiko joku sanoa vielä suoraan
1980-luku
Stephen King 7-6-5 ei vaan tajua tätä.. :/

viimoisena häirinnyt jo monta päivää![/QUOTE]

Stephen Kingin Hohto

Autas mua keskustelupalsta 5 4 (poliisi ruutu)
Kirpputori 15 4 ja tampereen yliopisto 6 (yliopisto ruutu)
Visulahti 9 ja lasku 4 (ilmiö ruutu?
voi sanoa suoraan :)
 
"Tera"
Thänks :D

Autas mua keskustelupalsta 5 4 (poliisi ruutu) vauva.fi suosituin keskustelualue (http://www.vauva.fi/keskustelut)

Kirpputori 15 4 ja tampereen yliopisto 6 (yliopisto ruutu)
Kirpputorikoira Napo ja aviisi

Visulahti 9 ja lasku 4 (ilmiö ruutu?
Xonpuisto ja bill
 
VR
Kaipaaville ystäville tiedoksi, että pääsin välipäivinä loppuun. :)

Kiitos Rockmamille relaatiosta. Aiheet olivat suureksi osaksi minulle vieraita, mutta saipa sitten tehdessään tutustua uusiin asioihin, mikä on aina mukavaa.
 
wanttu
Perässä tulleena puuttuu vielä kolme sanaa

Emmaus-liike 10 - joku avustaja, apulainen..? en saa oikeaa muotoa
Sit se varkaus 3 + 10 pelle-ruudussa
Northern cross ilmeisesti elokuviin liittyvä, mutta ei aukee ei

Apua pliis.. :)
 

Yhteistyössä