relaatio 41

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna82"
  • Ensimmäinen viesti
Nap
Joo nyt näemmä toimii :D

Jumittaa ihan huolella tuo M. Kivekäs -ruutu. Ei mitään hajua mitä tulee sinne ylös nuoremmasta Tukiaisesta, ja sitten s M-nimestä tuleva 6+9.
Ja sanomalehti -ruutu jumissa kans -.-
 
Mukana menossa
Olisko jollain vinkata mitä sanomalehti ruutuun tulee? Oon kokeillut kaikennäköistä sanomalehteä, mutta mikään ei käy. Ovat siis ilmeisesti jotain muuta. Kaksi sanaa olen saanut, toinen suoraan alas ja toinen alavasuriin.
 
Menossa mukana
Joo, aika monessa rajasanassa näyttää olevan se ongelma, että ne katoaa kun siirtyy toiseen ruutuun.

Mulla kanssa ruumis ja hautajaiset melko tyhjiä. Jotenkaan en osaa ajatella kuten tekijä selvästikään.
 
"Pelaaja"
Alkoi noita sanoja hautajaisiin löytyä, tällä kertaa ihan wikistä. Sen sijaan en kyllä ymmärrä mistä noita eri Tukiaisiin liittyviä sanoja alkaisi etsiä.

Esittäisin kyllä kysymyksen, että onko enää kyse pelistä nimeltä relaatio, jos suurin osa sanoista liittyy pelkästään ruudun aloitussanaan eikä sitten jatku minnekään muualle. Vaikeaksikin se tämän tekee, kun sanaa ei voi ratkaista toiselta suunnalta lainkaan. Tässä mielessä surkein relaation ikinä.
 
"Hanna81"
Joo jotenkin tuntuu, että on niin nopeasti kustu tääkin homma. Kaikkee bugeja vähän väliä. Ja muutenkin tylsä, kun joka sanan jälkeen tökkii. Tuolla yhdessä ruudussa ei ole edes sitä vihjesanaa jne.
 
Menossa mukana
Joo, ei ole kovin hyvä relaatio minustakaan. Tuolla on muutamia inside-sanoja ja se ei musta oikein relaatioon sovi. Mutta se annettakoon tekijälle anteeksi, että teknisesti tökkii, se tuskin on tekijän vika. Varmaan johtuu tuosta uudesta editorista se.

40% pelistä pelattuna ja voipi olla että jää tähän.
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeilijä;30669158:
Pitäisikös tehdä ihan oma ketju tuolle 42?

Ps. Onkos jollain samalla tavalla tuo vasemmasta ylänurkasta yksi alaspäin, että aloitussanassa on vain 6 pistettä?
Vasemmasta ylänurkasta yksi alaspäin on minulla aloitusruutu Sanomalehti. Jos siis puhutaan relaatiosta 41.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";30669209]Vasemmasta ylänurkasta yksi alaspäin on minulla aloitusruutu Sanomalehti. Jos siis puhutaan relaatiosta 41.[/QUOTE]

Okei, eli kyse oli ilmeisesti relaatiosta 42. Siinä on aloitussana pelkkiä pisteitä. Ylhäältä tullessa sen kuitenkin helposti saa.
 

Yhteistyössä