relaatio 57

Bambe
Ja mä en taas pääse mihinkään...
KÄYTÖS
kaikki pääsanasta puuttuu paitsi haas..kä
mistä noita voi alata etsimään
- ylös 14 neljäs infinitiivi pääsanasta verbinä
- oik. väliviivallinen tulee mulla googlen hakuun

MUUTTO
mies 8 ja 8 - esim. postipalvelut nykyään
uro..10 ylös - eläin, vaatii vastasanan
auto kaikki paitsi vlaatik.. - ylös 5 maksullinen, oik. 8 lelu
 
???
Ei mun huu.. ole mitään 8 kirjaimella!! :)

Enkä tiedä mihin miinat liittyy, kunhan arvailin.
Ei ehkä sun, mutta sen tädin ;)

Ajattelin että sulla on ne miinat, kun mulla ei oo tuollaisia sanoja mihin siinä aiemmassa kaipailit vinkkiä, eli ilmeisesti veri-ruudusta tulee?

Mulla on veressä koko vasen reuna tyhjä. Eli:

VERI:
pääsanasta 8 vasen
pääsalasta 13 vasen
 
sindinella
Pekka jatkoja on useassakin ruudussa. Pekka nimiä on vaan niin hitosti, että en saa mitään jatkoja. Olen kopioinut ja kopioinut nimiä, mutta mikäänei tunnu sopivan ?
 
???
Viitsisikö joku jelpata tonttu-ruudussa, kun multa puuttuu sieltä se yksi viiva, jonka VR lisäsi myöhemmin.

Eli pääsanasta vasemmalle lähtevästä 4+7-kohdasta pitäisi jatkua viiva johonkin, mutta mulla sitä viivaa ja seuraavaa sanaa ei näy ollenkaan. Yhdistyykö tämä jatkosana alaspäin kohtaan 4+6?

Oon yrittänyt vaikka kuinka pitkään keksiä tuota tor 4+6, ja nyt tuli mieleen, että ehkä se on sellainen jonka saisi auki oikeastaan vain vastasanan kanssa, jota siis en voi saada ennen kuin keksin tuon 4+6.
 
Viitsisikö joku jelpata tonttu-ruudussa, kun multa puuttuu sieltä se yksi viiva, jonka VR lisäsi myöhemmin.

Eli pääsanasta vasemmalle lähtevästä 4+7-kohdasta pitäisi jatkua viiva johonkin, mutta mulla sitä viivaa ja seuraavaa sanaa ei näy ollenkaan. Yhdistyykö tämä jatkosana alaspäin kohtaan 4+6?

Oon yrittänyt vaikka kuinka pitkään keksiä tuota tor 4+6, ja nyt tuli mieleen, että ehkä se on sellainen jonka saisi auki oikeastaan vain vastasanan kanssa, jota siis en voi saada ennen kuin keksin tuon 4+6.
Joo, siitä TONTTU 4 7 jatkuu paha sellainen, joka yhdistyy 4 6, joka on suomalainen taidemaalari, jolla on nuo molemmat teokset. Auttaako?
 
???
Täällä taas jos pari sanaa sais lisää. Ei kyllä pää toimii yhtään eikä koneella malta kauheasti olla, mut yritetään.

Edelleen kaipaisin vinkkejä veri-ruutuun pääsanasta vasemmalle lähteviin.
 
???
Onko tää niin helppo muiden mielestä ettei missään tuu jumeja? :)

Mulla on pelin vasen reuna ihan jumissa, eli jos sinne saisi vinkkejä.

SANONTA:
pääsanasta molemmat alaspäin menevät

JOHTAJA:
pääsanasta suoraan ylös
yli 10 ylös
yri 6 ylös

VERI:
pääsanasta 8 ja 13 vasemmalle

PETO:
pääsanasta 4+5
saa 7
tse 14

Jos saisi vaikka pariin vinkit, joilla pääsisi eteenpäin siellä vasemmassa laidassa.
 
Onko tää niin helppo muiden mielestä ettei missään tuu jumeja? :)

Mulla on pelin vasen reuna ihan jumissa, eli jos sinne saisi vinkkejä.

SANONTA:
pääsanasta molemmat alaspäin menevät Vastasanoilla selvisivät nämä eli toinen liittyy Italian kaupunkiin ja liikkumiseen ja toinen erinomaiseen suoritukseen

JOHTAJA:
pääsanasta suoraan ylös liittyy laulamiseen porukassa
yli 10 ylös tutkinto
yri 6 ylös

VERI:
pääsanasta vasemmalle 8 verenhimoinen olento ja 13 vakava yleisinfektio

PETO:
pääsanasta 4+5
saa 7
tse 14

Jos saisi vaikka pariin vinkit, joilla pääsisi eteenpäin siellä vasemmassa laidassa.
Nyt alkaa pikkuhiljaa olla tosi vaikea, mutta nuo multa löytyi :)
 

Yhteistyössä