Relaatio 81

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Toivottavasti joku huomaa tämän vielä... viisi vaille koko relaatio.

UFC OpFaFu ->9->Hu. Vinkin avulla johonkin Hu viittaavaa, mutta ei aukea. taistelu sitä vastaan
SAARI oikealle alas, pääsanasta -> 11 -> Pa-Uu-Gu yleissana merien ympäröimästä maasta
PRESSA alas Ar -> 5 ->Va tämä sellissä odottaa ar..
STAR WARS alas pääsanasta ->12-> El yleissana, monta peräkkäin (el...sa..)
STAR TREK oikealle ylös UnFePl -> 10 -> Li . li..va.. eli fe...

Kiitän etukäteen!
Hassua, mä olin oikeasti tehnyt tämän georellun :) Toivottavasti sait vinkeistäni jotain?
 
vierailija
Hassua, mä olin oikeasti tehnyt tämän georellun :) Toivottavasti sait vinkeistäni jotain?
Kiitokset tästä! Ja koko ketjusta on ollut suurta apua, kun löysin tätä palstaa.
Tätä aloitettiin kauan sitten ja valillä on kokeiltu ja saatu lisää sanoja. Mutta kun tuntunut olevan kovin vaikeaa on taas jäänyt unhouksiin.

Taitaa olla jonkunlainen ennätys kuinka kauan kesti ratkoa tämä.

Vastausviesti: Aikaa kului 700 päivää ja 2 tuntia
Arvauksia tarvittiin 4926 kpl

Vaikeusasteen vaikuttaa varmasti kun äidinkieleni on ruotsi.

Nyt vaan purkille joskus. Kiitokset!
 
vierailija
Onkos täällä vielä satunnaisia vierailijoita? Jos on, niin kaipailen
Presidentti: oik.alh. va...8...k ja
Iter: ylh. fu...14

Olisin hurjan kiitollinen ja pystyisin antamaan vaihturit :)
 
vierailija
Olen yrittänyt etsiä UFC-ruudun MA:lle @-lempinimiä vaikka mistä, mutta ei löydy mitään. Osaisiko joku vääntää rautalangasta tuon sanan? Olisi relaation viimeinen avonainen sana...
 
vierailija
apuaa, jos täällä joku ivelä vahingossa olisi.... viimeinen sana tuottaa hankaluuksia. vinkeistä huolimatta en ole löytänyt oikeaa sanaa. auttaa voin muissa osioissa.
DEODORANTTI -- 14
vinkattu että löytyy kuvatekstistä, mutten mä löydä,
 
vierailija
Kiitos mahottoman paljon, nyt ratkesi ekalla yrityksellä. Olin ymmärtänyt edelliset vihjeet totaalisen väärin. Tämän viimeisen takia takkusin pitkään ja hartaasti, kaikkiaan: 18 päivää ja 22 tuntia, 2141 yritystä.

Mielelläni autan jos joku vaikka vinkin tynkää kaipaa!
ole hyvä :) kiva että pystyin auttamaan, itse teen näitä relluja nyt vasta niin joutuu yleensä tyytymään ketjuun, kun kaikki on jo poissa sivuilta. mulla tämä rellu onneks jo vihertää ;)
 

Yhteistyössä