Relaatiot 19!! :)

  • Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
[QUOTE="jii";22784319]miten ihmeessä juha vainio liittyy lottoon? tuo ratkesi altapäin, mutta siis silti...[/QUOTE]

samaa ihmettelin.. vaikka junnu on pienestä saakka mulle tuttu niin en silti osaa yhdistää mitenkään

nyt on 162 sanaa ja 19 ruutua auki.. nukkumaan piti mennä ajoissa.. nyt tahkoan vielä vajaan kymmenen minuuttia, mutta 0.45 on kyllä pakko painua maate
 
"Kimmo"
Tuo uskontoruudun virhe on nyt korjattu. Jos mahdollista, niin raportoikaa virheitä fb:n Relaatiot - Sanapeli -sivun keskusteluosiossa tai lähettäkää niitä vaikka suoraan sähköpostilla (osoite löytyy osoitteesta http://hyotynen.kapsi.fi/relaatiot/mitasnyt.html).

Sillä tavoin virheet tulee nopeammin tietooni ja saan ne myös nopeammin korjattua.
 
meini
jotain vinkkiä löytyisikö petoruutuun.. suoraan pedosta lähteviin 11 / 6+4 / 5+6 / 8

jumii nyt kaikki niin maan perusteellisesti.. oon kokeillut jo kaikkea mitä mieleen tulee ja wiki kertoo.. 5 vasta löytänyt niitä suoraan pedosta lähteviä.. enkä ole niistä mihinkään saanut jatkoja
 
meini
näyttääkö jonkun muun mielestä hassulta presidentti ja veikkaus rajalla.. kun mulla se näyttää niiden yhteisen rajan erilaisena molemmissa ruuduissa.. ja samanlainenhan sen kai pitäis olla?
 
meini
[QUOTE="jii";22785804]se kasi on iso kissapeto, samoin kuin ylempi seiska. ei mullakaan ole niistä kuin viisi, eli saa vinkata: toinen 7, 5+6, 6+4, 11, 11, 13+5.[/QUOTE]

alempi seiskakin on kissapeto.. varsin vauhdikas veikko :D
 

Yhteistyössä