Relaatiot 19!! :)

  • Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
meini
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22786937:
Joku vois avata mulle edes vähän tuota Laakso ruudusta löytyvää K L 10
selviää kun keksit pari laaksoa lissää :) ja yläpuolisen ruudun kautta vielä helpommin..

mutta siis mä löysin laaksoja kun pistin wikiin laakso niin että se näyttää 100 ensimmäistä hakutulosta.. sieltä tulee kolmekin K L :D
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22787100:
Ei vaan mulla on jo se K L mutta siitä eteenpäin mä sitä kaipaan.
jos sulla on kaikki 3 kappaletta K L: iä niin ei pitäis tuottaa vaikeutta keksiä ylemmän ruudun kautta sitä kymppiä - se on toinen osa yhdestä sanasta siellä
 
Munkero
Täältä liittyy uusi ratkoja seuraanne! Tai olenhan minä noita vanhempia siis ratkonut ennenkin, mutta aina pari kuukautta teitä jälkijunassa. :D
Tämän kanssa vielä ihan alkutekijöissä, mutta kyllä se tästä...
 
"jii"
otetaas noista vaikka patsas. 14 tervehtii atlantin yli laivalla amerikkaan saapuvia, 8+7 oli antiikin ihmeitä, 5+10 oli lainassa kiinalaisilla ja palautettiin hiljattain paikalleen juutinrauman rannalle, 6+5+6 takoo keskeisellä paikalla helsingissä. muut onkin sitten auki.

metalleissa tiedossa kolme tavallista alkuainemetallia ja ominaisuuksiltaan erityisten arvokkaiden metallien luokka.

majakoissa yksi on ohjelmaa lähettävä, yksi niin ikään antiikin ihmeitä ja yksi on tanskalainen mykkäelokuvasarja.

lapista tiedossa kieli, heti mieleen tuleva eläin, alkuasukkaiden majarakennelma sekä muutaman vuoden takainen kotimainen elokuva.
 
137 sanaa, 2 vaakariviä kokonaan auki ja sit ympärillä muutamia ja meneillään jonkinlainen jumittuminen. vasemmalla ylhäällä näkyis olevan eniten tyhjää. Kyllä tää tästä. :)
Voi ei miksei mun tietämät kirjailijat sovi....

muoks.// piti vielä sanoo että kohta tarvis alkaa valmistautua uuden vuoden pirkeisiin. :O Jos jätän juhlat väliin kun tää on niin vauhdissa...
 
Viimeksi muokattu:
"Lelle"
Vasen yläkulma ja alakulma enää kiinni, 382 sanaa. Jotenkin tökkii todella pahasti muutamissa ruuduissa.
Kohta voikin tämän jättää hautumaan ja alkaa kestitä vieraita.
 
meini
mulla kiinni enää vasemman rivin kaks ylintä ja oikea alanurkka..

mutta oikeesti mitä telkkariohjelmia laatija katsoo kun vaikka mä katon tyyliin 5-8 tuntia päiväs telkkaria niin silti ei löydy ku yks sen lisäksi jonka kautta ruutuun pääsin
 
"jii"
vasen yläkulma on 1970-luku, sinne pääsee oikealta koirarotujen kautta (mutta rotu pitää etsiä englanninkielisestä wikipedian listasta).

vasen alakulma minullakin kiinni, muuten kaikki auki, vinkit kelpaavat. esim. tuosta oikealta matelijaruudusta tullaan relaatio 5:n aloitusruudun lemmikillä, mutta ihmetytttää mikä on siitä 5. tai ylhäältä kylästä 4+5+6.
 
meini
[QUOTE="jii";22788417]vasen alakulma minullakin kiinni, muuten kaikki auki, vinkit kelpaavat. esim. tuosta oikealta matelijaruudusta tullaan relaatio 5:n aloitusruudun lemmikillä, mutta ihmetytttää mikä on siitä 5. tai ylhäältä kylästä 4+5+6.[/QUOTE]

se 5 (sikäli kun ymmärsin oikein mitä tarkoitit) on erisnimi - ei siis laji tms.
ja 4+5+6 oli telkkariohjelma
 
meini
[QUOTE="Vieraileva tähti";22788543]Tepäs ootte ratkonu. Itellä vasta 44 sanaa ja suurin osa ruuduista vielä kiinni. Mutta tänään on hyvää aikaa ratkoa.:)[/QUOTE]

sijoitus on mullakin vasta 14 eli ahkerampiakin löytyy.. ja tässä on koko yö aikaa ratkoa kun todennäköisesti sen verran paukkuu ainakin täällä ettei ennen yhtä tai kahta kannata edes yrittää :D

nyt täytyy pitää tauko ja kipaista kauppaan että on huomenna maitoa
 
[QUOTE="jii";22788417]vasen alakulma minullakin kiinni, muuten kaikki auki, vinkit kelpaavat. esim. tuosta oikealta matelijaruudusta tullaan relaatio 5:n aloitusruudun lemmikillä, mutta ihmetytttää mikä on siitä 5. tai ylhäältä kylästä 4+5+6.[/QUOTE]

Anteeksi mutta mihin ruutuun nämä tulee :ashamed:

Muoks: sain oikean ruudun auki :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä