Roikkuvat rinnat, ja oon vielä nuori. :(

  • Viestiketjun aloittaja Äähh
  • Ensimmäinen viesti
"kolmikymppinen"
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029848:
Tosin se ei muuta sitä tosiasiaa että sitten kun ne rintsikat ottaisi pois niin tissit olisivat taas ryhdittömät lerput...
Mutta eihän juuri kenenkään tarvitse nähdä sua ilman liivejä? Sen poikaystävän lähinnä vain, ja kun ne ei ne sitä haittaa niin sittenhän kaikki on ok. Vähän sama asia kuin jotkut ei kehtaa poistu kotoa ilman meikkiä, rintsikat on ikään kuin sun "meikki" ja sitä ne on aika monelle muullekin naiselle. Todella monella on varmasti sama ongelma, eikä se oikeastaan oo edes ongelma, se on vaan luonnollisuutta jonka media on vaan hämärtänyt.
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029886:
Tuollainen kevyt toppaus voisi mennäkin. En ainakaan halua yhtään isompia rintoja, joten siksi olen tähän asti tyytynyt normirintsikoihin vaikka mielessä on käynyt että saisiko jollain push-upeilla enemmän ryhtiä - mutta niinkuin totesin, en halua enää isontaa näitä rintoja, pikemminkin jos laihtumalla pääsisin takaisin B-kupin kokoon niin sitten olisi hyvä siltä osin.
Ja mulla on tosiaan se, että kun rinnat kuitenkaan ei mitkään pienetkään ole, niin hölskyvät helposti. Ehkä joku tuollainen t-paitaliivi olisi sopiva mulle, tai sitten urheilurintsikat, kumpiakaan en ole koskaan omistanut vaan pysynyt "perusmallisissa".
Ootko käyttänyt sellaisia "mummomallisia" pitsirintsikoita? Vai minkälaiset sulla on käytössä? Tukeeko ne yhtään?

Mä joudun nyt käyttämään "mummoja", kun ei koon puolesta löydy muuta ja kyllä niiden kanssa on ruman malliset rinnat.

Niillä Lindexin liiveillä tulee nätin pyöreän malliset rinnat. Tykkäsin tosi kovasti itse.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029898:
En ole erityisemmin rintalihasten treenaamiseen perehtynyt, onnistuuko ihan kotikonsteilla tollaset liikkeet? Netissä tosin luki, ettei noilla juuri rintoja paremmaksi saa.
ei ne liikkeet tietenkää ihmeitä saa aikaan, mutta kyllä rinnan muotoa parempaan suuntaan hieman muuttaa + itse saa hyvän olon.

kotona pystyy juu harrastaa näitä liikkeitä, netistä varmasti löytyy jotain ohjeita, ja jos käy salilla ja sieltä kysyy ohjaajalta ja jatkaa hommaa sitten kotona.

itselläni siis siten kokemusta asiasta, että olin normipainoinen urheilullinen, lihaksikas ja tissit ns normaalit. sitten laihduin kymmenen kiloa, ja lihasta läks aika lailla mukana, tissit läht kans painovoiman mukana suuntaamaan alas. toki mulla on kaks synnytystä ja yhteensä 28kk imetystä takana, jotta se tietty hieman vaikuttaa.
mutta aloin taas pitää huolta ittestäni nyt paremmin ja kyllä itse puolessa vuodessa hieman muutosta näen rinotjen ryhdissä, (tai sitten vain itsetunto on parantunut :D ) ikää minulla 25v
 
Äähh
Alkuperäinen kirjoittaja riipputissipä minäkin;28029905:
Ootko käyttänyt sellaisia "mummomallisia" pitsirintsikoita? Vai minkälaiset sulla on käytössä? Tukeeko ne yhtään?

Mä joudun nyt käyttämään "mummoja", kun ei koon puolesta löydy muuta ja kyllä niiden kanssa on ruman malliset rinnat.

Niillä Lindexin liiveillä tulee nätin pyöreän malliset rinnat. Tykkäsin tosi kovasti itse.
En ole käyttänyt sellaisia. Tällä hetkellä oon eniten käyttänyt sellaisia Seppälästä ostettuja perusrintsikoita. Voisivat olla paremmatkin, koska vaikka koko on oikea, niin eivät ole rinnoilleni parhaimman malliset muuten ja siksi eivät anna niin hyvää tukea.
Noita Lindexin rintsikoita voisin vilkaista, saako vastaavia siis netistä? Jos vaikka muutaman koon tilaisi ja katsoisi, löytyisikö sopivia.
 
Äähh
[QUOTE="vieras";28029915]ei ne liikkeet tietenkää ihmeitä saa aikaan, mutta kyllä rinnan muotoa parempaan suuntaan hieman muuttaa + itse saa hyvän olon.

kotona pystyy juu harrastaa näitä liikkeitä, netistä varmasti löytyy jotain ohjeita, ja jos käy salilla ja sieltä kysyy ohjaajalta ja jatkaa hommaa sitten kotona.

itselläni siis siten kokemusta asiasta, että olin normipainoinen urheilullinen, lihaksikas ja tissit ns normaalit. sitten laihduin kymmenen kiloa, ja lihasta läks aika lailla mukana, tissit läht kans painovoiman mukana suuntaamaan alas. toki mulla on kaks synnytystä ja yhteensä 28kk imetystä takana, jotta se tietty hieman vaikuttaa.
mutta aloin taas pitää huolta ittestäni nyt paremmin ja kyllä itse puolessa vuodessa hieman muutosta näen rinotjen ryhdissä, (tai sitten vain itsetunto on parantunut :D ) ikää minulla 25v[/QUOTE]

Noh vaikkei ihmeitä saisikaan aikaan, niin eipä liikunta tietysti koskaan pahaksi olisi. Lihaksia mulla pitäisi kyllä vahvistaa varmaan vähän joka puolelta kroppaa.
Kuntosalia täällä ei ole, eikä siis kunto-ohjaajiakaan. Kesällä on kyllä muutto edessä paljon isompaan paikkaan, missä on sellaisetkin mahdollisuudet, houkuttaisi kyllä päästä käymään kuntosalilla ja ehkä ottaa muutama tunti jonkun personal trainerinkin kanssa, jos saisi vähän lisää motivaatiota siinä sivussa.
Voisin googlesta katsoa noita rintalihasliikeohjeita. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029921:
Noh vaikkei ihmeitä saisikaan aikaan, niin eipä liikunta tietysti koskaan pahaksi olisi. Lihaksia mulla pitäisi kyllä vahvistaa varmaan vähän joka puolelta kroppaa.
Kuntosalia täällä ei ole, eikä siis kunto-ohjaajiakaan. Kesällä on kyllä muutto edessä paljon isompaan paikkaan, missä on sellaisetkin mahdollisuudet, houkuttaisi kyllä päästä käymään kuntosalilla ja ehkä ottaa muutama tunti jonkun personal trainerinkin kanssa, jos saisi vähän lisää motivaatiota siinä sivussa.
Voisin googlesta katsoa noita rintalihasliikeohjeita. :)
hyvä hyvä, jospa se kipinä siitä sitten lähtisi. Tsemppiä :)
 
Tiedän.. :( Mulla kasvoi suoraan hieman roikkuviksi, ja ylipainon myötä ovat ihan kamalat. Isot ja roikkuvat, liivejä ei taho löytyä tarpeeksi isolla kupilla...
Näistä on muutaki ongelmaa... Pienennys ja kohotusleikkaus näyttää olevan väistämätön juttu sit ku ylipainon saan pudotettua pois.
 
Äähh
Tiedän.. :( Mulla kasvoi suoraan hieman roikkuviksi, ja ylipainon myötä ovat ihan kamalat. Isot ja roikkuvat, liivejä ei taho löytyä tarpeeksi isolla kupilla...
Näistä on muutaki ongelmaa... Pienennys ja kohotusleikkaus näyttää olevan väistämätön juttu sit ku ylipainon saan pudotettua pois.
Ei mullakaan koskaan mitkään hirveän terhakat rinnat ole ollut, muttei kuitenkaan riipparit ennen kuin nyt kun painoa tuli lisää. Kuppikoko ei onneksi ole suurensuuri mutta kuitenkin hankalaa kun suurin osa liiveistä ei tunnu sopivan mun rintoihin. Ei kuitenkaan jokaista liiviparia haluaisi hankkia jostain kalliista erikoiskaupasta opiskelijabudjetilla, 40 euron rintsikoiden ostaminen kirpaisee, kun tietää, että sillä hinnalla saisi henkkamaukalta jo kolmet tai neljät parit. Vaikka onhan niissä sitten tietty oikeasti eroakin.

Itsellä on painonpudotus jo hyvällä mallilla, kun saisin nyt 5-6kg pois olisin normaalipainon yläpäässä pituuteeni nähden. Saa nähdä mitä rinnoille tapahtuu siinä matkalla. Jos kuitenkaan koskaan päädyn tekemään näille mitään kirurgisia juttuja, niin mielellään vasta sitten kun tulevaisuudessa on lapsetkin jo hankittuna. Jos tämä asia nyt silloin enää häiritseekään, toivoisin tietty ettei.
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029917:
En ole käyttänyt sellaisia. Tällä hetkellä oon eniten käyttänyt sellaisia Seppälästä ostettuja perusrintsikoita. Voisivat olla paremmatkin, koska vaikka koko on oikea, niin eivät ole rinnoilleni parhaimman malliset muuten ja siksi eivät anna niin hyvää tukea.
Noita Lindexin rintsikoita voisin vilkaista, saako vastaavia siis netistä? Jos vaikka muutaman koon tilaisi ja katsoisi, löytyisikö sopivia.
Ainakaan Lindexin nettisivuilla ei kyseistä mallia ollut. Siellä kyllä näkyi Ella M -merkiltä liivejä, mutta ei niitä parhaita. Suosittelisin käymään liikkeessä. Jos ei kotikaupungissa ole liikettä, niin teet asiaa lähimpään kaupunkiin mistä löytyy ja varaat aikaa sovitteluun.

Jos netistä "uskallat" tilata, niin Lumingerie -nimisessä kaupassa kuulemma palvelu pelaa. En ole itse vielä rohjennut tilaamaan.
 
Äähh
Alkuperäinen kirjoittaja riipputissipä minäkin;28029974:
Ainakaan Lindexin nettisivuilla ei kyseistä mallia ollut. Siellä kyllä näkyi Ella M -merkiltä liivejä, mutta ei niitä parhaita. Suosittelisin käymään liikkeessä. Jos ei kotikaupungissa ole liikettä, niin teet asiaa lähimpään kaupunkiin mistä löytyy ja varaat aikaa sovitteluun.

Jos netistä "uskallat" tilata, niin Lumingerie -nimisessä kaupassa kuulemma palvelu pelaa. En ole itse vielä rohjennut tilaamaan.
Netistä voisin katsoa, jos löytyisi hyvän näköisiä rintsikoita. Tuntuu vain turhauttavalta ajatukselta, että tilaisi jotkut ja ne olisikin sitten ihan vääränlaiset ja saisi palautella niitä liivejä. Kootkin tuntuu vaihtelevan niin paljon - alusvaateliikkeestä viimeksi ostamani liivit on 75C koko ja nappasin toiset samankokoiset mutta erilaiset sovittamatta - ja nehän olikin sitten pienet. H&M:llä 75C taas on joskus ollut iso, joskus sopiva.. Ota noista sitten selvää :)
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029980:
Tuolla Lumingerien nettisivuilla oli muuten vain D-kupista alkaen kokoja. D-kuppi kuulostaa niin isolta, etten taida sieltä lähteä tilaamaan :/
Ai on. Sori. En oo koskaan katsonut mistä koot alkaa. :) Harvemmin on niinpäin asiat. :) Unohda se kauppa sitten.
 
Äähh
Netistä pikaisella googlauksella pisti ainakin silmään se että esim zalandossa näkyy olevan urheilurintsikoita (ja tavallisiakin) vähän joka lähtöön. Jos tuolta rohkaistuisi tilaamaan, kokoja ainakin näyttäisi olevan monenlaisia ja samoja merkkejä näkyy mitä olen alusvaateliikkeistäkin löytänyt..
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029977:
Netistä voisin katsoa, jos löytyisi hyvän näköisiä rintsikoita. Tuntuu vain turhauttavalta ajatukselta, että tilaisi jotkut ja ne olisikin sitten ihan vääränlaiset ja saisi palautella niitä liivejä. Kootkin tuntuu vaihtelevan niin paljon - alusvaateliikkeestä viimeksi ostamani liivit on 75C koko ja nappasin toiset samankokoiset mutta erilaiset sovittamatta - ja nehän olikin sitten pienet. H&M:llä 75C taas on joskus ollut iso, joskus sopiva.. Ota noista sitten selvää :)
Ja riipparintaisena varsinkin on aina ihan pakko kokeilla liivejä ennen ostoa. Ei auta koon tietäminen jos malli on eri. Saati jos valmistaja on eri. Eli niin tuskaa kuin se onkin, niin sovita sovita ja sovita. :)

Mutta kun löydät hyvän mallin ja mikä tuntuu vielä parin viikon käytön (ja muutaman pesunkin) jälkeen hyvältä, niin osta samanlaisia lisää ja unohda muut. Hutiostoja saattaa tulla, mutta älä lannistu.

Ja vinkkinä. Osta ihan erikseen ne miehen villitsemisliivit ja käytä niitä vain siihen tarkoitukseen, ei koko päivää. :)
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029986:
Netistä pikaisella googlauksella pisti ainakin silmään se että esim zalandossa näkyy olevan urheilurintsikoita (ja tavallisiakin) vähän joka lähtöön. Jos tuolta rohkaistuisi tilaamaan, kokoja ainakin näyttäisi olevan monenlaisia ja samoja merkkejä näkyy mitä olen alusvaateliikkeistäkin löytänyt..
Varmista, että alusvaatteilla on vaihto-oikeus.
 
Äähh
Juu, täytyy varmistaa. Olisi inhottava tilata jotkut liivit ja huomata etteivät ne sovikaan itselle eikä voikaan palauttaa - kukaan tuskin kirpputorilta niitä sitten ostaisi. Jos pääsisi vielä lähiaikoina käymään ihan alusvaateliikkeessäkin uusimassa varastoja.

Ja nyt sitten tuli vielä sekin mieleen, että voikohan nukkumisasennolla olla vaikutusta siihen mihin malliin rinnat menee. Itse kun nukun mielelläni vatsallaan, ja ainakin mun logiikka sanoo, että eikös sellainen voisi juuri litistää rintamusta.. TIedä sitten.
 
Äähh
Voisit kokeilla näitä HK:n (ei siis sen makkaran ;)) kiinteytysjumppaohjeita
Höyhenen Kevyt • Etusivu

Kokeiltu on ja havaittu toimiviksi!
En pääse tuonne sisälle, kun en ole rekisteröitynyt. Höyhenen Kevyt on kyllä vanhalta foorumiltaan minulle ikävän tuttu, mulla on sh-taustaa. Jos tuonne sivulle alkaisin tunnuksia tekemään niin varmasti eksyisin taas huonommille poluille, joten ei ehkä :/ Jos tuo siis edelleen on pro ana-foorumi..
 
Jani Ropponen
itse ainakin tykkään "roikkuvista" rinnoista koska joka aamu niihin on mukava työntää oma penikseni ja samalla laueta rintojen päälle se on aivan mahtava fiilis! ja varsinkin jos on varustautunut isolla kalustolla esim 18.5cm :))
 
.....
Kohotuksen saa ilmaiseksi, jos tietyt kriteerit täyttyvät. Samalla rintoja pienennetään. Itse kävin operaatiossa ja nyt kiinteät kauniit c-kupin rinnat. Ei enää tuskaa liiviostoksilla! Eikä pysy kynä rinnan alla. Rinta riippuu jos kynät alkaa pysymään alla... Oli siis E-kupin rinnat ja imetyksistä/painon heittelyistä kärsineet.

Rinnat ei myöskään enää ole niin kipeät ennen menkkoja, aivan ihanaa! Ja voi olla vaikka olkaimettomilla liiveillä. Uusi elämä :)
 
rellukka
En ees jaksanu lukea kaikkia. Mutta mulla on aina ollut myös roikkuvat ja myös eri paria. Ja itteä ehkä joskus häirinnyt. Mutta yksikään miespuolinen ei ole siitä välittänyt vaan ihan päin vastoin. Joten en edes mitkään turhat leikkaukset ole käynyt mielessä. Mutta tosiaan ilmeisesti rintalihaksia treenaamalla niitä saa hivenen notatettua..
 
vierailija
Täytän kesällä 20, ja mulla on ongelmana se että rinnat on kuin vanhalla mummolla. En ole ollut raskaana, ei ole vielä ajankohtaista. Mutta sairastuin masennukseen muutama vuosi sitten, ja lihoin parin vuoden aikana n. 20kg, ja ilmeisesti siinä samalla rinnatkin meni painonnoususta pilalle. Nyt voin henkisesti jo paljon paljon paremmin, ja olen saanut painoa pois 10kg. Ongelmana kuitenkin on roikkuvat rinnat - jotka ei ole tulleet tuon painonpudotuksen takia vaan olleet jo ennen sitä.
Tämän ikäisellä, pitäisi olla terhakat rinnat, ei mitkään velttoina roikkuvat venymisarpiset nahkasäkit. Tuntuu että kaikki rintojen "massa" on siellä rinnan "alaosassa", päältä rinnat on tavallaan ihan litteät. Ei mitään ryhtiä. Nännitkin on olemattoman pienet, kun taas nännipihat taas on todella isot.

Kuppikoko on 75C, eli mitkään hervottoman isot tissit ei ole kyseessä, mutta tämä vaivaa silti.. En kehtaa olla alasti poikaystäväni edessä, rintojen takia, vaan pidän aina rintsikat päällä. Vaatteiden kanssa, pitää valita sellaisia, missä ei huomaa niin pahasti sitä että rintani roikkuvat ja ovat ihan eri korkeudella kuin mitä pitäisi olla. Kenelläkään muulla ikäiselläni en ole nähnyt samanlaisia rintoja. Vanhemmilla ihmisillä kylläkin - mummoikää lähestyvillä jotka ovat varmasti imettäneetkin useampaa lasta. :(

Olen ihan vakavasti harkinnut, että haluaisin johonkin rintojen kohotukseen. En halua olla nuori ja omistaa mummon tissejä. Lisäksi, nämä ovat jo niin kamalat, että jos saisin lapsen, niin varmaan imetys pahentaisi sitten asiaa niin että rinnat kulahtaisivat ihan totaalisesti. Tämä ei tunnu sellaiselta asialta, jonka voisin vain "oppia hyväksymään", toisin kuin olen muuten oppinut hyväksymään monia aiemmin epämiellyttäväksi kokemiani piirteitä ulkonäössäni.. :/

Onko ketään kohtalotovereita? Tai jossain operaatiossa käyneitä?

En tiedä yhtään tuletko näkemään tätä, mutta haluisin tietää että päätitkö tässä 3 vuoden sisässä mennä leikkaukseen vai et ? Jos et mennyt niin rupesitko treenaamaan vai annoitko vaan olla ? Itse olen miettinyt leikkausta koska en usko että minulla treenaaminen auttaisi. Poikaystäväni pitää rinnoistani mutta itse en melkeinpä ollenkaan ja se ahdistaa. Minulla on F kuppikoko, minulla on hirveät selkäkivut ja ryhti on huono. Ennen käytin paljon ihonmyötäisiä paitoja mutta mitä vanhemmaksi oon tullu ja mitä enemmän rinnat kasvanu niin sitä enemmän oon alkanut käyttämään isoja paitoja että rinnat ei näyttäisi niin isoilta. Minulla on muuten pieni vartalo ja olen lyhyt joten se ei näytä hyvältä kun on niin isot rinnat. En tiedä oikein mitä voisin tehdä.
 
vierailija
Älä murehdi! Mulla rinnat alkoivat roikkumaan 16-kesäisenä mutta ainoa jolta on tullut ikäviä kommentteja niistä oon minä itse :) miehet ovat oikeastaan pelkästään kehuneet. Olen samaa mieltä monien kanssa että jos se tuottaa ylitsepääsemätöntä ahdistusta niin mene ihmeessä plastiikkakirurgille mutta ei sekään mikään ihmeidentekijä ole. Veikkaan että sinulla on erittäin kauniit tissit! Rohkeutta
 

Yhteistyössä