rokotus

  • Viestiketjun aloittaja kuutyttö
  • Ensimmäinen viesti
kuutyttö
en tiedä tehdä, kun tiedän, että nämä sairaudet ovat vakavia, joita vastaan rokotetaan, mutta eikö näitä sairauksia esiinny suomessa hyvin vähän.?Vauvamme täytti 3kk:tta ja oisa rokotusten aika pian käsillä. En pidä rokotuksia kuitenkaan luonnollisena ja ne haitat vauvalle. niimpä varmaan täytyis punnita kummassa on enemmän haittoja. Kuitenkin ehkä jo vuoden ikäisenä ottaisin vauvalle rokottteen. kumpi on oikea valinta?
 
mamis74
Minä olen ehdottomasti rokotusten kannalla.
1. Taudit joita vastaan rokotetaan nostelevat nykyään päätään uhkaavasti, esim.tuberkuloosi, hinkuyskä.
2.En haluaisi lapselleni myöskään sikotautia, tuhkarokkoa ja vihurirokkoa.
3.Kuinka helposti lapsi saa jonkun haavan kautta jäykkäkouristuksen, ilman rokotteen suojaa.
4. Myös bakteerin aiheuttama aivokalvontulehdus, meningiitti, on vähentynyt, KIITOS Hib- rokotteen. Samainen rokote voi ehkäistä myös korvatulehduksilta(tietyn bakteerin aiheuttamilta.)
5. TIETYSTIKÄÄN NÄITÄ TAUTEJA EI MEILLÄ JUURI ESIINNY, KOSKA MEILLÄ ON TEHOKAS ROKOTUSOHJELMA!!!
No niin, meni luennoimiseksi/saarnaamiseksi. Mutta minä en ole kuullut että kenellekään olisi tullut rokotteista mitään vakavaa. Kun taas rokottamatta lapsi on aika altis kaikenlaiselle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 00:12 mamis74 kirjoitti:
Minä olen ehdottomasti rokotusten kannalla.
1. Taudit joita vastaan rokotetaan nostelevat nykyään päätään uhkaavasti, esim.tuberkuloosi, hinkuyskä.
2.En haluaisi lapselleni myöskään sikotautia, tuhkarokkoa ja vihurirokkoa.
3.Kuinka helposti lapsi saa jonkun haavan kautta jäykkäkouristuksen, ilman rokotteen suojaa.
4. Myös bakteerin aiheuttama aivokalvontulehdus, meningiitti, on vähentynyt, KIITOS Hib- rokotteen. Samainen rokote voi ehkäistä myös korvatulehduksilta(tietyn bakteerin aiheuttamilta.)
5. TIETYSTIKÄÄN NÄITÄ TAUTEJA EI MEILLÄ JUURI ESIINNY, KOSKA MEILLÄ ON TEHOKAS ROKOTUSOHJELMA!!!
No niin, meni luennoimiseksi/saarnaamiseksi. Mutta minä en ole kuullut että kenellekään olisi tullut rokotteista mitään vakavaa. Kun taas rokottamatta lapsi on aika altis kaikenlaiselle.
peesaan ja vaikkei niit nytte esiintyiskään niin jos aletaan jättää rokottamatta niin kyllä ne sieltä taas vallan ottaa... :eek:
 

Yhteistyössä