Rottweiler tappoi pikkulapsen juhlissa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Koira raateli hengiltä 20 kuukauden ikäisen pojan Floridassa.

Rottweiler hyökkäsi 20 kuukauden ikäisen pojan kimppuun Yhdysvaltain Floridassa ja surmasi tämän, uutistoimisto AP kertoi.

Poika oli tätinsä luona järjestetyissä juhlissa lauantaina. Lapsi pudotti lattialle keksin. Kun hän koetti ottaa sen, koira hyökkäsi kimppuun.

Paikalla olleet repivät koiraa irti lapsesta. Poika kuoli saamiinsa vammoihin pian sen jälkeen, kun hänet oli viety sairaalaan.

Viranomaiset ovat käyneet hakemassa koiran.

IL
 
kamalaa mutta
tää on tätä ku otetaan rotukoiria jotka tarttisi tietylaisen koulutuksen/kasvattajan...sit muka koiran syy..veikkaan et kouluttamaton koira...kamalaa silti mut asioilla aina kaksi puolta
 
suuttuu pian
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa mutta:
tää on tätä ku otetaan rotukoiria jotka tarttisi tietylaisen koulutuksen/kasvattajan...sit muka koiran syy..veikkaan et kouluttamaton koira...kamalaa silti mut asioilla aina kaksi puolta
Voi olla kouluttamaton, tai muuten vain riittämättömän koulutuksen alaisena. Tai sitten sillä vaan napsahti päässä. Mikä lie onkin syynä, mutta vahinko on jo päässyt tapahtumaan. :(
 
Vieras
Kuinka sattuikaan. Asutaan kerrostalossa ja aamusta asti pihassa on pyörinyt rotikka. Tuleeko poliisit hakemaan sen jos heille soittaa? Itse en uskalla mennä ulos, saati sitten lasta päästää kun ei tunne koiraa eikä tiedä miten se käyttäytyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
Hölö hölö. Kuinka monta kertaa äiti tai isä onkaan tappanut lapsensa tai tehneet muuta pahaa.. Pitäisikö siis äidit ja isät kieltää? Moni on myös ajanut lapsen yli autolla.

Vahinkoja sattuu. Ihmiset ja eläimet välillä kilahtaa ja tekee ikäviä juttuja. Ei kuitenkaan kannata yleistää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rottwelerit pitäis hävittää maan päältä kokonaan:(
Liian paljon tällaisia uutisia...
Ei saisi ainakaan luovuttaa kokemattomien käsiin.

Itse jouduin pelastamaan meidän koiraparan rotikan hampaista.
Naapurilta oli karannut rotikka ja sen kaulasta roikkui pitkä ja paksu kettinki, onneksi.
Se rotikka kävi ensin nuuskimassa koiraamme ja sitten kääntyi jo pois ja mekin jatkoimme vaan matkaa. Yhtäkkiä tämä rotikka tulee vaan selän takaa ja hyökkää koiramme kimppuun.
Päästin oman koiran taluttimen välittömästi irti ja nappasin siitä kettingistä kiinni ja riuhtaisin kaikin voimin rotikkaa erilleen koirastamme.
Oli muuten luojan lykky, ettei tämä hullu koira hyökännyt vuorostaan minun kimppuuni (tai siskoni, joka oli mukana). Se mulkaisi jo minuakin aika pahasti, mutta sen omistaja tuli huhuileen koiraa, niin sen huomio kiinnittyi onneksi siihen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
Hölö hölö. Kuinka monta kertaa äiti tai isä onkaan tappanut lapsensa tai tehneet muuta pahaa.. Pitäisikö siis äidit ja isät kieltää? Moni on myös ajanut lapsen yli autolla.

Vahinkoja sattuu. Ihmiset ja eläimet välillä kilahtaa ja tekee ikäviä juttuja. Ei kuitenkaan kannata yleistää.
Kyllä ihminen ja eläin on eri asia! Ihme juttu näillä eläinten puolustajilla kun elukoita verrataan ihmisiin:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
Hölö hölö. Kuinka monta kertaa äiti tai isä onkaan tappanut lapsensa tai tehneet muuta pahaa.. Pitäisikö siis äidit ja isät kieltää? Moni on myös ajanut lapsen yli autolla.

Vahinkoja sattuu. Ihmiset ja eläimet välillä kilahtaa ja tekee ikäviä juttuja. Ei kuitenkaan kannata yleistää.
Kyllä ihminen ja eläin on eri asia! Ihme juttu näillä eläinten puolustajilla kun elukoita verrataan ihmisiin:(
Sä et nyt vaan tajua mitä tässä ajettiin takaa. On harvinaista, että koira satuttaa pahasti lasta. On paljon yleisempää, että isä raiskaa pikkulapsensa (Suomessakin päivittäin tätä tehdään). Mistä tämä kertoo sinun mielestäsi?

En itsekkään tykkää rotikoista enkä ikinä sellaista huolisi.
 
olet idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
No jestas mikä älykääpiö olet :eek: Terve asiallisesti koulutettu koira ei tapa,oli rotu mikä tahansa. Älä yleistä ettei koira ole mikään lemmikki,se nimenomaan on yksi parhaista ja uskollisimmista joten pidä pienempää suuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olet idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
No jestas mikä älykääpiö olet :eek: Terve asiallisesti koulutettu koira ei tapa,oli rotu mikä tahansa. Älä yleistä ettei koira ole mikään lemmikki,se nimenomaan on yksi parhaista ja uskollisimmista joten pidä pienempää suuta.
Itse olet älykääpiö!
Koirat on vaan louskuttavia rakkeja eikä mitään "lemmikkejä"!
Jatkuvasti saa lukea näitä tapauksia lehdistä missä iso koira on tappanut tai raadellut ihmisen:(
Pidäpäs itse pienempää suuta!
 
lea
minua ärsyttää suuresti nämä otsikot kun rotikka on jotain tehnyt.meidän kotona on ollut 40vuoden ajan rotikoita ja yksikään ei ole ketään edes yrittänyt purra,mutta serkuillamme oli spanieli joka puri pikkuveljeäni kasvoihin johon jouduttiin laittamaan 24tikkiä ja jäi ikuiset arvet.että kyllä ne muutkin koirat pahojansa tekee. koirien pitäjissä ne viat on eikä koirissa,tätäkin spanielia oli aina härnätty,sillä tyylillä saa joka koirasta tappajan mutta kun rotikka käy kiinni niin jälki isompaa ja pahempaa kuin mitä sylikoira aiheuttaa.
 
ljlkj
En itse uskaltaisi ottaa lapsiperheeseen/meille isoa suojelukoiraa kuten rotikka, sakemanni, dobermanni tai varsinkaan mitään pitbullia... Nämä on jalostettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin seurakoiriksi. Jopa oma keskarivillakoirani (lapsuudenperheessä) inhosi lapsia pennusta saakka, eikä todellakaan tottunut niihin vaikka lapsiperheessä eleli. Myös serkkuni on koira raadellut lapsena. On vähän luottamus mennyt siinä mielessä, pitäisi todella harkita toru tarkkaan ennen kuin uskaltaisin ottaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
Hölö hölö. Kuinka monta kertaa äiti tai isä onkaan tappanut lapsensa tai tehneet muuta pahaa.. Pitäisikö siis äidit ja isät kieltää? Moni on myös ajanut lapsen yli autolla.

Vahinkoja sattuu. Ihmiset ja eläimet välillä kilahtaa ja tekee ikäviä juttuja. Ei kuitenkaan kannata yleistää.
Kyllä ihminen ja eläin on eri asia! Ihme juttu näillä eläinten puolustajilla kun elukoita verrataan ihmisiin:(
Sä et nyt vaan tajua mitä tässä ajettiin takaa. On harvinaista, että koira satuttaa pahasti lasta. On paljon yleisempää, että isä raiskaa pikkulapsensa (Suomessakin päivittäin tätä tehdään). Mistä tämä kertoo sinun mielestäsi?

En itsekkään tykkää rotikoista enkä ikinä sellaista huolisi.
Vai harvinaista????
Jatkuvastihan noita on lehdessä uutisia missä koira on raadellut tai tappanut jonkun ja useimmiten se on ollut rottweiler???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lea:
minua ärsyttää suuresti nämä otsikot kun rotikka on jotain tehnyt.meidän kotona on ollut 40vuoden ajan rotikoita ja yksikään ei ole ketään edes yrittänyt purra,mutta serkuillamme oli spanieli joka puri pikkuveljeäni kasvoihin johon jouduttiin laittamaan 24tikkiä ja jäi ikuiset arvet.että kyllä ne muutkin koirat pahojansa tekee. koirien pitäjissä ne viat on eikä koirissa,tätäkin spanielia oli aina härnätty,sillä tyylillä saa joka koirasta tappajan mutta kun rotikka käy kiinni niin jälki isompaa ja pahempaa kuin mitä sylikoira aiheuttaa.
Juuri siksi rotikat pitäs hävittää, ne on isoja ja tekevät pahaa jälkeä:(
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suuttuu pian:
Itku tulee kun vuodesta toiseen kuulee noita juttuja missä koira raatelee lapsen naaman tai tappaa lapsen. Koira ei ole mikään lemmikki vaan eläin joka on vaaraksi lapsille. Marsu on lemmikki. Vai kuinka monta marsua on tappanut lapsen?
Minuakin on koira raadellut kun olin lapsi. Montaa muutakin on. Mitä se kertoo?
Hölö hölö. Kuinka monta kertaa äiti tai isä onkaan tappanut lapsensa tai tehneet muuta pahaa.. Pitäisikö siis äidit ja isät kieltää? Moni on myös ajanut lapsen yli autolla.

Vahinkoja sattuu. Ihmiset ja eläimet välillä kilahtaa ja tekee ikäviä juttuja. Ei kuitenkaan kannata yleistää.
Kyllä ihminen ja eläin on eri asia! Ihme juttu näillä eläinten puolustajilla kun elukoita verrataan ihmisiin:(
Pakko tähän aina kommentoida, että miten voi olla ihminen ja eläin eri asia, kun ihminen on eläin siinä missä koirakin.
 
Tässä kyllä katse kääntyy ihmisen suuntaan, ei koiran. Kyllä jokaisen pitäisi osata arvioida, onko rotikka se oikea rotu juuri hänelle, osaako sen koiran kouluttaa oikein, onko koiralla luonnehäiriöitä ja tuleeko koira toimeen lasten kanssa. Ja aikuisten tulisi myös huomata, että vähänkin tuntemattoman koiran kanssa pitää olla varovainen ja katsoa lapsensa perään.

Turha koko rotua syyllistää yhden tapauksen perusteella, mutta on totta, että tietyissä roduissa luonnehäiriöitä tuntuu esiintyvän enemmän kuin toisissa. Rotikkakin on osaavissa käsissä varmasti hyvä eläinkaveri, mutta osaamattomissa käsissä niin tämä rotu kuin moni muukin saa paljon vahinkoa aikaiseksi.
 

Yhteistyössä