rovaniemellä synnyttäneitä?

  • Viestiketjun aloittaja vuh
  • Ensimmäinen viesti
vuh
mulla on la 3 vkon päästä ja yhtäkkiä tuli kamala paniikki synnytyksestä. oon menossa rovaniemelle ja lehdissä on ollut juttuja siitä, miten siellä ei saa halutessaan kivunlievitystä ja kätilöt muutenkin ovat aika kovakorvaista väkeä. kertokaa, pliiiiiiiiiiiiis, joku jotakin positiivistä lks:sta. EI KAUHUTARINOITA, KIITOS!!!!!!
 
shania
Mulla kans la aika joulukuussa ja synnytys lks:ssä.Toinen tulossa.Esikoisesta sain ainakin kipulääkitystä ihan suosiolla, uskon että ensikertalaiset saa varmasti "ns.helpommin" kipulääkitystä, esim.epiduraalin kun seuraavat.Sillä perusteella just että keretään antaan, seuraavista synnytys ehkä etenee vain nopeammin ettei keretä antaa niinkun lääkärit sanoivat Lapin Kansassa.Tiedä sitten.Onhan niitä juttuja näistä kätilöistä mutta kyllä siellä on ihan asiallisiakin tyyppejä, uskoisin että muutaman takia maine vain pilaantunut.Mulle sattui 3 eri kätilöä (synnytys kesti pitkään)kaikki oli ihan asiallisia.Toivotaan että sattuu tälläkin kerralla mukavat kätilöt!
 
rovaniemeläinen
Enin osa kätilöistä on mukavia ja kuuntelevat hyvin synnyttäjää, mutta muutama (varsinkin yksi) on sitten ihan peestä.. Ensimmäinen synnytykseni oli ihan jees, mutta toinen järkyttävä kokemus, josta ei sen enenpää, koska et haluais kuulla...
 
dieva
Minä ainakin olin todella tyytyväinen ensimmäisen synnytykseen LKS:ssä. Vaikka en mistään tienny kätilöt neuvo tosi hyvin mitä kivunlievitystä kannattas kokeilla jne. Nyt olen menossa taas toisen synnyttämään samaiseen paikkaan ja erittäin luottavaisin mielin ja mullaki laskettu aika 3 viikon päästä.
 
vuh
no kiva kuulla jotain kivaakin lks:sta. ja olo alkaa olla niin valmista kauraa nyt, että ihan kiva vain päästä synnyttämään, rovaniemellä tai sitten ambulanssissa, heh! mukavia kätilöitä vain kaikille muillekin lappilaisille! :flower: :flower:
 
Lissukka
Minäkin synnyttänyt lks:ssä, tosin jo 6 v sitten. Helmikuussa olis taas vuoro. Eka synnytys kesti niin kauan, että ehti vuorot vaihtua. Eka kätilö oli ihana, toka sitten vähemmän (töykeä). Mutta hänkin oli asiantunteva. Kipulääkitystä sain, mutta epiduraali ei tehonnut. Syytä en osaa sanoa. Jäi vähän negatiivinen kuva koko touhusta, mutta hengissä selvittiin kaikki.

Synnyttäneiden osastolla oli sit aivan iiiihanaa :)
 
Kummatkin lapset olen lks:ssä synnyttänyt ja helmikuussa olisi seuraavan kerran sinne meno ;)
ja pahaa ei voi sanoa meitä ihmisiähän on moneksi ja kätilötki juuri näitä ihmisiä omat persoonat..
Eka synnytyksessä ei niin mukava kätilö ja toisessa synnytyksessä aivan ihana kätilö joten.. ei pahaa sanottavaa ammattitaitoista porukkaa ja kyllähän kivun lievitystä tarjotaan ainaki minulle on tarjottu.Olen kans lukenut lehdestä noita juttuja ja tähänki voi todeta että meitä on moneksi ja kaikilla erinlainen kipukynnys. Ei muuta kun synnyttämään vaan reippain mielin ja lykkyä pyttyyn :hug:
 
Tanjan -80 harmaana
Minä olen synnyttänyt rovaniemellä ja niin toisottavasti synnytän tän kakkosenkin. Mulle kokemus oli hyvä vaikka en ehtinyt saada sitä epiduraalia. Tällä kertaa en sitä haluakkaan. Kätilöistä on vain mukavia muistoja. Mulla LA 31.12.
 
vuh
ap synnytti 10.12. rovaniemellä maailman ihanimman pienen pojan! ei syytä huoleen kenelläkään: kaikki tapaamani sairaalahenkilöt olivat asiallisia, mukavia ja kuuntelivat synnyttäjää tosissaan. kivunlievityksestäkin pidettin hyvin huolta. hyvä kokemus oli ja tulos täydellinen!
 

Yhteistyössä