Ruokakuvaketju

Mitä noiden kinkkukääryleiden sisällä on?
Noissa oli sisällä porkkanaa (eiskeitin, kun kypsyy vähän hitaammin kuin muut), purjoa, papua, paprikaa ja aurinkokuivattua tomaattia. Yhdistelmä ei ollut mielestäni paras mahdollinen (vähän liian laimea) eli suosittelisin mielummin vaikka tuoretta tomaattia aurinkokuivatun tilalle ja ripaus chilikastiketta tms.
 
Ei hitto että tulee nälkä :)
Kiva kun joku jaksaa laittaa ruuan noin nätisti, maistuukin muuten aina paljon paremmalta kun on aseteltu kauniisti yms.... meillä vain tahtoo yleensä mennä suoraan kattilasta lautaselle, ja joskus jopa suoraan kattilasta suuhun :)
Minä olen jo niin vanha että minun on pakko vähän kikkailla kattauksen jne kanssa, että jaksan keitellä arkiruokia.
Itsensä "huijaamista" hyvällä tavalla.
;)
 
J.
Mulla taasen ei ole pastakonetta, että joudun tekemään sen käsin. :D Muksut tykkää kun leikkaa pastaa piparimuoteilla ja saavat siten kuviopastaa.
Hauska idea. Meillä on pastakone ja teen sillä aina vaan tagliatellea, lasagnelevyjä tai ravioleja. Voisikin joku kerta tehdä paksumman taikinan ja leikata sellasella tooosi pienellä sydänmuotilla sydänpastaa, vaikka ystävänpäivänä :)

Mä yritin joskus alottaa tällasen ketjun mut kukaan ei laittanut kuvaa :(
 
Keittiönoita
Noita crostineja (vai mitä noi pikku kipposet nyt olikaan) oon ajatellut jo pidemmän aikaa tehdä. Mitä sulla on noissa täytteinä ja pehmenevätkö tosi nopeesti?
Jaahas, kun muistais :D Noissa, missä on päällä oliivi, on täytteenä savuporoa. Toisessa kuvassa niissä punertavissa täyte on tehty aurinkokuivatuista tomaateista ja ne toiset ravuista. Mitä muuta niihin laitoin, niin en jaksa enää muistaa. Joka joulu tulee noita väkerrettyä erilaisin täyttein, kokeilen mielelläni erilaisia variaatioita. Kyllä ne pehmenee aika nopeasti eli täytteet on syytä tehdä etukäteen ja vasta juuri ennen tarjoilua täyttää.
 

Yhteistyössä