Ruokakuvaketju

"Satunnainen vierailija"
Tänään päivälliseksi kinkkukääryleitä ritiläperunoiden kanssa.

Minä noita jo ihmettelinkin blogistasi, jotta mitä nää herkulliset kääryleet oikeen on.
Mulla edelleenkin vain tämä 1 epäonnistus


Olen kyllä hyviäkin ruokia tehnyt; jopa miniä tykkäs makaroonilootastani ja lihamurekkeestani, kun niitä heille vein miniän ollessa kipukka. Vaavi hoidettavana kuitenkin ja ruokapuolessa ajattelin auttaa.
 
Se oli monen sivun ketju, jossa vaikka kuinka monet moittivat huonoa esillepanoa, ankeita tarjoamisia, sitä ettei siitä löydä mitään syötävää ja vaikka mitä. Alun alkaen oli ristiäistarjoiluketju, jossa oltiin sitä mieltä että huono kattaus.
Auts. Olen pahoillani saamastasi asiattomasta palautteesta.
Niitä aina välillä kesyy palstoille - patologisia ilkeilijöitä.
Minun mielestäni todella herkullisen näköiset ja kauniisti esille laitetut tarjottavat.
 
v
Auts. Olen pahoillani saamastasi asiattomasta palautteesta.
Niitä aina välillä kesyy palstoille - patologisia ilkeilijöitä.
Minun mielestäni todella herkullisen näköiset ja kauniisti esille laitetut tarjottavat.
Kiitos sanoistasi! Oikeasti olin aika yllättynyt palautteesta, olin itse ollut oikein tyytyväinen aikaansaannoksiini, tein kaiken yksin ennen juhlaa, ja sitten palaute oli sellaista :/
 
Kaikilla kauheen ihania ruokia. En käsitä, miksi minut aina heitetään pihalle, kun haluaisin laittaa kuvan? Äsken laitoin kakkulautasen kuvan niin se oli KGB:lle liikaa ja paiskattiin pihalle.

Minä näyttäisin nyt tämän vanhan mikki-astiaston; sosekeittoa ja kaakaota :D
 
"harmaa"
Voi luoja et tuli nälkä!
Oon tän ketjun jälkeen taas entistä pettyneempi,siitä etten kuulu keittiksen ystäväpiiriin:D

Tässä oli monilla tosi onnistuneita kuvia,niin sopiikos kysyä minkälaisia kameroita omaatte?Esim.mummeliisa
 
[QUOTE="harmaa";22335212]Voi luoja et tuli nälkä!
Oon tän ketjun jälkeen taas entistä pettyneempi,siitä etten kuulu keittiksen ystäväpiiriin:D

Tässä oli monilla tosi onnistuneita kuvia,niin sopiikos kysyä minkälaisia kameroita omaatte?Esim.mummeliisa[/QUOTE]

Hups. Se on Nikonin järjestelmäkamera mutta mallinumeroa en muista.
Mies kuvaa osin työkseenkin niin siksi satsattu enemmän kuin ehkä muuten olisi moiseen laitettu.
 

Yhteistyössä