Ruokakuvaketju

Laitoin vähän liikaa väriä kun säätelin kuvaa:xmas:. Hitto kun hävettää laittaa tommonen tänne, kun teikäläisellä on oikein ammattimaisia kuvia. Kiitos vaan juu säälikehuista.:D
Mä saan "ansiotonta etua" ukon kamerasta, mutta ideat on kaikilla yhtä hyvät.
Ainakin minulla tulee kokkausintoa arkeen kun katselee muiden kuvia.

Samasta syystä tykkään katsella muiden käsitöitä ja askarteluja.

Joku neropatti voisi vielä keksiä miten tuota samaa voisi soveltaa siivouskeenkin?
Miten innostuisi siivouksesta katselemalla muiden siivouskuvia? :LOL:
 
[QUOTE="vieras";22420861]Voi taivas, ku tuli nälkä! :p OHJEITA pinoon, ainakin rieskarullien ja tortillakuppien!!![/QUOTE]

Rieskarullien sisällä oli salaattia, kurkkua (leikattuna juustohöylällä niin pysyy kyllin ohuina viipaleet) kinkkua ja juustoa. Ja kiinni solmin ruohosipulilla.

Tortillakuppien ohje taisi olla vanhasta s-kaupan lehdestä, jos kohta vähän muuntelin.
Eli täytteenä kanaa, salattia, limeä, chilitahnaa ja kirsikkatomaattia.
 
käsi keittiössä
Mummeliisa: mitä se pistät noihin lihapulliin/murekkeisiin, että saat pysymään ne kasassa?
Esim. yhdessä kuvassa oli coctailtikkuja, joissa lihapullia.

Mitä mä teen mun lihapullataikinassa väärin, jos pistän jauhelihaa, mausteita, nestettä 2 munaa ja vaihtelevan määrän korppujauhoja. Liian vähän munaa? Liikaa nestettä?

Mä en yleensä saa käänneltyä noita mitenkään, kun hajoavat käsiin. Vai pitäskö ne aina paistaa uunissa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja käsi keittiössä;22436894:
Mummeliisa: mitä se pistät noihin lihapulliin/murekkeisiin, että saat pysymään ne kasassa?
Esim. yhdessä kuvassa oli coctailtikkuja, joissa lihapullia.

Mitä mä teen mun lihapullataikinassa väärin, jos pistän jauhelihaa, mausteita, nestettä 2 munaa ja vaihtelevan määrän korppujauhoja. Liian vähän munaa? Liikaa nestettä?

Mä en yleensä saa käänneltyä noita mitenkään, kun hajoavat käsiin. Vai pitäskö ne aina paistaa uunissa?
Minä paistan useimmiten suurperheelle eli teen uunissa enkä pannulla. Ehkä silloin pysyvät paremmin kasassa?
Sinun reseptiisi eroa ainakin tuossa etten käytä korppujauhoja ja lisänestettä lainkaan. Sen sijaan laitan kyllä useimmiten mukaan jotain muuta; maissia, paprikaa tms.
Kanamunaa meillä ei voi käyttää koska yksi perheenjäsenistä allerginen.
 

Yhteistyössä