Ruokakuvaketju

"vieras"
Toisesta ketjusta huomasin, että sinua on kustantajan taholta lähestytty / sinä olet lähestynyt ?ruokakirjan suhteen. Sitä vaan, että kannustan!!! Olen jo nappaillut vinkkejä näistä ja blogisi ideoista :)
 
[QUOTE="vieras";22461814]Toisesta ketjusta huomasin, että sinua on kustantajan taholta lähestytty / sinä olet lähestynyt ?ruokakirjan suhteen. Sitä vaan, että kannustan!!! Olen jo nappaillut vinkkejä näistä ja blogisi ideoista :)[/QUOTE]

Kiitos kannustuksesta.
Olen laittanut ajatuksen muhimaan ja jossain välissä kun kyllin aikaa, kokeilen toteutusta.
:)
 
En ole kokeillut.
Miten ne tehdään?
Keitetään pienehköjä rosamundaperunoita kuorineen kypsäksi, laitetaan uunipellille oliiviöljyä, asetellaan perunat pellille, litistetään ne haarukalla tai pottunuijalla (tein ensin viillon pottuun, niin lytistyi helposti) noin sentin suurpiirteiseksi läpyskäksi ja ripotellaan vähän hiutalesuolaa ja pippuria päälle, vielä oliiviöljyä vähän ja uuniin 200 astetta noin 20-25 minuuttia, tulee ihana rapeus, voi syödä kuorineen päivineen. Jotain tuoretta yrttiä vielä päälle uunista ottamisen jälkeen.
 
Keitetään pienehköjä rosamundaperunoita kuorineen kypsäksi, laitetaan uunipellille oliiviöljyä, asetellaan perunat pellille, litistetään ne haarukalla tai pottunuijalla (tein ensin viillon pottuun, niin lytistyi helposti) noin sentin suurpiirteiseksi läpyskäksi ja ripotellaan vähän hiutalesuolaa ja pippuria päälle, vielä oliiviöljyä vähän ja uuniin 200 astetta noin 20-25 minuuttia, tulee ihana rapeus, voi syödä kuorineen päivineen. Jotain tuoretta yrttiä vielä päälle uunista ottamisen jälkeen.
Kiitos kovasti vinkistä.
Noita pitää ehdottomasti kokeilla joskus.
:)
 

Yhteistyössä