Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Hyvää synttäriä mimmi92! :wave:

Joo tiedän tunteen noista nesteistä... Tuntuu niin turhauttavalta kun on koko viikon ruodussa ja sitten repsahduksen jälkeen nesteet kerää saman määrän takaisin! :p Käytiin tänään miehen kanssa ravintolassa syömässä. Mies otti pizzan mutta mä otin kanaa ja uuniperunan tilalta salaattia. :D Oon ylpeä ittestäni kun pystyin vastustaa kiusausta! :) Siellä ravintolassa on nimittäin maailman parhaat pizzat! :D
 
Yhh nyt on tullu kolme päivää syötyä pizzaa (piti vielä tänään tehä lisää kun täytteitä jäi niin paljon yli), onneks on ainakin kiintiö täynnä vähäks aikaa. Muutama pussi sipsiäkin meni :( plussaa tulee vaaka näyttämään reippaasti huomenna. Salillekkaan en menny kun oli niin hirveä ähky, ettei pystyny liikkumaan.. Onneks alkaa uus viikko ja nyt on flunssakin melkein ohi, joten ei enää tekosyitä :D

Mariah33 aika hyvä itsekuri :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 2S
Mariah333528.2.201598,675,081,3-1,24
tilastoija23-85,970,980,100
mimmi9223-68,460,069,2+2,02
Empulinen-28.2.201562,858,062,8-0
pisamapeikko-1.6.2015100,689,0100,9+0,12
Gillian27-101,2-101,200
maaliskuun aurinko-28.2.201581,476,480,9-0,50
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
mimmi92 :hug: Nyt vaan unohdat tuon viime viikon ja pää pystyssä uuteen viikkoon. :) Tsemppiä! :heart:

ON Itse sain ihan kivan miinuksen viime viikolle :) mutta harmittaa kun pari viikkoa sitten paino oli jo 81,1 kg... Eli periaatteessa kaksi viikkoa on mennyt hukkaan (taas). :p No ei auta myöskään kuin katsoa vain eteenpäin ja yrittää pinnistää kohti seiskalla alkavaa lukua! :) Tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon! :wave:
 
Ei muutoksia eli edelleen 80,1kg. En kyllä odottanutkaan tuon tolkuttoman pudotuksen jälkeen mitään muuta. Tajusin juuri, että 10kg! Vain 10kg! Se tuntuu jotenkin niin paljon pienemmälle kuin jokin muu summa.

Vähitellen saa alkaa harrastella liikuntaa hieman aktiivisemmin. Olo alkaa tokeentua. Maailma kirkastuu, ulkona tulee lunta pyryttämällä eikä kyllä huvita tippaakaan lähteä ravaamaan kaupungille. Kyllä tämä taas tästä!

Pitkästä aikaa voisin taas vähän tehdä muutakin kuin päivitellä omaa napaani (ehkä taas jokin päivä taulukkoakin...). Alkaa olla energiaa muuhunkin kuin kohdun fiiliksien tunnusteluun. Ainakin nyt tiedän varmasti, missä se on ja miten sinne voi särkeä.

mimmi92 Tsemppiä! Se on vain nestettä. Suunta on kuitenkin koko ajan alas.

Kaikki uudet, joita en ole tervehtinyt, tervetuloa! Onnea matkaan! Toivottavasti teidän tienne ovat vähemmän karikkoisia kuin omat mutkani.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Samassa tilanteessa kuin maaliskuun aurinko. Ensin tosin oli se vatsatauti. Nyt kolmatta päivää noin 38C kuumetta, naurattaisi jos jaksaisi. Kävin lääkärissä katsastamassa tilanteen, mutta kohdun ei ainakaan pitäisi aiheuttaa tätä. Tavisflunssa ilmeisesti iski heikolla hetkellä... Katsotaan, kunhan toivutaan tästä taudista.
 
Paranemisia sairastuneille! :)

Ite oon nyt terve (tuntuu kyllä et olis taas uus flunssa tulossa), mutta liikkumaan en vaan yksinkertasesti oo jaksanu lähteä :( ruokavalio sentään pysyny kurissa ainakin toistaseks :)
 
Noniin, nyt ollaan taas mukana remmissä. Vaaka on taas menossa mukana, olen tyytyväinen ettei joulu näyttänyt tuoneen ekstrakiloja. Mutta jos laitetaan homma alkamaan alusta, kun oli tuo tauko, niin lähtöpaino on 101,2. Tästä se taas lähtee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Tsemppiä Gillian uuteen rutistukseen! :wave: Kuinka muuten, haluatko asettaa itsellesi jonkun tavoitepainon? :)

Itsehän olen tosiaan Cambridge-ohjelmalla... Oon vain lipsunut niin paljon että viimeiseen pariin kuukauteen ei ole paino oikein kunnolla tipahtanut ollenkaan. :mad: Semmoista plus miinus nolla junnausta melkeimpä viikosta toiseen... :p Mutta ihan omaa syytä! Ohjelma on kyllä hyvä jos sitä toteuttaisi niin kuin käsketään! :D Yritän nyt kuitenkin napata itseäni kovemmin niskasta kiinni että saisin selätettyä tuon 80 rajapyykin. ;) Tuossa CB-ohjelmassa muuten piti kans asettaa joku tavoitepaino kun sen aloitti... Tuntui typerältä asettaa mitään painotavoitetta kun mun tavoite on yksinomaan se että tulen raskaaksi! :D Ja vielä vähän omaa napaa ;) Tänään aloitan operaatio: ovulaation metsästyksen. :D Tänään on kp 10. Pidelkää peukkuja että tulee vahva ovis + tässä kierrossa niin saan kunnon jännitystä loppukiertoon! ;) :D
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 3S
Mariah333528.2.201598,675,081,1-0,24
tilastoija23-85,970,980,6+0,52
mimmi9223-68,460,067,5-1,72
pisamapeikko-1.6.2015100,689,099,0-1,92
Gillian27-101,285,0100,1-1,10
maaliskuun aurinko-28.2.201581,476,479,8-1,10
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Wou mimmi92! Hieno tulos! Varsinkin vielä kun on menkat päällä. :) Itsellä täällä käynnissä oviksen metsästys... Nyt on kp 14/28-31, mutta vielä ei oo ainakaan plussaa näkynyt... Toivottavasti kuitenkin tulisi ettei mee koko kierto hukkaan!
 
Jaaha, tämän viikon tulos 100,1 kg eli -1,1 kg. Erikoinen viikko takana, todella kivuliaat kuukautiset ja sen päälle vielä omituiset vatsaoireilut. Saa nähdä johtuiko painonpudotus siitä, kun liikunnat kuitenkin jäivät torstain jälkeen varsin vähälle. Mutta toisaalta, niin jäi myös syöminen.
Ensimmäiseksi tavoitepainoksi olen asettanut 85 kg, siinä vaiheessa voisimme ehkä alkaa yrittää raskautumista. Sitä ennen täytyy malttaa vielä mieli.

Hieno pudotus Mimmi92! Olemme ilmeisesti molemmat kärvistelleet menkkojen autuudessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Selätin kuumeen viimein eilen. Koko viikko yli 38C. Ei ollut hyvä olo missään vaiheessa ja mies vain nauroi, kun makasin peiton alla ja nuokuin kuunnellen äänikirjoja. Siitä huolimatta vain +0,5kg eli 80,6kg. Tänään on vielä toipumispäivä eli hieman kävelin vain ympyrää. Huomenna halli kutsuu ekaa kertaa sitten leikkauksen!
 
Moikka pitkästä aikaan ja ensihätään suuret onnittelut teille, jotka olette onnistuneet saamaan kiloja vähemmälle. Mä oon viettänyt hiljaiseloa ja nyt jätän tän ryhmän, koska plussasin Uuden vuoden jälkeen. Oon asiasta maailman onnellisin ja malttamattomin, mutta en vieläkään uskalla iloita, kun tiedän mitä kaikkea ikävää voi vielä mennä pieleen :( No, joka tapauksessa laihdutukset saa nyt vähään aikaan jäädä, ihan jo siitä syystä, etten tee pikkuiselle mitään stressiä tipahtaa pois.. Tsemppiä tänne kaikille ja etenkin, PLUSSATUULIA <3
 
Vähän pitää kehua itseensä, kun nyt menee niin hyvin tän laihdutusprojektin kanssa! Toivottavasti en retkahda, sillä tässä kolmen päivän aikana pudotusta on tullut jo -1,5kg. :) Itseasiassa on alkanut niin hyvin, että aika levollisin mielin odottelen menkkoja. Saa sitten taas neljä viikkoa lisäaikaa painon pudottamiseen, tekee hyvää muutenkin, mutta uskon että mahdollinen raskaus sujuisi helpommin jos saisin vielä muutaman kilon pois. Ja saanhan mä, kun vaan päätän niin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Sylin täydeltä onnea Empulinen!! :heart::heart::heart: No sä et sitten kauaa ehtinyt olla täällä... :D Lisään sut plussanneisiin. :) Onnea odotukseen! :wave:

Pisamapeikko Onnea satkun alituksesta!! :flower: :wave: Siitä se lähtee! :)

maaliskuun aurinko Täällä kans kova draivi päällä... ;) Eiköhän vedetä kunnon miinukset ensi maanantaiksi! :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Empulinen

Yhteistyössä