Rupeaisitko tyttöystäväkseni?

  • Viestiketjun aloittaja "Niko"
  • Ensimmäinen viesti
"Niko"
Tuli vaan mieleen, että onko minulla mitään toivoa?

Lyhyesti faktoja minusta:
-28-vuotias
-nettiriippuvainen
-pukeudun tyylittömästi ja rikkinäisiin vaatteisiin
-pitkäaikaistyötön
-ei ammattia
-huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden pelko
-ei mitään kokemusta seksistä
-harvoissa ihmissuhteissa ripustautuvainen
-ei ystäviä
-äänestän perussuomalaisia
 
"Miia"
Jos olet muuten mukava ihminen ja tavattais jossain niin miksen ? =)
Nettiriippuvuus yms. saattaa sit karista pois kun oikeen naisen löydät.
Olen varma et olet tutustumisen arvoinen ihminen mutta vaihtaisitko vaatteet ehjiin?
 
"Tota noin"
Et koska voisit olla oma lapseni. Etkä sinäkään alkaisi minun poikaystäväkseni, koska minä olen 52-vuotias, esikoiseni on sinua vain vuoden nuorempi ja mulla on jo kaksi lapsenlastakin :D
 
123MÄ456
Ap, onko sosiaalisten tilanteiden pelko niin vakava juttu ettet pysty lähtee ulos yms.?
Jos taas olet vaan ujo niin ehdottomasti en näkis mitään ongelmaa kanssasi olemiseen. Mut jos ongelmana esimerkiksi paniikkihäiriö tms. niin siihen saa apua.
 
Milja-Marika
Lähtisin kyllä sinun kanssas ulos vaikka syömään tai elokuviin. Millään ei ole mitään väliä jos henkilökemiat kohtaa. Yhdessä voisimme sitten ratkoa näitä sun ongelmia.
 
Nettiriippuvuus ja persuus hieman epäilyttää. Kokemukseni molemmista kylläkin rajoittuu yhteen ihmiseen, että varmaan nyt yleistän. Itse koen, että se nettiriippuvuus vie aikaa perheeltä ja yhdessäololta aivan liikaa. Tuntemani persu on myös rasisti ja omassa mielessäni nämä tarkoittavat suunnilleen samaa asiaa.
 
Ally87
Alkaisin sun kanssa tutustumisiin mutta olisitko valmis vaihtamaan kuteet siistimpiin tai ainakin semmoisiin jotka ei ole rikki? Olisitko valmis tinkimään netissä viettämästäsi ajasta jos löytäisit oikeanlaisen kumppanin?
 
"Niko"
Alkuperäinen kirjoittaja 123MÄ456;29966079:
Ap, onko sosiaalisten tilanteiden pelko niin vakava juttu ettet pysty lähtee ulos yms.?
Jos taas olet vaan ujo niin ehdottomasti en näkis mitään ongelmaa kanssasi olemiseen. Mut jos ongelmana esimerkiksi paniikkihäiriö tms. niin siihen saa apua.
Sosiaalisten tilanteiden pelko ei ole noin paha. Toisaalta esim. muissa kaupoissa kuin perus marketeissa käynti on usein vaikeaa eikä työnhaku oikein onnistu (en ole päässyt töihin edes työkkärin korotetulla palkkatuella).

Paniikkihäiriötä minulla ei ole.
 
"Niko"
Alkaisin sun kanssa tutustumisiin mutta olisitko valmis vaihtamaan kuteet siistimpiin tai ainakin semmoisiin jotka ei ole rikki? Olisitko valmis tinkimään netissä viettämästäsi ajasta jos löytäisit oikeanlaisen kumppanin?
Voisin halutessa/tarvittaessa vaihtaa vaatteet ehjempiin ja uudempiin. Pukeutumisella ei ole minulle oikeastaan kovin suurta merkitystä.

Haluaisin rajoittaa netissäoloaikaa aika paljonkin, mutta riippuvaisuus on riippuvaisuus, eikä siitä pääse eroon kovin helpolla.
 
"gäst"
[QUOTE="hmm";29966097]Meinaat että aapeen ominaisuuksilla pääsee lähihoitajaksi?[/QUOTE]

Lähes kuka tahansa pääsee lähihoitajaksi. Ainakin jos valehtelee soveltuvuuskokeessa hieman.
 

Yhteistyössä