SAA TULLA KAKKAA NISKAAN

  • Viestiketjun aloittaja paskiainen
  • Ensimmäinen viesti
paskiainen
Olen yrittänyt mieheni kanssa tosi pitkään lasta. Koska vauvaa ei ole kuulunut ja muutenkin heitellyt itselläni mielialat ja ukko käyttäytynyt mua kohtaan välillä tosi #&%?$!*, on meidän suhde ollut aika kovaa alamäkeä viime aikoina.

Sitten eräänä yönä tapahtui kauheita..en anna koskaan itselleni anteeksi..ikinä ei kymmenen vuoden yhdessäolomme aikana ole tapahtunut vastaavaa..eikä lähellekään sinne päinkään.

14.5. petin miestäni pahimmalla mahdollisella tavalla

15.5. halusin vain olla huonon omantuntoni vuoksi mieheni kainalossa koko päivän ja harrastimme seksiä. (mies ei edelleenkään tiedä mitä olen tehnyt)

82 tuntia pettämisestä otin katumuspillerin. (tiedän, maksimiaika 72h) Kuitenkin pilleripakkauksessa luki, että voi tepsiä pitemmänkin ajan jälkeen.

Tapahtumien jälkeen olen ollut mieheni kanssa sängyssä lähes päivittäin.

Suunnilleen 26.5. olisi pitänyt kuukautiset alkaa. Ikinä ne eivät ole myöhässä olleet. Jos jotain poikkeusta tulee, niin kuukautiset alkavat liian aikaisin, kuin liian myöhään.

Kovasti olen rukoillut, etten olisi raskaana, sillä isäehdokas voi olla se väärä.

Lapsi olisi kuitenkin enemmän kuin tervetullut, sillä sitä olemme yrittäneet kohta vuoden.

En tajua, miksi menin juomaan itseni sekaisin sinä iltana, kun tämä kamala tapahtuma tapahtui. Harvoin juon, enkä yleensä koskaan ilman miestäni. Koskaan ennen ei ole muut miehet tehnyt minuun mitään vaikutusta.

Elämäni on pilalla. Aborttia en ole koskaan hyväksynyt.

Sen olen päättänyt, etten halua miehelleni tapauksesta kertoa...olette te sitten mitä mieltä tahansa. Yhdesti mieheni jäi kiinni pettämisestä ja se satutti minua niin paljon, ettei mikään koskaan voi niin paljoa satuttaa. Annoin anteeksi, sillä ei ole elämää ilman meitä kahta. Me kuulumme toisillemme. Mies oli tuolloin katuvainen ja tiesin, ettei hänellä ollut tunteet pelissä ja tiedän ettei se tule toistumaan.

En tiedä miten kerron miehelleni, jos aborttiin päädyn. En todellakaan halua ottaa sitä riskiä, että mieheni joutuisi kasvattamaan tietämättään toisen lasta.

Onko mitenkään mahdollista, että tuo katumuspilleri vaikutti siihen väärään tekoon ja tuleva lapsi olisi mieheni...

ELÄMÄLLÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN MERKITYSTÄ...

Tiedän, ettette hyväksy tekoani ja arvostelette sitä kovasti. Olen kuitenkin kärsinyt teostani aivan mielettömästi, joten opetuksen olen saanut..ja varsinkin jos nyt todella olen raskaana, niin se jos jokin on kunnon opetus..

onko minulla enää tulevaisuutta...apua..
 
wierras
Sattuuhan tuota :hug:
Jos syrjähyppy on yhtään samanvärinen kuin miehesi, en kertoisi mitään. En itsekään selvittäisi kumpi on lapsen biologinen isä. Isyys kun ei ole vain biologiaa, vaan lapsi on sen joka sen kasvattaa.
Mahdolliset sukupuolitaudit kyllä huolettaa. Jos sait jotain, miehesikin saa sen...
 
Onko teillä tutkittu, miksi vauvaa ei ole alkanut kuulua? Mitä jos se johtuu siitä, ettei miehesi voi saada lapsia? Mitä jos tahdotte joskus toisen lapsen, jota ei ala sitten kuulua ja tutkimuksessa selviää, ettei miehesti ole voinut saada ensimmäistäkään?
 
Myötätuntoinen
Voi sua, en oikein tiennyt ensin mitä sanoa... Tuli kuitenki mieleen et voiskohan isäehdokasta testata lapsen synnyttyä?? Kysy vaikka kriisipuhelimesta tai jostain nimettömänä voiko sitä tehdä niin ettei miehes saisi tietää... Rohkeutta!!!
 
Entä jos lapsella sitten olisikin joku perinnöllinen sairaus ja selviäisikin, ettei se voi olla oman miehesi, tms..? Tämmönen hullu ajatus vain tuli mieleen, vaikka itsekin ehkä kallistuisin siihen vaihtoehtoon, että jos lapsi tulisi se olisi oman miehen, enkä ajattelisikaan sitä toista vaihtoehtoa...

Jospa ne menkat on sekaisin vain siitä jälkiehkäisystä johtuen. :hug:
 
tääonprovo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:34 paskiainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:33 vieras kirjoitti:
Sulla on kierto nyt päin peetä sen hormooniannoksen takia. Voi olla kauankin sekaisin. Tai sit oot raskaana.
minkä hormoniannoksen?? :ashamed:
Huoh. No sen KATUMUSPILLERIN takia. Vai unohditko provo että väitit ottaneesi sellaisen?
 
paskiainen
Siis tosiaan, se hormoniannos tarkoitti sitä pilleriä..

Voi tuo rauhoitti vähän mieltäni..Itselläni jo kaksi lasta edelleen eikä koko elämäni aikana ole kuukautiset olleet päivääkään myöhässä ilman, että olen raskaana..Mutta toivottavasti se johtuisi siitä pilleristä sitten..

Tiedän, että pitää miehelle kertoa siitä, mutta kun on lapset ja kuitenkin kohtuu hyvä elämä takana ja oma talo ja suunnitelmissa omakotitalon hankinta ja kaikkea..ja paljon reissuja tiedossa ja muuta ihanaa..en haluaisi meidän mukavaa elämää pilata omalla #&%?$!* virheelläni, joka ei merkannut mulle mitään..sitä kun pienten lasten äitinä harvoin juo alkoholia, niin pää näyttää menevän ihan sekaisin..tyhmää tietty puolustella itteeni..mutta jos miehelleni kerron, ei hän anna anteeksi..tunnen hänet..

odottelen tässä vielä kuukautisten alkamista..toivon sitä todella, että uskalletaan taas ensi kierrolla yrittää YHTEISTÄ lasta..

No sen vuoksi lapsen teko nyt vaikeampaa, kun toinen munatorvi poistettu..siksi vähän hankalempaa raskaaksi tulo..
 
vinttis
miten sä olet uskaltanut vieraan kanssa touhuta ilman kumia??

toivottavasti kaikki ratkee hyvin päin ja jälkiehkäisypilleri voi siirtää myös menkkoja alkamaan myöhemmäks
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:34 kerron teille kirjoitti:
Ompa täällä palstalla yksi vakkari mustakin jonka nuorimmainen saanut alkunsa samanlailla :whistle:
oletan että kyseessä olet sinä itse niin kysyisin että tietääkö miehesi että nuorimmainen ei ole hänen?
 
kieltämättä
Ajattele asiaa miehesi vinkkelistä... Meinaatko oikeasti, että salaisuutesi pysyy salaisuutena. Mitä sitten kun miehesi saa tietää? Haluatko kantaa sisälläsi tuollaisen tiedon jos nyt olet raskaana?
Mitäs sitten kun vieraan lapsi on maailmassa ja miehesi saa tietää. Hyppii varmaan riemusta ja avo/avioliitto jatkuu onnellisen elämänne loppuun asti. Mitä sitten vaikka miehesi petti sinua joskus ammoisina aikoina? Ei se tee teostasi yhtään hyväksytympää. Et sinä saa sillä mitään anteeksi. Mitä jos joku tekisi sinulle noin?
Ei en kannusta aborttiin vaan rehellisyyteen. Mitä se sitten onkaan. Mutta jos tuo jää salaisuudeksi, niin melkoisen huteralle jalustalle meinaat kasata perheen. Sitä ei miehesi eikä etenkään lapsesi ansaitse.
 
kerron teille
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:42 utelias kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:34 kerron teille kirjoitti:
Ompa täällä palstalla yksi vakkari mustakin jonka nuorimmainen saanut alkunsa samanlailla :whistle:
oletan että kyseessä olet sinä itse niin kysyisin että tietääkö miehesi että nuorimmainen ei ole hänen?
Noup, en ole minä, vaan ihan "tunnettu" vakiopersoona täällä palstalla...
tykkää ferrareista
 

Yhteistyössä