Saako teidän KOLMASLUOKKALAISET katsoa salkkareita?

  • Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397270]:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nauran siksi, koska TV:ssä on hieman pahempiakin ohjelmia, kuin Salkkarit.[/QUOTE]

Salkkareista tässä puhutaan. Se vanhempi joka tajuaa kieltää salkkarit, osaa kyllä valita niistä muistakin.
Roskaa ei edes tarvitse erityisesti kieltää, kun sitä ei vaan meillä katsota. Lapset on jo aika hyvin oppineet valikoimaan mitä katsovat.
 
"vieras"
Vai että Salkkarit on "roskaa" ja Salkkareiden katsojat on omituisia? No kumma kyllä se on kuitenkin yksi Suomen katsotuimmista TV-ohjelmista vuodesta toiseen. Salkkareilla on ollut joskus miljoonayleisökin. Suomessa on sitten varmaan melko paljon omituisia ihmisiä. Miljoonayleisö on kuitenkin paljon, kun otetaan huomioon Suomen asukasluku ja asukasluvusta vähennetään ne ihmiset ja perheet, jotka eivät omista televisiota.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24397313]Vai että Salkkarit on "roskaa" ja Salkkareiden katsojat on omituisia? No kumma kyllä se on kuitenkin yksi Suomen katsotuimmista TV-ohjelmista vuodesta toiseen. Salkkareilla on ollut joskus miljoonayleisökin. Suomessa on sitten varmaan melko paljon omituisia ihmisiä. Miljoonayleisö on kuitenkin paljon, kun otetaan huomioon Suomen asukasluku ja asukasluvusta vähennetään ne ihmiset ja perheet, jotka eivät omista televisiota.[/QUOTE]

Se että seiskaa luetetaan ei tee siistä laatulehteä, sama pätee salkkareihin.
Itse en halua välittää lapselle niitä "arkisia" ongelmia mitä ko. julkaisuissa käsitellään.
 
opula
Meillä ei 7v katso eikä tule katsomaan 9v ikäsenäkään. Mutta kertoi jo viime vuonna (eskarivuotena), että eskarikavereista osa oli puhunut, kuinka katsovat salkkareita. En voi ymmärtää.
 
[QUOTE="vieras";24397313]Vai että Salkkarit on "roskaa" ja Salkkareiden katsojat on omituisia? No kumma kyllä se on kuitenkin yksi Suomen katsotuimmista TV-ohjelmista vuodesta toiseen. Salkkareilla on ollut joskus miljoonayleisökin. Suomessa on sitten varmaan melko paljon omituisia ihmisiä. Miljoonayleisö on kuitenkin paljon, kun otetaan huomioon Suomen asukasluku ja asukasluvusta vähennetään ne ihmiset ja perheet, jotka eivät omista televisiota.[/QUOTE]


Ei mua hävetä katsoa roskaa. Mulle salkkarit on aivot narikkaan viihdettä. Miksi aina pitäisi koko valveillaolo tehdä jotain hyödyllistä? Voihan sitä välillä relatakin.
 
"Vieras"
Saa katsoa, mutta meillä onkin sen verran fiksu lapsi, että se osaa erottaa tv-ohjelmien tapahtumat todellisuudesta ja jos jokin juttu jää vaivaa pientä mieltä se puhutaan poikki pinoon ja halki
 
vieras*
[QUOTE="Vieras";24398331]Saa katsoa, mutta meillä onkin sen verran fiksu lapsi, että se osaa erottaa tv-ohjelmien tapahtumat todellisuudesta ja jos jokin juttu jää vaivaa pientä mieltä se puhutaan poikki pinoon ja halki[/QUOTE]

Lapsen kaveri oli niin fiksu jo 4 v.

Vuosia myöhemmin samainen fiksu lapsi oli niin koukussa ko. sarjaan että muisti kesken ystävänsä 6 v. juhlat, että *heeei salkkarit alkaa voinks mä katsoa ne*.
 
"äiti"
meillä ei katso kukaan. Ihmettelin talvella, miksi mun 5 v tekee niin pahoja kysymyksiä mielisairaudesta ja huumeista. Selitys löytyi siitä kun naapurin lapsi 8 v saa katsoa salkkarit ja se oli selittänyt mun 5 v lapselle, mitä niissä oli tapahtunut. Katoin sitte netistä niitä jälkikäteen ja huh huh mitä kamaa, todella karmaisevia ne ahdistelija-kohtaukset!
 
.......
Silloin aikoinaan kun Salkkarit alkoi, katsoin sitä aivan alusta asti, kuten myös joitakin muita "aikuisten" sarjoja. En ymmärtänyt läheskään kaikkea, mitä sarjassa tapahtuu, mutta Salkkarit oli ehdoton lempisarjani silloin. Ihmettelin, miksi aikuiset haluaa suudella ja sitten mennä alasti peiton alle, jos he tykkäävät paljon toisistaan. Anygays, kohta leikin kavereiden kanssa barbeilla peitonheilutusleikkejä.
Salkkareista opin, mikä on homo, abortti, strippari ja paljon muuta kivaa. Hyvin opettavainen ohjelma. :whistle:
 
vv
Lapsi on katsonut mun kanssa Salkkarit syntymästään asti. :D Nyt ollessaan 6v. ei ne enää oikein kiinnosta ja meneekin muihin touhuihin salkkisaikaan. Jos alkaa uudestaan jossain vaiheessa kiinnostamaan, saa toki katsoa. :)
 
Silloin aikoinaan kun Salkkarit alkoi, katsoin sitä aivan alusta asti, kuten myös joitakin muita "aikuisten" sarjoja. En ymmärtänyt läheskään kaikkea, mitä sarjassa tapahtuu, mutta Salkkarit oli ehdoton lempisarjani silloin. Ihmettelin, miksi aikuiset haluaa suudella ja sitten mennä alasti peiton alle, jos he tykkäävät paljon toisistaan. Anygays, kohta leikin kavereiden kanssa barbeilla peitonheilutusleikkejä.
Salkkareista opin, mikä on homo, abortti, strippari ja paljon muuta kivaa. Hyvin opettavainen ohjelma. :whistle:

Olin jo äiti, kun salkkarit alkoivat, mutta ihan samoin mäkin noita juttuja opin telkkarista muista sarjoista.
 

Yhteistyössä