saako zalandosta laskulle vaikka luottotiedot oie mennyt?

  • Viestiketjun aloittaja dddddd
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
[QUOTE="mmm";27582856]miten ihmeessä olet pystynyt tilaamaan kun ei ole enää lasku mahdollisuutta siinä ?[/QUOTE]:confused: itse ainakin tilasin juuri laskulla. eli miten niin ei ole lasku mahdollisuutta?
 
"niinpä"
Miten saatte monella tonnilla teettekö useita tunnuksia? Riittäkö pelkän s.posti osoitteen vaihto uuteen tunnukseen?

Joo mullekki lähetti laskulla ja kaks päivää myöhemmin tuli s.postiin vietsi että ovat vastaan ottaneet palautukseni :( eli ei taida oikeesti lähettää mitään jos ei ole luotot kunnossa :(
 
mkstp
Itse sain luottotiedottomana laskulle oikeastaan vahingossa, ihmettelin vähän kun tilasin ja meni kokonaan ohi paypal/korttimaksu vaihtoehdot, ruudulla oli yhtäkkiä tilausvahvistus ja maksutapana lasku.
Olin varma että sieltä tulee myöhemmin pyyntö muuttaa maksutapaa, muttei tullut.

Mahti ihana 150e takki alesta tuli postissa ja maksoin laskun samantein pois :)
Eihän tuo haittaa mutta veikkaan että muuttavat sääntöjä tiukemmaksi kun luottotiedottomat alkaa tilaileen monen sadan euron settehä ja jättää maksamatta...
 
"vieras"
Sain kanssa laskulle 190e kahdet kengät, eivät kyllä ole vielä tulleet mutta lukee, että Lähetetty. Tiedä sitten, tilasin 18.11. eli ainakin melko pitkä toimitusaika, kun monista nettikaupoista tulee alle viikossa..
 
timoooo
kun teet tunnuksen zalando niin kijoita nimesi alkukirjaimet isolla. Uuden tilauksen saat tehtyä samalla hetulla vaikka sata kertaa kunhan luot ensin uuden tilin zalandolle. helppoa! ;)
 
hmm...
[QUOTE="niinpä";27584385]Miten saatte monella tonnilla teettekö useita tunnuksia? Riittäkö pelkän s.posti osoitteen vaihto uuteen tunnukseen?

Joo mullekki lähetti laskulla ja kaks päivää myöhemmin tuli s.postiin vietsi että ovat vastaan ottaneet palautukseni :( eli ei taida oikeesti lähettää mitään jos ei ole luotot kunnossa :([/QUOTE]

Mulle tuli eka paketti, kaikista muista oli tullut paluuposti s.postiin että tilaamani tuotteet on muka kaikki (kolmesta muustakin paketista) loppu. Mikserivät vaan suoraan ilmoita mikä se syy laskun eväämiselle on, eikö tollanen valehtelukin oo vähän kyseenalaista?
 
qq
[QUOTE="lissu";27377748]Jos multa olis luottotiedot menneet, vaatteiden tilaaminen netistä olis viimeinen asia, joka tulis mieleeni.[/QUOTE]

luottotietosi on menneet aikoja sitten, töitä ei ole eikä tule, sossu maksaa kulut, sekä ulosotossa on kamaa niin paljon valmiiksi ettei voisi vähempää kiinnostaa mitä sinne menee niin miksen tilaisi itselleni vaatteita ilmaiseksi?
Sanoppa se, tai jätä mieluummin sanomatta koska et tiedä asiasta kummiskaan mitään.
 
qq
taitaa olla niin että zalando on ruvennut tutkimaan luottotiedot kun tuntuu nyt järjestään kaikki tilaukset peruuntuvan, tosin syyllä ettei ole tuotetta saatavilla mutta eipä ole pariin päivään tullut vastaan tuotetta mikä olisi ollutkaan enää.
 
45öp
[QUOTE="vieras";27614224]Sain kanssa laskulle 190e kahdet kengät, eivät kyllä ole vielä tulleet mutta lukee, että Lähetetty. Tiedä sitten, tilasin 18.11. eli ainakin melko pitkä toimitusaika, kun monista nettikaupoista tulee alle viikossa..[/QUOTE]

oletko kattonut toimituksen seuraamisesta online. että onko ne antanut pakettia eteenpäin ?
 
[QUOTE="sss";27400024]Joo saa tilattua mutta eivät lähettäneet niitä vaikka vahvistus tuli. Odottanut jo kolme viikkoa[/QUOTE]

..Ite tilasin zalandolta ja sieltä kesti aika pitkään tullessa :D et kannattaa vaa malttaa..
 
kusipäät
mitä vittua se kenellekkään kuuluu jos toiset haluaa kusta omat tietosa,eipä se oo teijän pussista pois.itellään on menny jo toisen kerran ja en välitä vitunkaa vertaa jos jollekki se on ongelma,meinaa mulle se ei oo.oon perheellinen ihminen ja hyvin pärjään vaikka ei ookkaa niitä HELVETIN LUOTTOTIETOJA KUNNOS.joten te vitun viisastelijat tehkää oma foorumi ja avautukaa toisillenne tai voitte vaikka pitää sen turpanne kiinni.
 
ymmärrätkö?
Alkuperäinen kirjoittaja kusipäät;27742600:
mitä vittua se kenellekkään kuuluu jos toiset haluaa kusta omat tietosa,eipä se oo teijän pussista pois.itellään on menny jo toisen kerran ja en välitä vitunkaa vertaa jos jollekki se on ongelma,meinaa mulle se ei oo.oon perheellinen ihminen ja hyvin pärjään vaikka ei ookkaa niitä HELVETIN LUOTTOTIETOJA KUNNOS.joten te vitun viisastelijat tehkää oma foorumi ja avautukaa toisillenne tai voitte vaikka pitää sen turpanne kiinni.
Saatko yhteiskunnalta tukia? Oletko töissä? Elämänhallintasi tuntuu oman avautumisesi perusteella olevan niin kehnoa, että tuskin töitä pystyt tekemään. Tiedätkö millä mahdolliset toimeentulo-, asumis- ym. saamasi tuet maksetaan? Entä lastesi mahdolliset päivähoitomaksut tai heidän koulunkäyntinsä? Minun ja muiden kunnollisten ja vastuullisten maksamilla verorahoilla. Meidän pussistamme menee myös sinun aiheuttamasi luotto- ym. tappiot, jotka teet olemalla välittämättä v.kaan vertaa kunniallisuudesta, johon liittyy myös se, ettet tolla arvomaailmalla pysty kasvattamaan myöskään lapsiasi itsenäiseen ja kunnialliseen elämään.
Että semmosta.
 
PPP
Kyllä saa ilman luottotietoja,itse tilasin juuri 2 pakettia molemmat arvoltaan hiukan alta 300€ ja hienosti tuli perille,tuttava saanut 9 pakettia läpi vaihtamalla vain s-posti osoitetta ;)
 
zalando fani
oon ite tilannu nyt 2000e helvetisti upeita vaatteita en todellakaan maksa. Vituttaa noi saatanan kunnon kansalaiset ja rikkaat ihmiset jotka ei osaa muuta ku valittaa jos toiset tilaa ilmatteeks vaatteita ku ei niihin muuten ole varaa
 

Yhteistyössä