Saanko esitellä : hömpötysharrastukseni :)) Laittakaa muutkin kuvia omistanne :)

"hmm"
Kynsiä olen käynyt jo kehaisemassa, hienompaa vain pukkaa:)

Nyt vasta kiinnitin huomiota itse käsiin(sormet, nivelet).Mietin mahdatko sairastaa kanssani samaa sairautta..

Ei todellakaan ole tarkoitus loukata.Ihan hätkähdin kun huomasin samoja piirteitä ku omissani.
(mikäli siis kuvien kädet olivat sinun)
 
[QUOTE="hmm";25016918]Kynsiä olen käynyt jo kehaisemassa, hienompaa vain pukkaa:)

Nyt vasta kiinnitin huomiota itse käsiin(sormet, nivelet).Mietin mahdatko sairastaa kanssani samaa sairautta..

Ei todellakaan ole tarkoitus loukata.Ihan hätkähdin kun huomasin samoja piirteitä ku omissani.
(mikäli siis kuvien kädet olivat sinun)[/QUOTE]

osa käsistä ystäväisten :)

Kiitos !
 
sfsf
Heh, innostuin silloin viikko sitten niin paljon tästä keskustelusta, että tilasin sen mimaxin setin. Ekat kynteni on ollut nyt viitisen päivää, toistaiseksi ainakin pysyneet :) Ihan hauskaa oli niitä väsätä, vaikka lopputulos ei todellakaan ollut mikään 10+ :D Ensi kerralla pitää viilata tipin raja paremmin, levittää geeli tasaisemmin ja liimata tippi paremmin! Mutta silti tuli heti ihan ok siistit, erityisen tyytyväinen olen kynsien muotoon ja pituuteen ja siihen, että kynnet ei ole mitenköön könttiset/paksut. Kuvassa tummansininen ranskalainen kynsilakka. Kuva on vähän huono, otin sen webbikameralla, mutta ihan realistisen kuvan siitä kuitenkin saa!

http://aijaa.com/v.php?i=009809058719.jpg

Kommentteja?
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
sfsf
Tekisi mieli kokeilla jotain glittergeelausta seuraavaksi, mutta olen vähän "kynsirajoittunut" omien kätösteni suhteen. Muilla kaikki koristeelliset on ihania, mutta omaan tyyliini sopii parhaiten ihan vaan värilliset kärjen - erityisen ihastunut olen juuri mustaan tai punaiseen ranskalaiseen :) Jotain värigeeliä kyllä kokeilen ensi kerralla, nythän noissa on vaan kynsilakka.

Ihmeen hyvin muuten tottunut rakennekynsiin, vaikka mun omat kynteni on tosiaan ihan lyhyet! Kyllä kädet näyttää niin paljon nätimmiltä näissä, olo on paljon huolitellumpi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
Kiitos Iita! Olisko sulla mitään vinkkejä tippirajan häivyttämiseen? Se oli mielestäni todella haastavaa, viilasin ikuisuuden ja raja näkyy silti.
no, vaikuttaa minkä väristä geeliä laittaa sitten siihen päälle, on olemassa ihan kirkasta ja sitten taas sellasta luonnonvaaleaa/läpikuultavaa ( tuo viimeksi mainittu antaa enemmän "anteeksi" jos ei jaksa viilata rajaa ) .

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;25058306:
no, vaikuttaa minkä väristä geeliä laittaa sitten siihen päälle, on olemassa ihan kirkasta ja sitten taas sellasta luonnonvaaleaa/läpikuultavaa ( tuo viimeksi mainittu antaa enemmän "anteeksi" jos ei jaksa viilata rajaa ) .

:)
Mä häivytin rajan asetoonilla. Eli hinkkasin asetooniin kostutetulla pumpulipuikolla. Ei mennyt montaa sekuntia, kun raja muuttui luonnollisemmaksi.
 
sfsf
Poistin ekat kynteni 1½ jälkeen ja askartelin uudet. Tällä kertaa olen ihan supertyytyväinen! Kynsinstä tuli tasaiset, tarpeeksi ohuet, tippirajat ei näy ja muutenkin siistit! Viilasin ne vähän pyöreämmiksi, tykkään niistä ehkä enemmän. Olen tosi yllättynyt että jo toiset itse tekemäni kynnet on näin siistit ja hyvät! En vieläkään kikkaillut mitään koristeluja, sillä tykkään lakkailla kynsiäni ja vaihtaa lakkaa pari kertaa viikossa. Kuvassa OPIn kimallelakkakärjet ja päällä OPIn top coattia.



Kommentteja? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hölmölän-iita
Poistin ekat kynteni 1½ jälkeen ja askartelin uudet. Tällä kertaa olen ihan supertyytyväinen! Kynsinstä tuli tasaiset, tarpeeksi ohuet, tippirajat ei näy ja muutenkin siistit! Viilasin ne vähän pyöreämmiksi, tykkään niistä ehkä enemmän. Olen tosi yllättynyt että jo toiset itse tekemäni kynnet on näin siistit ja hyvät! En vieläkään kikkaillut mitään koristeluja, sillä tykkään lakkailla kynsiäni ja vaihtaa lakkaa pari kertaa viikossa. Kuvassa OPIn kimallelakkakärjet ja päällä OPIn top coattia.



Kommentteja? :)
kauniit on :) !!
 
Siis Iita ja muutkin aivan ihania kynsiä!!!!!! Pakko saada!!!!

Olis pari kysymystä teille konkareille.... Eli jos ei ole ikinä tehnyt kynsiä niin mistä kannattaa aloittaa? Mistä tilata matskua, mistä "ohjeet" kynsien laittoon, ym. Mulla alkais kohta äippäloma niin ois aikaa tehdä!!!!

Pakko vielä kuolata teidän kuvia!!!
 
Siis Iita ja muutkin aivan ihania kynsiä!!!!!! Pakko saada!!!!

Olis pari kysymystä teille konkareille.... Eli jos ei ole ikinä tehnyt kynsiä niin mistä kannattaa aloittaa? Mistä tilata matskua, mistä "ohjeet" kynsien laittoon, ym. Mulla alkais kohta äippäloma niin ois aikaa tehdä!!!!

Pakko vielä kuolata teidän kuvia!!!
Itse kattelin tosi paljon netistä ihan google-haulla ohjeita ja sitten tekemällä oppii ja kehittyy.

Mimaxilla on aloituspaketteja esimerkiksi :)

Mukavaa näpertelyä :)
 

Yhteistyössä