Saat...pervo huutonetissä!

  • Viestiketjun aloittaja Kulkuset pois
  • Ensimmäinen viesti
Kulkuset pois
Katselin aamun sähköpostiviestejä ja huutonetissä tuli myyjälle kysymys koskien myytävistä pikkuhousuistani. Pervo kyseli, että voinko luovuttaa ne pikkarit ja alustopin käytettynä. Voi vitsi mitä pervoja siellä liikkukaan! Vieläkin oksettaa tuo viesti mitä siinä luki...
 
vieras
onkohan sama, josta täällä oli aiemminki kirjotusta.. Sattumoisin vielä tiedän tämän ihmisen.. Minultakin kerran osti käytetyt kengät ja taisipa itselleen mennä "käyttöön"..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mitä väliä? Pyydät 20? extraa, jos myyt ne suoraan päältäs :D
Jo pelkkä viestin lukeminen kuvotti niin paljon, etten uskaltaisi ajatellakaan mitä se eläin tekisi noilla alusvaatteillani
Höpöhöpö... OIkeesti, en ymmärrä, että mitä väliä sillä on, jos joku runkkais sun alushousut päässä? Sä olisit saanu rahaa, ja ethän sä muutenkaan tiedä, mihin käyttöön sun huutiksessa myymäs tavarat menee?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:
Oliko kyselijä paikasta, jonka nimi alkaa T:llä?
No, itse asiassa se alkaa V:llä. Palautetta -0
Ok, ei sitten ole sama.. Minulta siis yks tyyppi osti kenkiä ja kertoi "tyttöystävän" olevan hulluna kenkiin ja hän noutaa vaan ne.. Asustelee tässä lähistöllä ja kävi meiltä kotoa hakemassa kengät, siinä vielä naureskeli, että emännälle kengät.. Kaveri sitten tunsi tämän miehen ja kertoi, että ostelee niitä naisten vaatteita omaan käyttöönsä.. Katselin hänen huutojaan, niin oli nuortenkin vaatteita huutanut.. Hänestä tuolloin tehtiin ilmoitus (asiaan liittyi siis muutakin) ja tunnus suljettiin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kukaan normaali käytettyjä alushousuja osta
PEESI!
Onko ap. siis kuitenkin normaali, kun näköjään myy alushousujaan? Myyminen on ok. ostaminen on saatanasta?
Ainahan sitä voi kaupata kaikkea itselleen ylimääräistä pois :D Mutta oikeasti, kuka normaali ostaa käytettyjä alushousuja omaan käyttöönsä? Aika vaarattomia nuo käytetyistä alushousuista kiksejä saavat kuitenkin on, huutonetti on varmaan ihan edullinen paikka niitä ostella. En mitenkään sitä tuomitse, paremminkin ap:ta voi pitää hieman naivina. Hän voi kysyjälle vastata, ettei aio niitä pesemättöminä laittaa.

Muistan kun täällä joskus kauhisteltiin myytäviä mammsloggeja, joissa oli pesussa jääneitä tahroja, niistä oli joku mies tarjonnutkin, jolla oli omakuvauksessa jotain, että hän ostelee rähjäisiä alusvaatteita fetisseihinsä.
 
Meitä on joka junaan, joku kiihottuu käytetyistä alushousuista, jotakuta toista kuvottaa ajatus että joku nuuskisi hänen käytettyjä kalsareitaan kikkeli kädessä. Kyllä mä voisin myydä mun alushousut päältä, jos joku hullu niistä haluu maksaa :D
 
cv
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meitä on joka junaan, joku kiihottuu käytetyistä alushousuista, jotakuta toista kuvottaa ajatus että joku nuuskisi hänen käytettyjä kalsareitaan kikkeli kädessä. Kyllä mä voisin myydä mun alushousut päältä, jos joku hullu niistä haluu maksaa :D
niin mäkin :)
 
pera-prvo
Alkuperäinen kirjoittaja cv:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Meitä on joka junaan, joku kiihottuu käytetyistä alushousuista, jotakuta toista kuvottaa ajatus että joku nuuskisi hänen käytettyjä kalsareitaan kikkeli kädessä. Kyllä mä voisin myydä mun alushousut päältä, jos joku hullu niistä haluu maksaa :D
niin mäkin :)
Mitö maksaa? ja minkö kokoiset? ;)
 
näätä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainahan sitä voi kaupata kaikkea itselleen ylimääräistä pois :D Mutta oikeasti, kuka normaali ostaa käytettyjä alushousuja omaan käyttöönsä?
Kenelle niitä sitten pitäisi ostaa, jos ei itselle...? Anopille? :eek:
Mikäs se ois kivempi lahja anopille kuin käytetyt pikkarit :D

 

Yhteistyössä