Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En varsinaisesti laihduta mutta olen aloittanut elämäntaparemontin ja olen laihtunut.Kana ja kala vaan ruvennut tökkimään kun usean kk nyt syönyt niitä. Uusia ideoita? Eikä haittaa jos ne olisi kevyitä mutta ruokaisia ja siinä sivussa kilotkin putoaisi niinkuin nytkin on tapahtunut.
 
En varsinaisesti laihduta mutta olen aloittanut elämäntaparemontin ja olen laihtunut.Kana ja kala vaan ruvennut tökkimään kun usean kk nyt syönyt niitä. Uusia ideoita? Eikä haittaa jos ne olisi kevyitä mutta ruokaisia ja siinä sivussa kilotkin putoaisi niinkuin nytkin on tapahtunut.
Entäs kananmunat?
Tee munaisa salaatti...tai munakas mihin laitat mukaan juustoa, tomaattia ym ym...mistä tykkäätkin?
 
vierailija
Täällä on varjossa 17,5astetta.

Mies osti vasta yksi päivä purkin suolakurkkuviipaleita kaupasta mutta ei siinä kestänyt kauan kun ne meni jo parempiin suihin :oops:
Ai hitsi kun välillä niihin iskee himo :D
 
vierailija
Mitä suolakurkkuja ihmiset ostaa kun itsestä kaikki ne ovat ihan kamalia.Itse tehtynä parempia mutta aina ei jaksa itse tehdä kun ne tekeytyy niin kauan.
Ne Felixin maustekurkkuviipaleet suolaiset ei yhtään lisättyä sokeria ovat herkullisia. Pieni purkki, musta etiketti ja kansi.

https://www.google.com/search?q=felix+suolakurkku&client=ms-android-sonymobile&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj-kKf2067iAhXqxaYKHfWbDHMQ_AUoAXoECAkQAQ&biw=360&bih=512&dpr=2#imgrc=B7BR-H-dEMo4HM
 
Mitä suolakurkkuja ihmiset ostaa kun itsestä kaikki ne ovat ihan kamalia.Itse tehtynä parempia mutta aina ei jaksa itse tehdä kun ne tekeytyy niin kauan.
Herkkumaa maustekurkkuja, eivät maistu yhtään makeahkolle tai etikalle.
Mä en osta enää ikinä kaupoissa irtomyynnissä olevia suolakurkkuja kun näin kerran yhden miehen kalastelevan kurkkuja altaasta paljain käsin. :sick:
En minäkään, ostan aina sen pönikän mikä avataan joko siitä klipsusta vetämällä tai purkin avaajalla.
 
vierailija
Suolakurkut on hyviä helteellä, mutta nehän turvottaa. :rolleyes:
Yksi ilta vedin iltapalaksi sellaisen pienen 100g sipsi pussin. Ajattelin vain vähän maistaa mutta Hups menikin kaikki.. :oops:
 

Yhteistyössä