Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On muuten meetvursti niin suolainen, et riittää 5 siivua maustamaan tavallisenkokoisen lihapakkauksen sisällön. Saksilla vaan ohuiksi suikaleiksi ja siinä on kaikki mausteetkin:D
 
Taisit päättää mun tän päivän sapuskan.

Naudanpaistia (jauhelihana kensties), sieniä, smetanaa ja suolakurkkulohkoja stroganoviksi. :p Lisukkeena vois olla vaiks höyrytettyä kukkakaalia.
Kuulostaa herkulta:coffee:
Tällä säällä ei oikein tunnu maistuvan oikein mikään ruoka, eilenkin kävelin kaupassa ruokatavaroitten ohi enkä keksinyt yhtään mitään kunnon ruokaa mitä olis halunnut tehdä ja syödä.
 
r0s
Kuulostaa herkulta:coffee:
Tällä säällä ei oikein tunnu maistuvan oikein mikään ruoka, eilenkin kävelin kaupassa ruokatavaroitten ohi enkä keksinyt yhtään mitään kunnon ruokaa mitä olis halunnut tehdä ja syödä.

Tee vaikka satsi pieniä lihapullia ja napsaise silloin tällöin yksi jääkaapista suuhun. Tai pilko valmiiksi juustoa. Tai osta suolapähkinöitä.
 
Taisit päättää mun tän päivän sapuskan.

Naudanpaistia (jauhelihana kensties), sieniä, smetanaa ja suolakurkkulohkoja stroganoviksi. :p Lisukkeena vois olla vaiks höyrytettyä kukkakaalia.
Kuulostaa niin tuhdilta eväältä et mä jaksaisin varmaan ruokalusikallisen:ROFLMAO:
Tuli tuosta mieleen et ootko tehny koskaan moskovan pataa? On kans hyvää mut niin tuhtia et ehdoton talven/syksyn pakkassafka.
 

Yhteistyössä