Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mitä tuli sienipizzaan?

Ei vielä mitään, mutta toiseen tulee tomaattisoossia, juustoraastetta, paistettua sipulia (ihan vähän valkosipulia seassa) ja paistettuja herkkutatteja ja ohuen ohuita suklaatomaatinsiivuja.

Valkoiseen tulee pohjalle ohut sipaisu smetanaa, juustoraastetta, sit mustatorvisieniä sekä paistettua sipulia, noin puolikas (feikki) mustapekka-pippurituorejuustoa murustettuna.

Kumpaankin rouhin vielä hieman mustaapippuria ja valutan hieman hunajaa sekä oliiviöljyä pinnalle.
 
Mä tulen mieluummin pikkusen aikasemmin kuin liian myöhään, siis kylään...mutta en ikinä liian aikasin, vaan enemmänkin n. 10 - 15 minuuttia aiemmin...nokun hävettäis myöhästyä:unsure:
Itse olen niin kontrollifriikki, että norkoilen pihalla, jos tulen liian aikaisin :LOL:
Ja jos piha/parkkipaikka on sellainen, että näkee sisälle, niin saatan jäädä jonnekin kilsan päähän vähäksi aikaa himmailemaan, että olen juuri oikeaan aikaan perillä.

... ja joo joo, tiedän, olen hullu :D
 
Itse olen niin kontrollifriikki, että norkoilen pihalla, jos tulen liian aikaisin :LOL:
Ja jos piha/parkkipaikka on sellainen, että näkee sisälle, niin saatan jäädä jonnekin kilsan päähän vähäksi aikaa himmailemaan, että olen juuri oikeaan aikaan perillä.

... ja joo joo, tiedän, olen hullu :D
Älä huoli, et ole yksin...harrastan myös tuota:love::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Ei vielä mitään, mutta toiseen tulee tomaattisoossia, juustoraastetta, paistettua sipulia (ihan vähän valkosipulia seassa) ja paistettuja herkkutatteja ja ohuen ohuita suklaatomaatinsiivuja.

Valkoiseen tulee pohjalle ohut sipaisu smetanaa, juustoraastetta, sit mustatorvisieniä sekä paistettua sipulia, noin puolikas (feikki) mustapekka-pippurituorejuustoa murustettuna.

Kumpaankin rouhin vielä hieman mustaapippuria ja valutan hieman hunajaa sekä oliiviöljyä pinnalle.
Tuo smetana on kyllä saatanasta :p (anteeksi echo)

En ole aikaisemmin käyttänyt smetanaa missään, mutta jossain piirakassa sitten kokeilin, ja jäin heti koukkuun. Nyt käytän sitä joka ruuassa, mihin vain voi tunkea. Ja se saa kaiken aina maistumaan potenssiin 10 paremmalta.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
No mutta nämä tällaisethan ovat ihan parhaita vieraita.
Jos yllättäen tulee, ei voi odottaa liikoja. Näille riittää, kun keittää kahvit ja kaivaa kaapista jonkun ikivanhan keksipaketin :D
No mut jos on vähissä vaatteissa ja muut puuhat mielessä tai just kahtelee jotain leffaa tai on lähdössä jonhonkin,niin en tykkää :unsure:o_O
 
Ei vielä mitään, mutta toiseen tulee tomaattisoossia, juustoraastetta, paistettua sipulia (ihan vähän valkosipulia seassa) ja paistettuja herkkutatteja ja ohuen ohuita suklaatomaatinsiivuja.

Valkoiseen tulee pohjalle ohut sipaisu smetanaa, juustoraastetta, sit mustatorvisieniä sekä paistettua sipulia, noin puolikas (feikki) mustapekka-pippurituorejuustoa murustettuna.

Kumpaankin rouhin vielä hieman mustaapippuria ja valutan hieman hunajaa sekä oliiviöljyä pinnalle.
:p
 

Yhteistyössä