Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
,

Niin, tiijä heistä. Mut aikalailla kuulemma roikkui Hitlerissä. Hitler osasi arvostaa vasta bunkkerissa miten Eva on pysyny hänen rinnallaan, paukauttivat siinä sit naimisiin.
Eivät kerinneet häämatkalle...
No saattoihan arvostaa jo aiemminkin, vaikka naimisiin vasta viimehetkillä menivätkin.
Mut eiköhän jätetä aihe ennenkuin päädytään valvovan silmän alle:ROFLMAO: *asettelee foliohattua nätimpään asentoon*
 
No saattoihan arvostaa jo aiemminkin, vaikka naimisiin vasta viimehetkillä menivätkin.
Mut eiköhän jätetä aihe ennenkuin päädytään valvovan silmän alle:ROFLMAO: *asettelee foliohattua nätimpään asentoon*
Juu mäkin himmailen... :D
Mut 2 marjaa....Putouksen Helmi-Leena Nummela...



...ja Eva Braun.

(Joo tää on ihan typerä, mut ihmettelin että ketä tuo Braun muistuttaa)
 
vierailija
Pitäisi etsiä jotain reseptejä, mutta tulen nyt valittamaan tänne ketjuun, kun joka kerta etusivulla ärsyttää tuo otsikko "Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu" :X3:

Johan se on saatu :cautious:
Eikä tämä enää mikään uusi ole :cautious:

Eikö tuota otsikkoa voi muuttaa, niin ei tarvitsisi herkän ihmisen joka kerta ärsyyntyä :p
sä et vtu puutu mun otsikkoon
 
vierailija
Meidän pitää ehkä jotenkin saada se söpö kisuli sieltä mukaan tähän interventioon. Koulutetaan se katti läppäisemään tassulla naamaan aina, kun ellu "vähän vain torkahtaa sohvalla" :D
:LOL: meillä oli sellainen kissa kun olin teini ...jos koulun jälkeen väsytti ja olin yksin kotona ja torkahdin sohvalle kun kissa oli sisällä niin heräsin aina siihen kun kissa läpsii minua käpälällä poskelle:D o_O sitten kun se sai minut hereille niin se meni omaan paikkaan takaisin nukkumaan(n):ROFLMAO:
 
vierailija
täällä on palstalaisilla aika paljon kirjoitus ja sanavirheitä.... hirvittävää.
esim--. ei foliohattua laiteta nätimpään asentoon tuossa tapauksessa vaan parempaan
ja se että kiekko palaa...tätä täytyisi myös sanojan tarkastella huolella ja todeta sanonta käyttökelvottomaksi.
o_O
 
Huomenta. Aamukahvit juotu kohta. :coffee:


Nukuttiin sitten koko perhe pommiin, herättiin puoli tuntia myöhässä....tuli aika kiire. Nukahdin eilen laittamatta kännyä latinkiin ja akku tyhjä, ei hälyttänyt...

Taas olin viime yönä reissussa...olin kovasti menossa Helsinkiin kaverille vaikka se ei enää ees asu siellä...mut ei ihme että mielelläni nukuin. :)
 

Yhteistyössä