Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joku hämärä muistikuva, että lapset ovat joutuneet nälkäänsä syömään jotain munakoisomössöjä ja mies keittämään kananmunia mikrossa.
:cautious: Munakoisomössöllä oli nimi, se oli Moussaka ja se oli rakkaudella ja huolella tehty ateriakokonaisuus.
Kananmuna mikrossa oli pohjanoteeraus, sen myönnän.

Kerropas vaan mitä haudutettua auton sisärengasta, suolalla ja pippurilla maustettuna laitat jälkikasvullesi pöytään?:sneaky:
"Äiti ei taas Micheliniä, vaihda Bridgestoneen!"
 
En?:p
Onks se joku pulla?:barefoot::barefoot:
Päikkärin ja pullan ero:

Pulla:annostelu 5 x/vrk. Paikka-ja aikaorientaatio nauttimisen jälkeen silti hyvät ja silmä on kirkas.

Päikkärit: annostelu kaikille tarvittaessa, paitsi Ellulle, joka on "hääääh, nukuinks mä ja nyt mää oon valunu sohvan ja maton väliin ja kello on 00.45. Itse asiassa mulla jäi unessa asioita hoitamatta, joten se on moikka taas kaikille...krrroohh."
:coffee:
 
Olinpa tänään katsomassa lapsen koulun urheilutapahtumaa, satuin olemaan pituushyppypaikan kohdalla ja olin vähän ällikällä lyöty yksien mittaajien mittaus tuloksista. Ne heitti ihan pärstäkertoimella niitä tuloksia, huonoja tuloksia mitattiin kauimman jalan mukaan ja hyviä tuloksia vimpan päälle tarkkaano_O No ok, toisaalta mietin että kyllähän ne vääristellyt tulokset pitää yllä urheilun miellyttävyyttä mutta kun yksilläkin tytöillä oli 40 senttiä eroa niin näiden mittaustuloksella ne sai saman:confused:
Välillä kun mittaajat vaihtui niin toiset mittas ihan normaalisti samalla tavalla kaikki hypyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Tuo olis näppärä keino saada asiat hoidettua:geek:
Mulla kans ilmeisesti aivot täyttää mun matkailuvajeen kun joka yö oon matkoilla. (n)
Joku unien tulkitsija sanois nyt matalankumealla äänellä "sinulla on päivisin käsittelemättömiä asioita joita pakenet öisin matkoille".

Joo, käsittelemättömät tiskit, pyykkivuori ym.tekee sen että haluisin taas aurinkorannikolle, ei siinä sen kummempaa unien tulkintaa tarvita!
 

Yhteistyössä