Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olinpa tänään katsomassa lapsen koulun urheilutapahtumaa, satuin olemaan pituushyppypaikan kohdalla ja olin vähän ällikällä lyöty yksien mittaajien mittaus tuloksista. Ne heitti ihan pärstäkertoimella niitä tuloksia, huonoja tuloksia mitattiin kauimman jalan mukaan ja hyviä tuloksia vimpan päälle tarkkaano_O No ok, toisaalta mietin että kyllähän ne vääristellyt tulokset pitää yllä urheilun miellyttävyyttä mutta kun yksilläkin tytöillä oli 40 senttiä eroa niin näiden mittaustuloksella ne sai saman:confused:
Välillä kun mittaajat vaihtui niin toiset mittas ihan normaalisti samalla tavalla kaikki hypyt..
Mä en oikein aina ymmärrä semmoista silottelua...se on tylsää. Joskus jos tietää että itse ei onnistunu ja toinen onnistui, niin en siitä hernettä vedä vaan se kannustaa yrittämään..:)
 
vierailija
Ok, nukun vielä hetken ja sitten menen hakemaan punajuuria matketista ja bensaa autoon.
Bensaa ei myydä matketissa, sitä haen jostain muualta.

Sano Aqelalle "moi", jos näet häntä.
 
r0s
Noniin.

Muutettiin suunitelmia ku yhteysalus brändöhön lähti myöhään. Ollaan siis iniössä. Ja kaluttu koko saari läpi. Käyty ainoassa kaupassa ja ainoassa aukiolevassa kahvilassa. Rämmitty luontopolku. Ja etsitty sieniä. Ny istutaan lauttarannassa. Tunti pitää odottaa. Mies katsoo kännyltä pesäpalloa. Onneksi mulla on teidät!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Noniin.

Muutettiin suunitelmia ku yhteysalus brändöhön lähti myöhään. Ollaan siis iniössä. Ja kaluttu koko saari läpi. Käyty ainoassa kaupassa ja ainoassa aukiolevassa kahvilassa. Rämmitty luontopolku. Ja etsitty sieniä. Ny istutaan lauttarannassa. Tunti pitää odottaa. Mies katsoo kännyltä pesäpalloa. Onneksi mulla on teidät!
Mihin seuraavaksi? Kotiinko jo?


Pst.. kaikki on uniaikaketjussa..
 
Noniin.

Muutettiin suunitelmia ku yhteysalus brändöhön lähti myöhään. Ollaan siis iniössä. Ja kaluttu koko saari läpi. Käyty ainoassa kaupassa ja ainoassa aukiolevassa kahvilassa. Rämmitty luontopolku. Ja etsitty sieniä. Ny istutaan lauttarannassa. Tunti pitää odottaa. Mies katsoo kännyltä pesäpalloa. Onneksi mulla on teidät!
Ihan kivan kuulonen päivä:)
Mitäs iltaan sisältyy?:rolleyes:
 

Yhteistyössä