Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu mut hän meni tunnille levänneillä neron aivoilla.
Eikä mennyt, minä menin:eek:....tosin mun aivot ei kyllä neroutuneet pommiin nukkumisesta yhtään:oops:

Selitti vaan käyneensä kyllä koputtelemassa oven takana, mutta veikkaan että on enemmänkin silitellyt sitä ovea kun ei sinne luokkaan mitään ainakaan kuulunut:ninja:
 
Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa. :unsure:

Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin yhdistelmä-naamalla.(n):unsure:

Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Sanoi:"Rouva- kaunis rouva: ei tähän saa pysäköidä". :love:

Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä. :love:
 
Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa. :unsure:

Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin näköisellä naamalla.(n):unsure:

Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Sanoi:"Rouva- kaunis rouva: ei tähän saa pysäköidä". :love:

Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä. :love:
En ole ikinä nähnyt susta kuvaa, mutta olen ihan sata varma siitä, että olet kaunis nainen:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa. :unsure:

Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin yhdistelmä-naamalla.(n):unsure:

Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Sanoi:"Rouva- kaunis rouva: ei tähän saa pysäköidä". :love:

Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä. :love:

Hmph.

Sä olet ihan pikkulikka vielä.
 
Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa. :unsure:

Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin yhdistelmä-naamalla.(n):unsure:

Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Sanoi:"Rouva- kaunis rouva: ei tähän saa pysäköidä". :love:

Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä. :love:
:unsure::love: Et varmasti oo mopsin ja bulldogin risteytys naamasta,en usko.
Kyllä se hehku on edelleen.:love:
 
r0s
Ai niin. Lapsoset ovat hauskoja vielä vanhennuttuaakin.

Oltiin pojan kanssa taas thaikkupaikassa lounaalla. Se, itsepintaisesti, ottaa niitä tulisia versioita vaikka tietää ne tulisiksi. -Ja joo, totisesti ovat tuhteja, minäkin kerran maistoin pari haarukallista...

...Ja just siksi tiesin heti, mitä tapahtui, kun poika yhtäkkiä kesken ruokailun näytti sähköiskun saanelta, pysähtyi paikalleen, nieleskeli ja alkoi oitis vuotaa hikeä...

Ojensin sille nipun serviettejä. Oon tottunut että niitä tarvitaan ku mies on ihan samanlainen. :LOL:
 
Päivän aforismi:
Vanhainkoti on kuin kennel joka on täynnä naaraspuolisia mopseja.
Ilmankos ne papat ei jaksa niitä katella vaan mieluummin kuolevat jo aikasemmin pois.

:cry::cry::cry:

Yhtään rakasta mummoani väheksymättä. :love:
 
Ai niin. Lapsoset ovat hauskoja vielä vanhennuttuaakin.

Oltiin pojan kanssa taas thaikkupaikassa lounaalla. Se, itsepintaisesti, ottaa niitä tulisia versioita vaikka tietää ne tulisiksi. -Ja joo, totisesti ovat tuhteja, minäkin kerran maistoin pari haarukallista...

...Ja just siksi tiesin heti, mitä tapahtui, kun poika yhtäkkiä kesken ruokailun näytti sähköiskun saanelta, pysähtyi paikalleen, nieleskeli ja alkoi oitis vuotaa hikeä...

Ojensin sille nipun serviettejä. Oon tottunut että niitä tarvitaan ku mies on ihan samanlainen. :LOL:
Kävittekste siellä tampereen thaikkulassa?
Sinne täytyy taas mennä itteni jahka tässä kerkeen ja ruoka on kyllä ihanan tulista:coffee::coffee::coffee:
 

Yhteistyössä