Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tää on se skenaario jota pelkään. Tantta.
Tantta joka juhlissa on sen näkönen että se polonen on päässy jostain reumapolilta karkaamaan, mut mikään juhla-asu ei poista tanttamaisuutta.

Mä haluun olla kuin Tena Lady -mainosten hoikka, kauniisti ikääntynyt nainen käppäilemässä merenrantaa harmaantuneen (dementoituneen) miehensä kanssa. Naisella semmonen pellavakaftaani tai -tunika. Hiukset on puolipitkät. Semmone siniharmaa väritys siinä kuvassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Tää on se skenaario jota pelkään. Tantta.
Tantta joka juhlissa on sen näkönen että se polonen on päässy jostain reumapolilta karkaamaan, mut mikään juhla-asu ei poista tanttamaisuutta.

Mä haluun olla kuin Tena Lady -mainosten hoikka, kauniisti ikääntynyt nainen käppäilemässä merenrantaa harmaantuneen (dementoituneen) miehensä kanssa. Naisella semmonen pellavakaftaani tai -tunika. Hiukset on puolipitkät. Semmone siniharmaa väritys siinä kuvassa.



Mä voisin näyttä tolta valkotukkaiselta naiselta.
Ei, kiitos, keskivartalopyylevyyttä mikä on todennäköisempi vanhuudenmuotti ainaki jos äitiäni katson.
 
Mut tää on niiku kriisin 4 vaihetta: mä koluan vielä "epäusko ja kieltäminen" -vaihetta. Ehkä mä joskus löydän seesteisemmän asennoitumisen vanhenemiseen.

Sitä ennen potkin vastaan.

*tuputtaa auringonhattu-helokki-kärpässieni -uutetta alkavat silmäpussit täyteen*
Arvaa mikä auttaa. Stalkkaat facebookista vanhoja luokkakavereita. Tein tämän eilen (tosin oli ihan järkisyy, kun piti etsiä yhteystietoja) mutta voi luoja minkä näköistä porukkaa :D

Kaikki näyttivät paria poikkeusta lukuunottamatta ihan keski-ikäisiltä tanttafarmilaisilta tai toinen-jalka-haudassa-setämiehiltä. Oli siellä mukana joku semmoinen ikinuori skeittaritypy, se yksi rasittavan kaunis tyyppä, joka muuten edelleen oli samannäköinen (vetänyt luultavasti botoksia ja lampaan rasvaa naaman täyteen) ja se hulivilipoika, joka nyt ei ikinä tule aikuiseksi kasvamaan. Mutta oikeasti tuli ihan sellainen olo, että en minä nyt ainakaan NOIN vanhalta ja tylsältä näytä, enkä ainakaan ole noin jämähtänyt aikuisuuteen :LOL::LOL::LOL:
 
Niin ja nyt sun pitää miettiä onks se pelko tanttamaisuudesta vain sun korvien välissä ja veikkaan, että on:p
Ja siis tuo tanttamaisuushan on enemmän korvien välissä kuin mikään väistämätön fyysinen muutos. Jotkut naiset ovat jo nelikymppisenä sellaisia tanttamaisia. Siis sellaisia liikavakavia, joilta on kadonnut kaikki spontaanius, elämänilo ja riehakkuus elämästä ja sitten vain pönötetään jakkupuvussa ja paitapuserossa hiukset lakalla liimattuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Kais
Tää on se skenaario jota pelkään. Tantta.
Toinen mikä auttaa, on se, että menet vaateostoksille johonkin nuorisoliikkeeseen. New Yorker on esim. hyvä. Sieltä haalit kassiin vähän liian lyhyitä paitoja, kireitä housuja, vähän aurinkolaseja ja huiveja, niin tsadam: tanttamaisuus on hetkessä hävinnyt :p

... ainakin ulkoinen :D
Sisäisestä tanttamaisuudesta on vaikeampi päästä eroon.
 
r0s
Ja siis tuo tanttamaisuushan on enemmän korvien välissä kuin mikään väistämätön fyysinen muutos. Jotkut naiset ovat jo nelikymppisenä sellaisia tanttamaisia. Siis sellaisia liikavakavia, joilta on kadonnut kaikki spontaanius, elämänilo ja riehakkuus elämästä ja sitten vain pönötetään jakkupuvussa ja paitapuserossa hiukset lakalla liimattuna.

Ärsyttävintä tossa päänsisäisessä tanttaudessa on se, että just ne kärkkäimmin arvostelevat niitä jotka eivät vielä ole samassa pisteessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ja siis tuo tanttamaisuushan on enemmän korvien välissä kuin mikään väistämätön fyysinen muutos. Jotkut naiset ovat jo nelikymppisenä sellaisia tanttamaisia. Siis sellaisia liikavakavia, joilta on kadonnut kaikki spontaanius, elämänilo ja riehakkuus elämästä ja sitten vain pönötetään jakkupuvussa ja paitapuserossa hiukset lakalla liimattuna.
Niin on ja justiinsa juu!!
(y)
 

Yhteistyössä