Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heimoi kaikille!!!!:love:
Tänään on mato-ongittu ja katiskassa oli ahvenia!:love:
Sitten oon leiponu pullaa ja sämpylöitä ja keräilly navetasta aarteita: Löydettiin yks hiivatin vanha HIENO puukaappi. Tuotiin taloon lastenhuoneeseen. Sisäsauna on lähes valmis. Tramppa ja lätkämaali purettu.
Koiraa oon juoksuttanu mönkkärin kanssa pellolla!:LOL:
Nyt vielä kylille heräteostoksille ja saunaan.:love:

Paikat on siinä kunnossa että huomenna voipi lähteä kotia päin.:love: On niin ikävä lapsia että halkeen! Itku tuli viimeyönä.:notworthy:
En varmaan ikinä kestä kun lapset yrittää jonain päivänä muuttaa pois kotoa! Onneks ollaan sovittu että sit vasta saa muuttaa kun opiskeluista on valmistuttu ja työt hommattu!:D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Heimoi kaikille!!!!:love:
Tänään on mato-ongittu ja katiskassa oli ahvenia!:love:
Sitten oon leiponu pullaa ja sämpylöitä ja keräilly navetasta aarteita: Löydettiin yks hiivatin vanha HIENO puukaappi. Tuotiin taloon lastenhuoneeseen. Sisäsauna on lähes valmis. Tramppa ja lätkämaali purettu.
Koiraa oon juoksuttanu mönkkärin kanssa pellolla!:LOL:
Nyt vielä kylille heräteostoksille ja saunaan.:love:

Paikat on siinä kunnossa että huomenna voipi lähteä kotia päin.:love: On niin ikävä lapsia että halkeen! Itku tuli viimeyönä.:notworthy:
En varmaan ikinä kestä kun lapset yrittää jonain päivänä muuttaa pois kotoa! Onneks ollaan sovittu että sit vasta saa muuttaa kun opiskeluista on valmistuttu ja työt hommattu!:D
Kaksi viikkoahan sun piti olla siellä....
 

Yhteistyössä