Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pakko kertoo koska voin!

Pääsin iltaisin kainaloon ennen nukkumaan menoa ja karvakuono luki mulle tieteenkuvalehteä. Nukahdin siihen aina niin levollisesti. Kaikki mun uniongelmat loppu siihen paikkaan kun alettiin olee 3v sitten. Karvakuonolla on maailman ihanin, rauhoittavin ja sexyin mörinä-ääni mitä oon koskaan kuullu. Sitä kun vielä kuunteli pää kiinni rinnassa ni oijjoi!:love:
 
Pakko kertoo koska voin!

Pääsin iltaisin kainaloon ennen nukkumaan menoa ja karvakuono luki mulle tieteenkuvalehteä. Nukahdin siihen aina niin levollisesti. Kaikki mun uniongelmat loppu siihen paikkaan kun alettiin olee 3v sitten. Karvakuonolla on maailman ihanin, rauhoittavin ja sexyin mörinä-ääni mitä oon koskaan kuullu. Sitä kun vielä kuunteli pää kiinni rinnassa ni oijjoi!:love:
Hän ei tainnut ole karvavauvan biologinen iskä? No ei, vitsi vitsi.

Onhan se parasta, kun nauttii toisen seurasta 110%
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Jospas vetäsis vielä yhden pyykkirallin.:geek: Treenikamoja jäi laittamatta.

Pitäis muuten siruttaa noi lasten kamat! Puhelinta ja vaikka mitä jäänyt bussiin - onnekkaana ollaan saatu ne takaisin.

Tänään jäi pojalla airpodien latausaski! Toivottavasti löytyy.:confused:

Mistä sellasiakin saa uusia jos ei löyvvy!:coffee:
 
Aqela
Pakko kertoo koska voin!

Pääsin iltaisin kainaloon ennen nukkumaan menoa ja karvakuono luki mulle tieteenkuvalehteä. Nukahdin siihen aina niin levollisesti. Kaikki mun uniongelmat loppu siihen paikkaan kun alettiin olee 3v sitten. Karvakuonolla on maailman ihanin, rauhoittavin ja sexyin mörinä-ääni mitä oon koskaan kuullu. Sitä kun vielä kuunteli pää kiinni rinnassa ni oijjoi!:love:
Tiedän tunteen. Toisen vieressä nukkuu aina niin hyvin. :unsure::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja KalaMies
Jospas vetäsis vielä yhden pyykkirallin.:geek: Treenikamoja jäi laittamatta.

Pitäis muuten siruttaa noi lasten kamat! Puhelinta ja vaikka mitä jäänyt bussiin - onnekkaana ollaan saatu ne takaisin.

Tänään jäi pojalla airpodien latausaski! Toivottavasti löytyy.:confused:

Mistä sellasiakin saa uusia jos ei löyvvy!:coffee:
En harrasta omppujuttuja, mutta tarkoitatko jotain tällaista: https://www.ebay.com/itm/Cute-AirPods-Case-Shock-Resistant-Charging-Cases-for-Apple-AirPod-Earphone-/283191142079
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jospas vetäsis vielä yhden pyykkirallin.:geek: Treenikamoja jäi laittamatta.

Pitäis muuten siruttaa noi lasten kamat! Puhelinta ja vaikka mitä jäänyt bussiin - onnekkaana ollaan saatu ne takaisin.

Tänään jäi pojalla airpodien latausaski! Toivottavasti löytyy.:confused:

Mistä sellasiakin saa uusia jos ei löyvvy!:coffee:
Mulla on lapsilla find my friends sovellus käytössä, jotta näen missä menevät ja he näkee missä iskä menee
 
Puhukaa ja miettikää ratkaisu asiaan.
On tätä vatkattu jo ihan tarpeeksi, eikä ole eka kerta kun ollaan jäähyllä. Muutamia kertoja muutaman päivän paussi, joskus jopa viikko! Itkuin aina pyysin takaisin koska ikävä! Tai hänen aloitteesta tuli takaisin.
Nyt tuli mittari täyteen, enää en pyydä, enkä taivu ja olo on huomattavasti helpompi kuin edellisillä kerroilla. Ilmeisestikin olen nyt oikeasti kypsä edelliseen elämään.
 

Yhteistyössä